• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, корпуси університету) за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія

Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги (з особливостями), передбаченими постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 годин (до 24.12.25 00:00)

5 840 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
06
год
47
хв
28
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2025 18:21 - 21.12.2025 00:00
Відповідь надана

У Вашій тендерній документації аналогічним договором визначено договір про закупівлю, виконаний виключно за період 2024–2025 років. Чим ви керуєтесь обмежуючи період виконання аналогічних договорів ????

Номер: d5a543c3c29e4c7fb7cca9a6c1f78ce5
Дата опублікування: 18.12.2025 12:41
Опис: Звертаємо увагу уповноваженої особи — Бондарця Андрія Олександровича!!!! Відповідно до Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії, оприлюдненого Антимонопольним комітетом України 22 лютого 2024 року, встановлення замовниками додаткових вимог до аналогічних договорів, які не передбачені законодавством, визнається Комісією АМКУ дискримінаційним, оскільки такі вимоги безпідставно звужують коло потенційних учасників та жодним чином не впливають на підтвердження можливості належного виконання договору постачання електричної енергії. Зазначена правова позиція неодноразово підтверджена рішеннями органу оскарження (UA-2023-05-22-005912-a, UA-2023-08-31-002364-a). У Вашій тендерній документації аналогічним договором визначено договір про закупівлю, виконаний виключно за період 2024–2025 років. Чим ви керуєтесь обмежуючи період виконання аналогічних договорів ???? Звертаємо Вашу увагу, що: ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачає персональну відповідальність уповноваженої особи за прийняті нею рішення, дії чи бездіяльність у сфері публічних закупівель; відповідно до ст. 164-14 КУпАП, встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, що призводить до обмеження конкуренції, може бути підставою для притягнення до адміністративної відповідальності; умисне встановлення незаконних умов у тендерній документації може кваліфікуватися як зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 КК України) або перевищення службових повноважень. У випадку відмови ВАМИ усунути зазначене порушення, ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, а також до правоохоронних органів для надання правової оцінки діям уповноваженої особи.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше зауваження буде враховано та відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 19.12.2025 14:27
Відповідь надана

Звертаємо Вашу увагу на Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії

Номер: 5b8ad21dee6741cea57c2a85d77c51ff
Дата опублікування: 18.12.2025 12:25
Опис: Шановний Замовнику! Тендерною документацією Вами встановлено вимогу, відповідно до якої учасник зобов’язаний підтвердити інформацію, зазначену у довідці, шляхом надання у складі тендерної пропозиції копій не менше двох договорів та документів, що підтверджують їх виконання (товарні накладні, акти наданих послуг/виконаних робіт тощо), при цьому аналогічним договором визначено договір про закупівлю за будь-який період протягом 2024–2025 років щодо постачання продукції, що відповідає коду ДК 021:2015 предмета даної закупівлі та/або електричної енергії. Зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати лише один кваліфікаційний критерій щодо досвіду — наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому жодних додаткових вимог до кількості таких договорів, періоду їх виконання, ані Законом, ані Особливостями, затвердженими постановою КМУ № 1178, не передбачено. Звертаємо Вашу увагу на Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії, оприлюднене Антимонопольним комітетом України 22 лютого 2024 року, відповідно до якого встановлення замовниками додаткових вимог до аналогічних договорів, що не передбачені законодавством, визнається Комісією АМКУ дискримінаційним, оскільки такі вимоги безпідставно звужують коло потенційних учасників та жодним чином не впливають на підтвердження можливості належного виконання договору поставки електричної енергії. Аналогічна правова позиція неодноразово підтверджена рішеннями органу оскарження, зокрема: • рішення від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (процедура закупівлі UA-2023-05-22-005912-a); • рішення від 14.09.2023 № 14689-р/пк-пз (процедура закупівлі UA-2023-08-31-002364-a). Таким чином, встановлена Вами вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно за період 2024–2025 років є прямо не передбаченою законодавством, має дискримінаційний характер та штучно звужує коло потенційних учасників, що суперечить статтям 5, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон та Особливості не містять жодних обмежень щодо періоду, за який учасник має підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів. У зв’язку з викладеним вимагаємо невідкладно усунути обмеження щодо періоду виконання аналогічних договорів та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. У разі невжиття зазначених заходів залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою, додавши відповідну практику органу оскарження.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше зауваження буде враховано та відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 19.12.2025 14:27
Відповідь надана

