• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

1 756 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 568.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2018 09:45 - 14.11.2018 10:00
Відповідь надана

Щодо аналогічного

Номер: fdf813662e3f4aafba9ac6efbcdbdcb2
Дата опублікування: 09.11.2018 16:03
Опис: У оголошенні зазначено: Інформація про досвід виконання аналогічних договорів, охорони об’єктів з високим ступенем ризику. Просимо надати пояснення - які це об'єкти з високим ступенем ризику? Та надати нормативно-правове посилання, згідно якого Ваш об'єкт належить до такого об'єкту. Адже, для того щоб вирахувати дані показники потрібно виводити формулу з коефіціентами (висота, етажність, кількість людей, що постійно перебувають та інше). Тому дане уточнення у вимозі є незрозумілим і потребує пояснення. Також звертаємо увагу, що Законодавець не конкретизує в яких обсугах та з ким має бути укладено аналогічний договір. Тому не зрозуміло, чому такі обмеження запроваджуєте Ви. Тому просимо прокоментувати дану вимогу та виключити її.
Відповідь: «Державний стандарт професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» 1 - 4 розрядів розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1238, ст. 7, 32 Закону України «Про професійно-технічну освіту» (103/98 - ВР) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Методики розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій» від 15.05.2013 № 511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2013 за № 832/23364 і є обов’язковим для виконання усіма професійно-технічними навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють або забезпечують підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників, незалежно від їх підпорядкування та форми власності. Державний стандарт професійно-технічної освіти містить, у тому числі, освітньо-кваліфікаційну характеристику випускника професійно-технічного навчального закладу. Згідно пункту 6 Освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників) Державного стандарту професійно-технічної освіти професії охоронник 3 розряду (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) надано визначення об’єктів з високим ступенем ризику. Відповідно до Статуту (далі – Статут), Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) - уповноважена Міністерством охорони здоров'я України спеціалізована експертна установа у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законами України «Про лікарські засоби» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України. Згідно підпункту 8 пункту 3 розділу 2 Статуту, до основних завдань Центру відноситься, у тому числі, придбання, використання, зберігання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених Статутом та законодавством завдань та повноважень. Водночас, абзацом 11 статті 9 Закону України «Про лікарські засоби» (далі – Закон) визначено, інформація, що міститься у заяві про державну реєстрацію лікарського засобу та додатках до неї (далі - реєстраційна інформація/реєстраційні матеріали), відповідно до положень цього Закону та інших нормативно-правових актів України підлягає державній охороні від розголошення та недобросовісного комерційного використання. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, зобов'язаний охороняти таку інформацію від розголошення та запобігати недобросовісному комерційному використанню такої інформації. Також слід зазначити, що абзацом 16 статті 9 Закону передбачено, за розголошення, неправомірне використання реєстраційної інформації винні особи притягаються до дисциплінарної, адміністративної, цивільної та/або кримінальної відповідальності відповідно до законів України. Слід наголосити, що абзацом 4 пункту 5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 року № 376 визначено, зберігання реєстраційних матеріалів здійснюється Центром. Враховуючи вищезазначене, Центр вважає вимоги зазначені в тендерній документації, щодо надання інформації про досвід охорони об’єктів з високим ступенем ризику, доцільними та обґрунтованими».
Дата відповіді: 14.11.2018 15:25
Відповідь надана

Щодо нотаріального завірення

Номер: e7d13c178276497990e425bb60ac18d1
Дата опублікування: 09.11.2018 15:44
Опис: У додатку 1 визначено вимогу: 1.1. Нотаріально завірену копію ліцензії на провадження охоронної діяльності. Просимо надати роз'яснення, чим нотаріально завірена копія гірше, ніж оригінал документу або копія, завірена учасником. Або надайте посилання на нормативно-правовий акт, який вказує, що оригінал гірше нотаріально завіреної копії. Ви ж маєте розуміти, що нотаріальне завірення покладає на учасників додаткові витрати коштів. Просимо надати коментар - чи можна надати оригінал замість нотаріально завіреної копії, або копію, завірену учасником? Просимо надати відповідь з приводу цього питання.
Відповідь: Погоджуємося з Вашими зауваженнями та вносимо зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.11.2018 15:11