-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фізична охорона об'єктів охорони
Фізична охорона об'єктів охорони
Торги не відбулися
350 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 752.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 752.00 UAH
Період уточнення:
26.12.2018 16:23 - 31.12.2018 17:00
Відповідь надана
Вимога
Номер:
635a1c9df18043ac93bd27fd66e5ab67
Дата опублікування:
29.12.2018 20:10
Опис:
Яким чином Ви будете визначати, що в аналогічному договорі савме обсяг на 50 осіб? Як це підтвердити? Вимагаємо її виключити!
Відповідь:
Ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, яким Учасник має підтвердити власну відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та принципів, закріплених ст. 3 Закону.
Об’єкти Замовника потребують якісної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, відносяться до об’єктів соціальної сфери із середнім ступенем ризику, на яких постійно або тимчасово перебувають 50 та більше осіб. Для охорони приміщень та території Замовника потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг. У зв'язку з цим заявлена вимога до кваліфікації учасників про підтвердження наявності аналогічних договорів про надання охоронних послуг юридичним особам не менше 2-ох з масовим перебуванням людей (постійно або тимчасово перебувають 50 або більше осіб), що засвідчується листами-відгуками контрагентів.
Метою зазначеною вимоги є укладення договору з надійним учасником ринку охоронних послуг, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків, особливо під час нестабільної ситуації в країні.
Замовник вважає за доцільне залишити вимогу щодо надання аналогічних договорів без змін, оскільки це дасть змогу підтвердити надійність Учасника, якість його послуг та гарантувати виконання Учасником зобов’язань за договором.
Дата відповіді:
02.01.2019 11:13
Відповідь надана
Вимога
Номер:
427d4e0d9802490699fbdff9e0cd132e
Дата опублікування:
29.12.2018 20:08
Опис:
Охоронники не повинні мати посвідчення з пожежного мінімуму. Вони проходять навчання та отримують свідоцтва в яких є дисципліна пожежна безпека. Тому ваша вимога незаконна. Просимо її виключити!
Відповідь:
Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен знати правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації.
З метою підтвердження відповідних знань охоронників учасникам необхідно надати документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони.
До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
02.01.2019 16:21
Відповідь надана
Офіс
Номер:
e72f93a1fd2d4153a0f0616735c1952f
Дата опублікування:
29.12.2018 20:07
Опис:
Вимога про офіс в Сумах дискримінує учасників з інших регіонів, оскільки немає пролеми орендувати офіс в Сумах у разі визначення переможцем. Тому просимо виключити дану вимогу!
Відповідь:
Замовник у тендерній документації не встановлює жодних обмежень щодо місця реєстрації суб’єкта господарювання – Учасника , і таким чином ніяк не обмежує коло учасників закупівлі.
Закупівля проводиться стосовно охоронних послуг із фізичної цілодобової охорони адміністративної будівлі Замовника та прилеглої території, що є об’єктами масового скупчення людей та систематичного проведення заходів. Одним із основних елементів забезпечення охорони є терміновий виїзд групи швидкого реагування за отриманим сигналом тривоги. Для оперативного реагування, своєчасної та надійної охорони, упевненості Замовника у якості охоронних послуг , з огляду на підвищену загрозу безпеки, Замовник вважає доцільним вимоги тендерної документації до Учасника про офіс у м. Сумах залишити без змін.
Дата відповіді:
02.01.2019 11:11