-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Міські автобуси
Завершена
70 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 708 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 708 000.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2018 15:56 - 11.12.2018 12:00
Відповідь надана
Попередня оплата
Номер:
a9101a756f23401d9d35f1808e2d7dfe
Дата опублікування:
06.12.2018 12:57
Опис:
Доброго дня! Просимо Вас розглянути можливість передбачення попередньої оплати за Товар. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо:
- відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року попередня оплата здійснюється у разі, якщо розпорядник надав дозвіл на здійснення такої оплати.
Оскільки наше підприємство є таким, що фінансується з міського бюджету Івано-ранківської міської ради, то станом на сьогоднішній день Івано-Франківська міська рада не надала рішення на здійснення попередньої оплати на закупівлю автобусів за даною закупівлею.
Дата відповіді:
07.12.2018 11:55
Відповідь надана
Сертифікат типу КТЗ
Номер:
9017ffd8757b49a5886f49de96d0b02b
Дата опублікування:
06.12.2018 12:09
Опис:
Згідно п. 12. Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасником торгів разом з тендерною пропозицією: копію діючого сертифікату відповідності з додатками або сертифікат типу колісного транспортного.
Вище вказана вимога підтверджується і п. 2.3. Розділу 2 Проекту договору про закупівлю Додатку 3 тендерної документації: «2.3. Якість Товару підтверджується діючим сертифікатом відповідності з додатками або сертифікатом типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521.»
Проте, згідно з п. 64 Технічних вимог Додатку 4 тендерної документації Замовником при поставці кожного автобуса вимагається надання Постачальником: «копія сертифікату відповідності виданий уповноваженим органом України або документ про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності». Тобто, не передбачено можливості надання Постачальником Сертифікату типу колісного транспортного засобу на Товар, який поставлено.
Просимо Вас, внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме передбачити можливість надання Учасником та Постачальником Сертифікату типу колісного транспортного засобу на Товар, який пропонується до постачання та на Товар, який буде поставлятися за результатами торгів.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Ваші запитання були розглянуті тендерним комітетом та прийнято наступні рішення про що повідомляємо:
- стосовно п.12 табл. 2 дод.2 до Тендерної документації - викладені вимоги до Учасника на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
- стосовно вимог сертифікації, які викладаються у дод. 3 та дод.4 до тендерної документації - це вимоги до переможця при укладенні договору. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в Тендерну документацію стосовно сертифікації внести неможливо, у зв'язку з тим, що для подальшої реєстрації транспортного засобу необхідно буде пред'явити сертифікат відповідності.
Дата відповіді:
07.12.2018 11:40
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
dbb98507e78c44e58bd3c79cac503e6a
Дата опублікування:
05.12.2018 11:52
Опис:
Просимо надати роз’яснення стосовно Технічних вимог тендерної документації та внести відповідні зміни у тендерну документацію:
• п. 4. Висота автобуса, мм, не більше 3100. – Згідно п. 50 технічних вимог в автобусі має бути встановлений кондиціонер салону, який призводить до збільшення габаритної висоти салону автобуса. Більшість сучасних міських автобусів, з кондиціонером салону, мають висоту 3150-3300 мм. В даному випадку, вимога по висоті автобуса 3100 мм – є обмеженням кола потенційних учасників тендерної закупівлі.
• п. 13. Передня вісь пневматична, незалежна – жодними нормами, технічними приписами, у т.ч. правилами ЕЭК ООН N 107, не передбачено обов’язкового використання певної конструкції передньої підвіски, а саме: залежної чи незалежної підвіски. Виробники ТЗ можуть встановлювати, як незалежну підвіску, так і залежну пневматичну підвіску. Для збільшення кола потенційних учасників та уникнення дискримінації Учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, які передбачатимуть можливість використання, як незалежної, так і залежної передньої підвіски.
