-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15510000-6 Молоко та вершки
Торги не відбулися
3 185 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 925.00 UAH
Період уточнення:
09.11.2018 16:31 - 16.11.2018 20:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
7251a64acfa04172914858f89e74473d
Дата опублікування:
13.11.2018 15:42
Опис:
Доброго дня.
Прошу надати офіційне розяснення щодо того, яким чином переможець торгів повинен надавати документи переможця, які визначено документацією торгів, з урахуванням того, що усі документи повинні розміщуватись в електронній системі закупівель? А саме чи в паперовому вигляді чи влише в електронній системі шляхом завантаження сканкопій документів?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
14.11.2018 13:34
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
a86f8d961aa9458b8cd073ebc8c8d700
Дата опублікування:
12.11.2018 18:34
Опис:
Доброго дня.
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати копію аналогічного договору, а у випадку, якщо замовник згідно з аналогічним договором не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично поставлених товарів згідно з договором та у повному їх обсязі.
Питання: тобто Учасник повинен надати копію договору із бюджетною організацією (аналогічного, відділ освіти) та усі документи, що підтверджують поставку товару, тобто усі видаткові накладні? А якщо по укладеному договору із бюджетною організацією (відділи освіти) було здійснено бульше 1000 поставок, тоді надавати усі накладні що підтверджують поставку, чи можна надати дві накладні?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Учасником надається копія аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї документації в частині їх кількості та змісту) (сканований оригінал/ нотаріально завірена копія документу/копія документу), якщо він укладений з замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону. А у випадку, якщо замовник згідно з аналогічним договором не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично поставлених товарів згідно з договором та у повному їх обсязі. Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
14.11.2018 13:53