• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Вершкове масло

Торги відмінено

7 863 423.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 317.00 UAH
Період уточнення: 02.11.2018 14:41 - 23.11.2018 16:00
Відповідь надана

порушення

Номер: 43c3aec8ed304f618d88e8a6e57dd916
Дата опублікування: 22.11.2018 14:08
Опис: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник діє всупереч цим положенням. Відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення фізичних/юридичних осіб надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником було неодноразово допущено грубе порушення в частинні строків надання роз’яснень. Таким чином, можна зробити висновок, що Замовник або не розуміє норм Закону, або просто своїми вчинками зневажає та ігнорує Закон.
Відповідь: Замовник діє на підставі та в рамках Закону!
Дата відповіді: 26.11.2018 15:47
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 8bff0b9b487f4bfcafc99fb66494a6cb
Дата опублікування: 16.11.2018 18:15
Опис: Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.3 Закону одним із принципів закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.(ч3. ст.5 Закону). Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Встановлення Вами в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетними організаціями – це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором. Тому, для усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, запобіганню проявів корупції та створення конкурентного середовища радимо Вам внести зміни до п.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та прибрати дискримінаційну вимогу в частині «бюджетних організацій».
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Дата відповіді: 22.11.2018 15:37
Відповідь надана

повний треш від Замовника

Номер: abe60edaa34a4d8c9c2a45cb72e38c49
Дата опублікування: 16.11.2018 16:42
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації і у відповіді на задане питання Ви прописуєте: "Однією з умов тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (НАПРИКЛАД, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, сертифікат на систему управління якістю)". Поясніть, будь ласка, яким чином, вказаний Вами "сертифікат на систему управління якістю" має відношення до вказаних теж Вами "впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі"? Адже цей сертифікат фіксує лише прослуховування лекцій по менеджменту! Також надайте відповідь, хто Вас надоумив до такої вимоги. Просимо надати прізвище, посаду і місце роботи цієї особи. Маємо надію, що це не Поплавський О. Я. з ТОВ "Переяслав - Молпродукт".
Відповідь: відповідно до даного пункту треба надати документи, що підтверджують, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі
Дата відповіді: 26.11.2018 16:02
Відповідь надана

Внести зміни

Номер: 0c32650c2def48d1a705bf96b91e143a
Дата опублікування: 16.11.2018 14:55
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пп.4-5 ст.39 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: «4. У разі наявності у харчовому продукті генетично модифікованих організмів (ГМО), якщо їх частка у харчовому продукті перевищує 0,9 відсотка в будь-якому інгредієнті харчового продукту, що містить, складається або вироблений з генетично модифікованих організмів, маркування харчового продукту повинно включати позначку "з ГМО". 5. Оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку "без ГМО". В такому випадку відсутність ГМО у харчовому продукті має бути підтверджена відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Відсутність даних від постачальників про наявність в інгредієнтах ГМО є достатнім підтвердженням для нанесення такої позначки на харчовий продукт.» Шановний Замовник, Ваша вимога, щодо обов"язковго маркування "без ГМО" , є не законною та суперечить Закону України.Просимо у цій частині тендерної документації внести зміни.
Відповідь: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або лист-роз’яснення у разі ненадання документу.
Дата відповіді: 26.11.2018 16:05
Відповідь надана

додаток до попереднього запитання

Номер: 2958057aafbf4214aee10007d6dc0b72
Дата опублікування: 09.11.2018 13:40
Опис: Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» Замовник встановив дискримінаційну вимогу в Додатку 1, ч.3 в частині виконання аналогічного договору лише з бюджетною організацією чим обмежив коло потенційних учасників, що заборонено Законом. Відповідно до практики АМКУ Рішення №188-р_пк-ск від 13.02.2014 за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102506&schema=main
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Дата відповіді: 14.11.2018 18:38
Відповідь надана

внести зміни

Номер: e5bb65e7d7f44d2499a4aa447d899898
Дата опублікування: 09.11.2018 13:15
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник своєю кваліфікаційною вимогою згідно Додатку 1 ч. 3 - "Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій)." Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з організаціями, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник надав особливі преференції учасникам, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними організаціями. На нашу думку, вищевказана вимога носить дискримінаційний підхід. Просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 1 ч. 3 та вилучити вимогу щодо виконання аналогічного договору (договорів) з бюджетною організацією, яка створює нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію.
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Дата відповіді: 14.11.2018 18:38
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 5b62152105f141a3be8a9680dc5d03c9
Дата опублікування: 08.11.2018 11:03
Опис: Шановний Замовник! В технічних вимогах ви прописуєте: "Споживче пакування: каширована фольга, яка виготовляється згідно ТУ У 22.1-36185908-001:2011, маса нетто пакувальної одиниці — 200г." Даною вимогою Ви чітко зазначаєте лише одного виробника фасовочного матеріалу: ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", код 36185908. Фасовочний матеріал якого використовує ТОВ "Переяслав - Молпродукт". Виникає питання, а чи розуміє Замовник свої корупційні дії? Кого лобіює Замовник, ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", чи ТОВ "Переяслав - Молпродукт"? Також Замовником вимагається; "документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)" Поясніть, яке відношення до процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках має сертифікат, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)?
Відповідь: Шановний Учасник! розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно зі ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16. вимоги, встановлені сттаттею 17 цього Законую тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити. Однією з умов тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (НАПРИКЛАД, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, сертифікат на систему управління якістю). Крім того, п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що "Документи та інформація, які вимагаються Замовником, відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обгрунтування та причини неподання документів та/або інформації". Стосовно спожавчого пакування, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 16.11.2018 16:26