• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Впровадження організаційно-технічної моделі системи кібербезпеки, оперативного реагування на кібератаки та кіберінциденти в паливно-енергетичному комплексі

Впровадження організаційно-технічної моделі системи кібербезпеки, оперативного реагування на кібератаки та кіберінциденти в паливно-енергетичному комплексі

Торги відмінено

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2018 16:37 - 13.11.2018 17:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги до спеціалістів

Номер: 7edcbe7e28e44f9291181df45850c05c
Дата опублікування: 13.11.2018 16:49
Опис: Просимо пояснити чим регламентовані зазначені кваліфікаційні вимоги до спеціалістів (керівник проекту та консультант), що будуть залучені при наданні послуг? Вважаємо, що зазначені вимоги до наявності наукових ступенів чи вчених звань, а також науковий доробок у сфері кіберзахисту у вигляді монографії та статей - є дискредитуючим фактором, так як теоретична підготовка спеціалістів у сфері захисту інформації не обов'язково має підтверджуватись науковими званнями та власними науковими доробками у сфері кіберзахисту у вигляді монографії та наукових статей. Також запитання: Чим аргументован досвід спеціаліста в участі в проектах створення технічних вимог та елементів систем кіберзахисту для центрів кіберзахисту хоча б одній з країн Євросоюзу, яка є членом НАТО?
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги регламентовані тим, що на сьогоднішній день в Україні, присвоєння наукових звань та вчених ступенів вимагає наявності певного практичного досвіду. З урахуванням того, що в державних органах України лише розпочинається процес створення центрів кіберзахисту, на ринку важко знайти достатню кількість компаній з відповідним досвідом. В той же час, сфера освіти та науки в сфері інформаційних технологій та кіберзахисту достатньо розвинута, в ній працює достатня кількість відповідних фахівців, які можуть бути залучені до виконання робіт. При цьому, замовник не ставить вимог щодо працевлаштування фахівців, що жодним чином не обмежує будь- якого учасника в процесі залучення відповідних фахівців. Щодо досвіду реалізації елементів кіберзахисту в країнах ЄС, які є членами НАТО, замовник керувався Угодою про асоціацію між Україною та ЄС, Хартією про особливе партнерство між Україною та Організацією Північноатлантичного договору; та також виконання зобов'язань України, взятих за Протоколом про приєднання України до Договору про заснування Енергетичного Співтовариства, ратифікованого Законом України від 15 грудня 2010 року N2787-VI, та з урахуванням відповідних положень Угоди про асоціацію; Законами України «Про національну безпеку України», «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики» та «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України»; Стратегією національної безпеки України (затверджена Указом Президента України від 5 травня 2015 року №287/2015), створення Трастового фонду НАТО з кібербезпеки.
Дата відповіді: 15.11.2018 15:16