-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Частини електророзподільної чи контрольної апаратури, код 31230000-7 за ДК 021:2015 (пристрої контактні)»
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
Завершена
12 614 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 000.00 UAH
Період уточнення:
24.09.2018 19:33 - 19.10.2018 18:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
6a0db30f61ab4402a8776ce0192c6e18
Дата опублікування:
03.10.2018 18:04
Опис:
Згідно пункту 5.2 Додатку 4 , вимагається Зразок документа від виробника .
Треба викласти зразок документа для всіх предметів закупівель чи достатньо для одного с найменувань ?
Відповідь:
Документ від виробника повинен бути наданий на кожну позицію зазначену в таблиці технічної специфікації, а саме: відповідно до п.2. (Додаток 2 до тендерної документації) Учасником зазначається документ від виробника, в якому конструкція, розміри та технічні дані пристроїв контактних відповідатимуть наведеним на малюнках 1-6 до технічної специфікації. Допускається відхилення від зазначених на малюнках розмірів в межах допусків (відхилень) передбачених експлуатаційним або конструкторським документом виробника на товар.
Дата відповіді:
08.10.2018 11:07
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
71d2ec824c9f42c7adfd6e261f34a7ac
Дата опублікування:
03.10.2018 12:57
Опис:
Вимога Замовника про надання документу, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника (п.4.4. Додатку 4 Тендерної документації) – є дискримінаційною вимогою, оскільки звужує коло учасників процедури закупівлі.
Будь-яке підприємство, незалежно від форм власності, може здійснити поставки будь-якої продукції на Ваше підприємство придбавши товар від виробника на власних домовленостях без надання документу, який підтверджує повноваження представляти інтереси виробника.
Пунктом 5.3 Додатку 4 Тендерної документації вимагається надання гарантійного листа про надання на дату поставки товару (партії товару) на склад покупця, документу від виробника. Тим самим, цей документ і буде вказувати на комерційні та гарантійні відносини учасника процедури закупівлі з виробником згідно пункту 5.2 Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити кваліфікаційні критерії, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Проте про документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника в Законі України «Про публічні закупівлі» нічого не вказано.
Таким чином, Замовник встановив умови, якi порушують вимоги Закону України "Про публiчнi закупiвлi", а саме вимоги статті 3, статті 5, статті 16, статті 20, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатку 4 Тендерної документації пункт 4.4 (Документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника).
Відповідь:
Елементи кулачкові та пристрої контактні призначені для включення і виключення кіл управління тягових приводів вагону метрополітену. Якщо одне вищезазначене обладнання під час перебування поїзда на лінії виходить з ладу, це призводить до порушення графіку руху, та зняття поїзда з лінії. З метою недопущення випадків порушень графіку руху поїздів на лінії, забезпечення надійного та безпечного перевезення пасажирів, та встановлення на вагони метрополітену якісного нефальсифікованого обладнання, КП «Київський метрополітен» встановило вимогу: «Документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника. Наданий документ повинен бути дійсним на весь термін постачання товару (термін дії закінчується не раніше 31.03.2019р.) (вимога стосується Учасників, які не є виробником товару), що не порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, тому внесення змін в тендерну документацію, вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
08.10.2018 18:20