-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 24.12.25 11:00)
480 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
07
год
14
хв
40
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
16.12.2025 08:39 - 21.12.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Номер:
0b6125ab18d1461d9445c639f802006b
Дата опублікування:
17.12.2025 14:28
Опис:
Шановний замовнику, у тендерній документації в Додатку №1 в пункті 2 міститься вимога "Учасник повинен при організації охорони об’єктів організувати взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Полтавській області. На підтвердження надати сканкопії документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум)". Дана Дана вимога має дискримінаційні умови по відношенню до потенційних учасників. Дана вимога неодноразово оскаржувалася в АМКУ і мають позитивні рішення, а саме: рішення комісії АМКУ №592-р/пк-пз від 10.01.2025. Просимо вас звернути увагу та видалити з Тендерної документації наведену вище вимогу. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А також присутні помилки в вимогах у підпункті 2 "Про наявність не менше двух одиниць спеціалізованого транспорту" та "копії не менше 3 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів" в наступній вимозі. Просимо виправити помилки та зробити уточнення кількості одиниць транспорту.
Відповідь:
Шановний заявнику!
КП «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради (далі — Замовник) розглянуло Ваше звернення щодо умов тендерної документації (Додаток №1, п.2) у процедурі відкритих торгів з особливостями та повідомляє наступне:
1. Щодо вимоги про «взаємодію з ГУНП в Полтавській області» та надання підтверджуючих документів (угода/протокол/меморандум)
У тендерній документації дійсно міститься вимога: організувати взаємодію з ГУНП в Полтавській області та надати сканкопії документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум)
Замовник виходить з того, що предмет закупівлі стосується охорони об’єкта закладу охорони здоров’я з цілодобовим режимом роботи та підвищеними безпековими ризиками, тому вимога щодо налагодження взаємодії з правоохоронними органами є по суті обґрунтованою з точки зору належного виконання договору.
Разом з тим, Замовник погоджується, що вимога саме про надання вже укладених документів (угод/меморандумів/спільних протоколів) з конкретним територіальним органом поліції може призводити до невиправданого обмеження конкуренції, оскільки отримання/укладення таких документів залежить не лише від волі учасника.
Рішення Замовника: вимогу буде скориговано (не «прибрано взаємодію», а приведено до недискримінаційного формату), а саме: вилучити з тендерної документації обов’язок надавати «угоду/спільний протокол/меморандум» як підтвердження та замінити на вимогу надати у складі пропозиції:
гарантійний лист про забезпечення взаємодії/інформування Національної поліції у разі подій на об’єкті, з описом алгоритму реагування та взаємодії (порядок виклику 102, порядок повідомлення відповідальних осіб, порядок передачі інформації, фіксації подій тощо),з контактними даними відповідальних осіб/диспетчерської (за наявності).
Таким чином Замовник збереже необхідну вимогу до якості та безпеки послуг, але прибере ознаки потенційної дискримінаційності.
2) Щодо неузгодженості вимог про кількість спецтранспорту та кількість свідоцтв про реєстрацію
У Додатку №1, п.2 одночасно зазначено:
«наявність не менше двох одиниць спеціалізованого… транспорту реагування…» та додатково вимога про «щонайменше одного транспортного засобу підвищеної прохідності…»
і водночас: «копії не менше 3 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів…»
Замовник підтверджує наявність неоднозначності формулювання, яка може по-різному трактуватися учасниками.
Рішення Замовника: буде внесено уточнення для усунення помилки/неузгодженості, шляхом викладення вимоги в однозначній редакції:
Варіант, який буде застосовано:
«Учасник повинен мати не менше 2 (двох) одиниць спеціалізованого службового автотранспорту реагування, з яких щонайменше 1 (один) — транспортний засіб підвищеної прохідності (кліренс понад 200 мм).»
«копії не менше 2 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності або користуванні Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність». У разі якщо транспортні засоби не є власними – надати копію договору оренди (іншого договору, на підставі якого транспортні засоби перебувають у користуванні) з усіма додатками»
Це прибирає арифметичну колізію «2 авто — 3 свідоцтва» і водночас зберігає обов’язкову вимогу щодо прохідності, що критично для оперативного реагування.
