• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги в сфері управління з відходами

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 25.12.25 10:00)

460 260.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
21
год
02
хв
41
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 17.12.2025 08:19 - 22.12.2025 00:00
Відповідь надана

звернення

Номер: e16b6ee185a34b9183cfc063f256ca82
Дата опублікування: 17.12.2025 12:54
Опис: Доброго дня! Повідомляємо вас, що включення вами до небезпечних медичних відходів ртутновмісні відходи за кодом 20 01 21* суперечить Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.24, адже в ньому визначено вичерпний перелік відходів, що відносяться до медичних відходів виключно за розділом 18* коду відходів відповідно до Національного переліку відходів. Також включення такої не значної кількості зазначених відходів суттєво зменшує конкуренцію, адже на ринку приймають участь та мають відповідне обладнання для їх управлыння лише 2 компанії, що прямо відображається на ціні. Щодо ціни зверніть увагу, що включення такої не значної кількості ртутновмісних відходів прямо залежно впливає на ціну на управління медичними відходами, що становлять 99% у вашій закупівлі. Також ви можете ознайомитися за відкритими даними прозоро, що на послуги управління саме медичними відходами конкуренція значна, і ціна за 1кг ваги медичних відходів може становити від 28-34 грн. А коли у складі небезпечних відходів включені ртутновмсні відходи, які ще до того становлять не значну частину, ціна варюється від 42-45 грн. за 1кг саме медичних відходів, хоча ціна на ринку управління саме ртутновмісних відходів залишається практично однаковою. Зазначене прямо вказує і доказує на закупівлю зазначених послуг за завищеними цінами, більш того замовнику слід задуматися ще до того, якщо зазначені ртутновмісні відходи взагалі не були передані, або взагалі не генерувалися у лікарні. Просимо вас подбати про економію бюджетних коштів та вашу обізнаність. Послугу з управління Ртутновмісними відходами ви можете закупити в окремі закупівлі або лоті, що не суперечить чинному законодавству України, але прямо економить бюджетні кошти.
Відповідь: Зміни внесено
Дата відповіді: 18.12.2025 10:21
Відповідь надана

Вимога

Номер: 5cb885b2e595492681cf6a2e006ba689
Дата опублікування: 17.12.2025 10:01
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо також вашу увагу, що передача відходів, що є предметом закупівлі - суб'єкту господарської діяльності, який не має дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів - тяге за собою відповідальність за порушення екологічного законодавства України, з відповідними наслідками. Просимо прийняти до уваги цей факт та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності дозволу. Звертаємо увагу, що Дозвіл повинен бути наявний саме у Виконавця послуг, тобто - у Учасника закупівлі!
Відповідь: Зміни буде внесено
Дата відповіді: 17.12.2025 11:10
Відповідь надана

Вимога

Номер: 0186f29942984e7e8d08b67578db1edd
Дата опублікування: 17.12.2025 10:01
Опис: Шановний Замовник! Згідно до ч. 5 Розділу І Держаних санітарних норм та правил, провадження господарської діяльності з видалення та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які отримали дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1328, та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278. Розділом ІІІ Держаних санітарних норм та правил передбачено Вимоги до управління відходами, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (код 18 01 03* відповідно до Національного переліку відходів). Пунктом 10 розділу ІІІ Держаних санітарних норм та правил передбачено, що інфекційно небезпечні відходи, окрім визначених у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, підлягають спалюванню в установках спалювання відходів або сумісного спалювання відходів. Частиною 2 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: - підпункт 2: забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами; - підпункт 3: не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - підпункт 1: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - підпункт 2: провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації, та додати до вимог тендерної документації надання у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, виданого безпосередньо Учаснику закупівлі, який містить коди відходів згідно предмету закупівлі.
Відповідь: Зміни буде внесено
Дата відповіді: 17.12.2025 11:09