• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини дороги по вул. 1 Травня від пам’ятника Б. Хмельницького до кінцевої зупинки маршруту №5 в м. Хмільнику Вінницької області.

При наявності бюджетного фінансування (асигнувань).

Торги не відбулися

6 372 068.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 720.69 UAH
Період уточнення: 06.11.2018 18:47 - 12.11.2018 19:00
Відповідь надана

Статут

Номер: 386cf30c8a234bd484c77772b7a8533e
Дата опублікування: 12.11.2018 15:08
Опис: Просимо пояснити яким чином підтвердити документально надання копії Статуту в останній редакції, Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
Відповідь: Комунальне підприємство «Хмільниккомунсервіс», розглянувши Ваше запитання по закупівлі UA-2018-11-06-002797-c («Капітальний ремонт частини дороги по вул. 1 Травня від пам’ятника Б. Хмельницького до кінцевої зупинки маршруту №5 в м. Хмільнику Вінницької області» (ДК 021:2015 45233000-9 (CPV) будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) , що надійшло Замовнику через систему електронних закупівель Prozorro 12.11.2018 року о 15:08 год., повідомляє нижченаведене. У відповідності до п.9 ч.1 ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Пунктом 11 ч.1 ст.15 вищевказаного Закону визначено те, що внесення змін до установчого документа юридичної особи оформляється шляхом викладення його в новій редакції. Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу (ч.4 ст.14 Закону). Пунктом 3 Розділу ІІ Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України №359/5 від 09.02.2016 року, встановлено те, що державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації приймають заяву та документи в паперовій формі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів. Виходячи з вищенаведеного, інформацією, яка документально підтверджує відповідність наданої копії Статуту, Статуту в останній редакції є документ, що містить код доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів, а також Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, який містить дані про реєстраційні дії. У випадку, якщо Статут реєструвався до 02 листопада 2016 року код доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів відсутній, а, отже його відсутність у складі пропозиції не порушуватиме умов закупівлі. У такому разі учасником надається лише Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, який містить дані про реєстраційні дії.
Дата відповіді: 14.11.2018 13:57
Відповідь надана

обсяг інформації згідно додатку №2

Номер: 80b49ed71eb84312ac8dcf48afb4e5b3
Дата опублікування: 12.11.2018 13:19
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документаії Замовником вимагається надання довідки яка містить відомості про досвід виконання аналогічних робіт , не менше 2-х, відгуків від замовників, копій договорів, Актів КТ-2, КБ-3, та окрім цього вимагаться:- "Поряд із іншим учасником має бути надано довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів з бюджетними організаціями, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, разом із копіями аналогічних договорів з бюджетними організаціями, що вказані в довідці. Надати оригінали або належним чином завірені копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником договорів, наданих у складі тендерної пропозиції." 1. Чи є необхідність в такій кількості договорів які необхідно надати з урахуванням копій договорів та іншої інформаії? 2. Якщо така необхідність є , то за який період, виходячи із вищенаведеного то за весь період існування, в декого їх може бути більше 100, Замовник уявля собі який об'єм інформаії необхідно обробити? 3. Враховуючи вимоги Тендерної документаії відсутність в даній довідці інформаії хоча б про один виконаний в повному об'ємі договір - являється неподачею інформаії у повному об'ємі? Просимо роз'яснити подання інформації стосовно даної примітки , в разі необхідності такого об'єму інформації обгрунтувати це , в разі відсутності потреби внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Комунальне підприємство «Хмільниккомунсервіс», розглянувши Ваше запитання по закупівлі UA-2018-11-06-002797-c («Капітальний ремонт частини дороги по вул. 1 Травня від пам’ятника Б. Хмельницького до кінцевої зупинки маршруту №5 в м. Хмільнику Вінницької області» (ДК 021:2015 45233000-9 (CPV) будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) , що надійшло Замовнику через систему електронних закупівель Prozorro 12.11.2018 року о 13.19 год., повідомляє нижченаведене. Так, дійсно, у відповідності до умов закупівлі, визначених Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка має містити відомості про досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт, відповідних предмету закупівлі та технічному завданню за попередні роки, а також інформацію про замовників (із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі, стану виконання договорів, стосовно якості та строків тощо. Для підтвердження зазначеної інформації у довідці, учасник повинен надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х), оригінали відгуків від замовників щодо виконання вказаних договорів, форми №№КБ-3, КБ-2 до цих договорів, що свідчать про виконання зазначених у довідці договорів в повному обсязі Поряд із іншим учасником має бути надано довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів з бюджетними організаціями, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, разом із копіями аналогічних договорів з бюджетними організаціями, що вказані в довідці. Надати оригінали або належним чином завірені копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником договорів, наданих у складі тендерної пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами закупівлі Замовником вказується потреба у наданні інформації про досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт, відповідних предмету закупівлі та технічному завданню за попередні роки (Вами самостійно може бути обрано за які саме роки) у кількості не менше 2-х з відповідними підтверджуючими документами, а також потреба у наданні інформації про кількість аналогічних договорів з бюджетними організаціями разом із копіями аналогічних договорів з бюджетними організаціями, що вказані в довідці… У даному випадку Замовником не обмежується Ваше право вільно визначати кількість аналогічних договорів у т.ч. з бюджетними організаціями, при умові, якщо їх буде не менше 2-х за попередні роки, на що вказує примітка «поряд із іншим». Умовами закупівлі не ставиться вимога надання всіх договорів з бюджетними організаціями за попередні роки, і, відповідно, додатково підтверджуючих документів до них. Тому, Ваші припущення викладені у запитанні є помилковими, а внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Дата відповіді: 14.11.2018 14:05