З повагою
Замовник
КП «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» ПОР
Дата відповіді:
18.12.2025 12:35
Відповідь надана
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Номер:
f346e9b025384bf8ac31af2b2628f585
Дата опублікування:
17.12.2025 14:23
Опис:
Шановний замовнику, у тендерній документації в Додатку №1 в пункті 2 міститься вимога "Про наявність власного або орендованого офісу, тощо з зазначенням адреси, а саме договір оренди приміщення або документ, що засвідчує право власності на приміщення в місті Кременчук (Полтавської області). Дана вимога має дискримінаційні умови по відношенню до потенційних учасників. Дана вимога неодноразово оскаржувалася в АМКУ і мають позитивні рішення, а саме: рішення комісії АМКУ №152-р/пк-пз від 06.01.2025. Просимо вас звернути увагу та видалити з Тендерної документації наведену вище вимогу. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний заявнику!
Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради, як Замовник процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, розглянуло Ваше звернення щодо вимоги, встановленої у Додатку №1, пункті 2 тендерної документації, стосовно наявності власного або орендованого офісу учасника в місті Кременчук.
1. Критичність об’єкта охорони та особливі умови надання послуг
Об’єктом охорони є заклад охорони здоров’я, що:
1.1. надає спеціалізовану медичну допомогу ветеранам війни;
1.2. функціонує цілодобово;
1.3. має постійне перебування пацієнтів із підвищеними потребами безпеки;
1.4. у період дії воєнного стану відноситься до об’єктів підвищеного ризику з огляду на:
а) можливі надзвичайні ситуації;
б )загрози диверсійного характеру;
в) необхідність оперативного реагування на масові чи позаштатні інциденти.
У зв’язку з цим послуги з охорони повинні надаватися безперервно, з гарантованою можливістю негайного посилення охорони, заміни персоналу та прибуття відповідальних осіб або груп швидкого реагування у максимально стислий строк.
2. Позиція Замовника щодо встановлення вимог
Замовник зазначає, що первинна вимога щодо наявності офісу в місті Кременчук була встановлена виключно з метою забезпечення оперативності реагування, а не для обмеження конкуренції чи створення переваг окремим учасникам.
Разом з тим Замовник бере до уваги:
2.1. принципи недискримінації та пропорційності, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»;
2.2. сформовану практику органу оскарження щодо недопустимості формального географічного обмеження.
3. Законна альтернатива з урахуванням критичності
Відповідно до:
- частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- пункту 28 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178,
Замовник має право встановлювати вимоги, які:
- безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі;
- обумовлені критичністю об’єкта охорони;
- є необхідними для забезпечення належного рівня безпеки.
У зв’язку з цим Замовником прийнято рішення замінити географічну вимогу на вимогу щодо гарантованого часу реагування, яка однаково застосовується до всіх потенційних учасників, незалежно від місця їх реєстрації.
4. Рішення Замовника
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації шляхом викладення відповідної вимоги у новій редакції, зокрема:
«Учасник повинен документально підтвердити можливість забезпечення оперативного реагування на події на об’єкті Замовника — закладі охорони здоров’я з цілодобовим режимом роботи та підвищеним рівнем ризику, у тому числі прибуття групи швидкого реагування та/або відповідальних посадових осіб у строк не більше 15 хвилин з моменту отримання повідомлення, у будь-який час доби, включно з нічним часом, вихідними та святковими днями».
Зміни до тендерної документації будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у порядку та строки, визначені законодавством, із відповідним продовженням строку подання тендерних пропозицій.
5. Висновок
Таким чином, Замовник:
- врахував звернення учасника;
- зберіг необхідний рівень безпеки критичного об’єкта;
- привів вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства;
- мінімізував ризики оскарження процедури закупівлі.
З повагою
Замовник
КП «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» ПОР
Дата відповіді:
18.12.2025 12:35