-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір формату А4
Папір формату А4
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період уточнення:
11.12.2018 20:08 - 14.12.2018 16:45
Відповідь надана
Про аналоги предмета закупівлі
Номер:
50c8fa3a3e6842b89e723ae3a41f59e6
Дата опублікування:
12.12.2018 09:11
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35, (далі – Порядок) під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість допорогової закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення допорогової закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення допорогової закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення допорогової закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена замовником під час оголошення допорогової закупівлі.
Згідно з пунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета допорогової закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
У Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до Вимог до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, не міститься посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, а вказано перелік технічних вимог до паперу формату А4, необхідного замовнику, який було визначено з урахуванням характеристик багатьох виробників паперу, вказаних у розглянутих тендерним комітетом Комісії сертифікатах якості паперу (Xerox, Mondi, Multicopy, Berga).
Отже, Вимоги до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затверджені рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України "Про публічні закупівлі", а також відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35.
Дата відповіді:
14.12.2018 16:10