• п. 38. Бокові панелі кузова, двері салону та облицювання виконані з алюмінію. Передні та задні панелі, передні та задні бампери, кришка відсіку двигуна виконані зі склопластику. Та п. 40 Підлога Підлога зроблена з високоякісної фанери товщиною не менше 15 мм, покрита протиковзким та вогнезахисним покриттям. Нижня частина фанери покрита агентом на основі бітуму. Сервісні люки в підлозі добре ізольовані та герметичні, знаходяться всередині автобуса виконані з алюмінію. – Замовником вимагається надання у складі пропозиції Учасників копій діючих сертифікатів відповідностей виданих уповноваженим органом України або документів про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності. Наявність вище вказаного(их) документу(ів) підтверджує(ють) факт того, що запропонована модель автобуса є безпечною, економічною, екологічною та дозволяється до використання на дорогах загального користування. Вимога Замовника, щодо використання певних видів матеріалів у конструкції автобуса, які можуть не відповідати технологічному завданню виробника автобуса, може негативно впливати на вище вказані показники ТЗ. Для збільшення кола потенційних учасників, просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
• п. 53. Система електрообладнання на базі мультиплексної CAN шини для спрощення діагностики систем і вузлів автобуса – Використання мультиплексної CAN шини призводить до значного ускладнення конструкції електричної мережі автобуса та значно підвищує ціну на такий ТЗ. Для збільшення кола потенційних учасників, просимо передбачити надання Постачальником ТЗ, із системою електрообладнання на базі мультиплексної CAN шини або поставки окремого зовнішнього діагностичного обладнання.
Вище вказані Технічні вимоги Додатку 4 тендерної документації є такими, що суперечать Статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують потенційне коло учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше звернення. Ваші запитання розглядались на засіданні тендерного комітету.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
- висота автобуса вказана відповідно до вимог до нас Замовника транспортної роботи та виходячи з транспортної інфраструктури по якій повинен пролягати автобусний маршрут;
- п.13 - передня вісь пневматична незалежна встановлена нашими вимогами, у зв'язку з тим, що транспортні засоби (автобуси, тролейбуси) з передньою незалежною підвіскою уже експлуатуються нашим підприємством і зарекомендували себе з надійної сторони. Легкі в керуванні, надійне зчеплення з дорожнім покриттям, мобільні, комфортабельні для перевезення пасажирів, все це приводить до підвищення рівня безпеки на дорогах.
-стосовно п.38 та п.53 Технічних вимог: дані вимоги встановлені відповідно до п.3 ч.2 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
07.12.2018 11:27
Відповідь надана
Щодо Додатку 3 і Додатку 4
Номер:
dc50b798606b4710a0ae6662660171ec
Дата опублікування:
05.12.2018 11:29
Опис:
Згідно п.п. 2.7. Додатку 3: «2.7. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усувати дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну, впродовж 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Постачальником відповідної вимоги (рекламації) Замовника, або в інший, письмово погоджений з Замовником строк.».
Згідно п. 66 Технічних вимог Додатку 4: «Строк усунення несправностей в гарантійний період не більше 10 робочих днів з дати подання повідомлення про несправність. Ремонт виконується силами сервісної служби Продавця»
Просимо надати пояснення скільки днів надається Постачальнику для усунення несправностей згідно рекламаційного акту. Слід зауважити, що сучасний автобус – це складний механізм підвищеної небезпеки, який складається з багатьох компонентів. Інколи, усунення несправностей деяких компонентів неможливо здійснити протягом 3 робочих днів. Просимо Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію та передбачити достатній термін для виконання гарантійних зобов’язань Постачальника.
- П. 64 Технічних вимог Додатку 4 вимагається: «копія сертифікату відповідності виданий уповноваженим органом України або документ про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності;…» - Просимо надати пояснення, у випадку надання Постачальником документу про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса, чи потрібно додатково надавати сертифікат відповідності на запропонований Товар?
Відповідь:
Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше звернення. Ваші запитання було винесено на розгляд тендерного комітету. За результатами розгляду тендерним комітетом повідомляємо наступне:
- стосовно п.п. 2.7. Додатку 3 - впродовж 3-х робочих днів проходить усунення дефектів виявлених в товарі (заміна неякісного товару);
- стосовно п 66 Технічних вимог додатку №4 - усунення несправностей в гарантійний період повинен становити не більше 10 робочих днів.
Зробивши висновки з вищепереліченого виходить:
- протягом 3-х робочих днів - здійснюється заміна неякісного товару;
- протягом 10 робочих днів - здійснюється усунення несправностей протягом гарантійного періоду.
- стосовно п. 64 Технічних вимог Додатку № 4 - повідомляємо наступне: у разі надання постачальником документу про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса потрібно надавати сертифікат відповідності на запропонований товар.
Дата відповіді:
06.12.2018 11:13