Незаконна та дискримінаційна вимога

Номер: 5fe290ed6ca347a28bda659cec54f614
Дата опублікування: 17.12.2025 23:19
Опис: Шановний замовнику, уповноважена Бондарець Андрій Олександрович, не порушуйте Закон України про публічні закупівлі. В додатку 1 передбачено надання Аналогічних договорів про закупівлю за будь-який період протягом 2024-2025 років. Замовник не має права обмежувати терміни, тому ця вимога є дискримінаційною та незаконною. Вимагаємо видалити речення «протягом 2024-2025 років»
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше зауваження буде враховано та відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 19.12.2025 14:27
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 241c77d61b9244d2a8f1029256dc6612
Дата опублікування: 17.12.2025 23:09
Опис: Шановний замовнику, в проекті договору п. 10 Порядок розв'язання спорів вказано , що скарги розглядає Інформаційно-консультаційногий центр (ІКЦ).Повідомляємо, що згідно нових змін з 1 квітня 2025 року усі скарги споживачів, які стосуються захисту їхніх прав та законних інтересів, що були порушені розглядаються Центром розгляду скарг (ЦРС) відповідно до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2408874-24#n48. Просимо внести відповідні зміни в проєкт договору
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше зауваження буде враховано та відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 19.12.2025 14:27
Відповідь надана

Заповнений проєкт договору

Номер: 1f407dc2b67d4a5c820552ee73770e1d
Дата опублікування: 17.12.2025 23:08
Опис: Шановний замовнику, в пункті 3 розділу 6 передбачено надання: " Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору (без зазначення ціни та без додатків), що викладений в ДОДАТКУ 5 до цієї тендерної Документації, що засвідчує згоду з проектом договору". На дату подання пропозиції невідомі істотні умови договору і не можуть бути визначені і заповнені вартісні показники, оскільки конкурентна закупівля передбачає наявність аукціону. Підписаний уповноваженою особою учасника на що? Якщо уповноваженої на подачу пропозиції та документів - то вона не має право підписувати договір. Якщо уповноваженою особою на підписання договору - то вона не може це юридично робити і ще скріпляти печаткою підприємства, оскільки не визначені вартісні показники договору і цей драфт не може і ніколи не буде використаний при підписанні договору, навіть у разі визначення переможцем. Якщо ви хочете побачити реквізити сторони учасника - так ви і так їх вимагаєте надати у складі документів пропозиції учасника. Просимо видалити нікчемну вимогу, як таку, що не створює ніяких наслідків, а є втручанням в діяльність суб'єкта господарювання.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Вимога пункту 3 розділу 6 тендерної документації щодо надання підписаного проекту договору (БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ЦІНИ та без додатків) встановлена виключно з метою підтвердження згоди учасника з істотними та іншими умовами договору, викладеними у Додатку 5 до тендерної документації. Підписання проекту договору у складі тендерної пропозиції не є підписанням договору в розумінні цивільного законодавства, не створює фінансових зобов’язань та не потребує визначення вартісних показників. Остаточні умови договору, зокрема ціна, формуються та визначаються за результатами електронного аукціону і зазначаються в договорі, що укладається з переможцем процедури закупівлі. Підпис уповноваженої особи учасника на проекті договору підтверджує лише ознайомлення та згоду з умовами договору і не потребує наявності повноважень на безпосереднє укладення договору.
Дата відповіді: 19.12.2025 16:37