• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання (Структурована кабельна система з інтегрованим комплексом безпеки у складі: системи контролю доступу, системи відеоконтролю та системи охоронної сигналізації)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 одиниця, відповідно до Технічного завдання . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Грушевського, 7, 01601, Міністерство охорони здоров'я України.

Торги відмінено

28 473 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 300 000.00 UAH
Період уточнення: 27.10.2018 17:11 - 19.11.2018 10:00
Відповідь надана

Технічні вимоги до активного мережевого обладнання - Комутатор рівня L7.

Номер: 2db48c4828f547619ece961e568efff3
Дата опублікування: 13.11.2018 17:08
Опис: Шановний Замовник, Комутатор рівня L7. За вимогами і опису в Тих. завданні, це обладнання так-же є Міжмережевим Екраном для забезпечення безпеки мережевої інфраструктури. Описані в вимогах характеристики є тільки у одного виробника, прив'язка тільки до одного вендору. Немає можливості запропонувати альтернативне обладнання. Так-же є рішення, які поєднують функції Комутатор уровня L7 (міжмережевий екран) з функціями Контролера мережі бездротового доступу. При розгляді даного рішення можливо значно знизити бюджет. Чи можливо запропонувати рішення, яке буде поєднувати функції Комутатор уровня L7 і Контролера мережі бездротового доступу? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Ваше запитання опрацювано та, враховуючи його обґрунтованість, повідомляємо про внесення змін до Тендерної документації з порушеного питання.
Дата відповіді: 21.11.2018 21:15
Відповідь надана

Вимоги до системи контролю та управління політиками доступу до мережі

Номер: cede65072e604c0f83a1c90a72658aa4
Дата опублікування: 11.11.2018 17:18
Опис: У вимогах до активного мережевого обладнання неодноразово згадується «Підтримка політик контролю трафіку», «Підтримка керування політиками безпеки». Але документації взагалі не містить вимог до такого критичного компоненту будь-якої системи як Система контролю та управління політиками доступу до мережі. Тому не зрозуміло, яким чином та за якими критеріями Замовник передбачає оцінювати та порівнювати пропозиції учасників. Таким чином, неможливо забезпечити рівність вимог до учасників. З огляду на вимогу законодавства про публічні закупівлі щодо «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій» просимо Замовника викласти вимоги до системи контролю та управління політиками доступу до мережі, які були б однакові для всіх учасників.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Ваше запитання опрацювано та, враховуючи його обґрунтованість, повідомляємо про внесення змін до Тендерної документації з порушеного питання.
Дата відповіді: 21.11.2018 21:15
Відповідь надана

Терміни виконання робіт.

Номер: 384f172c1144478996b187c24d3b7bc4
Дата опублікування: 30.10.2018 09:28
Опис: Шановний замовнику. Прошу надати роз’яснення щодо терміну виконання робіт. В тендерній документації зазначено, що строк виконання – 2018 рік, плановий початок аукціону 2 січня 2019 року. Чи не це є помилкою і чи не мали ви на увазі 2019 рік? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Розглянуто Ваше питання та повідомляється. Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, який є максимальним. Замовник має право розглянути тендерні пропозиції з мінімальним строком, необхідним для прийняття рішення За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Таким чином дата проведення аукціону визначається електронною системою автоматично і буде чітко визначена не раніше ніж буде оприлюднено замовником протокол розгляду тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 01.11.2018 18:17
Відповідь надана

Передплата

Номер: 63eb4b15f60943b393b5af602771277e
Дата опублікування: 29.10.2018 18:43
Опис: Шановний Замовник, Відповідно до Додатку 4 ". Замовник має право здійснити попередню оплату, яка здійснюється відповідно до встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 умов та строків. " Будь ласка, вкажіть - який саме пункт чинної редакції постанови мався на увазі.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Ваше запитання опрацювано та, враховуючи його обґрунтованість, повідомляємо про внесення змін до Тендерної документації з порушеного питання.
Дата відповіді: 21.11.2018 21:15
Відповідь надана

Предмет Закупівлі

Номер: ceebfed97e1143e0b3b66ed2151a6138
Дата опублікування: 29.10.2018 18:34
Опис: Шановні пані та панове, 1) Відповідно до тендерної документації, незважаючи на такі визначення, як "створення Інтегрованого комплексу безпеки", предметом закупівлі є виключно поставка обладнання та програмного забезпечення. Таким чином, жодного з видів робіт та послуг з встановлення, налаштування та запуску, а, відповідно і створення комплексу - не передбачено - тільки відвантаження продукції на склад Замовника.. Будь ласка - підтвердіть це, або спростуйте з одночасним внесенням відповідних видів робіт та послуг до Тендерної Документації, включно з календарним графіком впровадження та змістом робіт. 2) Предметом закупівлі є "системи контролю доступу (далі – СКД), системи відеоконтролю (далі – СВК) та системи охоронної сигналізації" - які вже є різними за призначенням та кодами ДК та стосуються різних стадій проекту з впровадження т.з. "ІКБ". Але, в предметі закупівлі передбачено значну за обсягом та ціною частину активного мережевого обладнання (прописану під специфікації деяких маргінальних виробників). В той же час, ця складова не згадується в загальних вимогах, в тому числі - у вимогах до досвіду виконання аналогічних договорів. Питання - чому? 3) Змішавши в одну закупівлю обладнання різного функціонального призначення, Замовник намагається суттєво звузити конкуренцію та завищити бюджет (приблизно на 10 мільйонів). Чи розуміє Замовник, що, діючи такими методами, він порушує Законодавство та робить дану закупівлю практично нездійсненною, через надзвичайну кількість аргументів для оскарження? Чи розглядає Замовник можливість розділення даної закупівлі на складові, що дозволить їй відбутися? 4) Одразу впадає в очі, що Замовник вимагає надання "Обладнання для побудови каналів СКС на основі мідного кабелю та волоконно-оптичного кабелю повинне відповідати вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що підтверджується наявністю відповідного Експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.". Чи правильно ми зрозуміли, що експертні висновки мають бути надані на пасивне обладнання СКС, але не вимагається для активного обладнання та програмного забезпечення. Як таке може бути? Чи не розглядає замовник можливість виділення закупівлі СКС в окрему закупівлю задля задоволення потреб авторів цієї частини документації?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Розглянуто Вашу питання та повідомляється. Дане питання знаходиться на опрацюванні. Після чого буде надана вичерпна відповідь на поставлене питання.
Дата відповіді: 01.11.2018 18:14