-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
22.11.2018 17:43 - 27.11.2018 20:00
Відповідь надана
Невідповідность технічного завдання
Номер:
07e6bc36f7b242a49dd3adc0669f50c0
Дата опублікування:
27.11.2018 18:07
Опис:
Під час ретельного вивчення , та попереднього прорахунку віконних конструкцій які викладені в тендерній документації (код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні) , нами було встановлено, що тендерна документація Замовника містить невідповіднисть технічного завдання ( Додаток 1 ) та схемам креслення , а саме:
1) в схемі креслення « блоки віконні полівінілхлоридні №1,та № 2» - повторюються двічі ,
2) « блоки віконні полівінілхлоридні № 3 ,та № 4»- зовсім відсутні , але в специфікації вони є ,
Просимо привести умови тендерної документації в цій частині у відповідність, та надати схематичні креслення
« блоків віконних полівінілхлоридних №3,та № 4», для подальшого прорахунку вартості предмета закупівлі .
Відповідь:
Згідно вашого звернення стосовно додатку №2 (технічне завдання) тендерний комітет внес зміни до документації.
Дата відповіді:
28.11.2018 14:26
Відповідь надана
уточнення щодо терміну виконання
Номер:
75dc62b7ddee414998a29592d173ec6d
Дата опублікування:
27.11.2018 17:26
Опис:
Добрий день. Чи можливо подовжити термін дії виконання зобовязань по договору.
Виходячі з розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю , п. 2. Строк укладання договору , « ч. 1. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.» Виходячі з дати проведення аукціону 10,12,2018 року , договір буде підписаний після 25 грудня 2018 року , а надання послуг згідно Додатку 3 Проекту договору п .4.4. Оплата товару може бути здійснено на умовах попередньої оплати відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» і Наказу Міністерства освіти і науки України від 04.10.2017 року № 1350 або за фактом поставки товару, при цьому поставка товару повинна бути здійснена у термін до 27 грудня 2018 року.» Якщо в цей період припадає на вихідні дні і в цей час будуть не сприятливі погодні умови,то роботи виконати буде технічно не можливо
Якщо буде подовжено термін, як буде відбуватися сплата за частково виконані обьеми робіт, та остаточна сплата.
Відповідь:
Добрий день.
Відповідно до річного плану закупівель Замовник оголосив про початок процедури відкритих торгів за кодом код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні), орієнтовну дату проведення аукціону система визначила – 10.12.2018 року. На даний час Замовнику невідомо, якими будуть результати аукціону, коли саме буде укладено договір, якими будуть погодні умови під час яких будуть виконуватись роботи. Замовник вважає, що кожен учасник, який буде брати участь у торгах володіє всіма необхідними можливостями виконати обов’язки за договором у встановлені тендерною документацією і проектом договору стислі терміни. У разі виникнення обставин, що зроблять неможливим з технічної точки зору виконати роботи, ці питання будуть вирішуватися спільно з переможцем відповідно вимог діючого законодавства України.
Дата відповіді:
30.11.2018 17:14