• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 29.12.25 15:00)

2 875 666.67 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
16
год
44
хв
03
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2025 18:00 - 19.12.2025 09:00
Відповідь надана

Щодо зміни умов Договору

Номер: 04bdb25626a046ceb4a4cacad7d81101
Дата опублікування: 18.12.2025 16:54
Опис: У відповідності з вимогами п. 7 ст. 14 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) а також з метою недопущення виникнення будь–яких непорозумінь та спірних ситуацій при виконанні учасниками договірних відносин своїх договірних зобов’язань звертається до Вас з проханням розглянути у встановленому порядку питання щодо можливості внесення наступних змін до проекту Договору на виконання робіт, яка запропонована Вашим підприємством як Замовником, зокрема: 1) пункт 2.4 розділу 2 проекту Договору викласти в наступній редакції: «ВИКОНАВЕЦЬ на вимогу ЗАМОВНИКА гарантує надання документів, відповідно до Додатку 4, що підтверджують якість використаних матеріально-технічних ресурсів, до підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт. Придбання матеріалів належної якості ВИКОНАВЕЦЕМ для виконання робіт за цим Договором підтверджується сертифікатом якості та/або сертифікатом відповідності на матеріали.». 2) пункт 5.4 розділу 5 проекту Договору викласти в наступній редакції: «ЗАМОВНИК здійснює оплату виконаних робіт за цим Договором на наступних умовах: - 50% вартості робіт за Договором на умовах попередньої оплати – після підписання Сторонами Договору. - 50% вартості робіт за Договором (залишок) - протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання обома сторонами Акту здачі – приймання виконаних робіт». 3) підпункт 6.1.3 пункту 6.1 розділу 6 проекту Договору виключити (п. 1.7 та 8.7 забезпечують відповідальність за втрату чи пошкодження). 4) підпункт 6.4.2 пункту 6.4 розділу 6 проекту Договору викласти в наступній редакції: «Кожна із Сторін за Договором згідно з ч.3 ст. 651 Цивільного кодексу України, має право у односторонньому порядку відмовитись від виконання Договору повністю або частково, повідомивши про це в письмовому вигляді іншу Сторону. ЗАМОВНИК у разі прийняття в односторонньому порядку рішення про відмову від виконання договору на виконання робіт, зобов’язаний виплатити на адресу ВИКОНАВЦЯ вартість фактично виконаної частини роботи.». 5) підпункт 7.3.1 пункту 7.3 розділу 7 проекту Договору викласти в наступній редакції: «При порушенні строків виконання робіт ВИКОНАВЕЦЬ оплачує ЗАМОВНИКУ неустойку у вигляді пені в розмірі 0,1 (нуль цілих одна десята) % від вартості не виконаних у строк робіт за кожен день прострочення до дати фактичного виконання, а у разі допущення прострочення строків виконання робіт за Договором понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів – Виконавець додатково оплачує на адресу Замовника штраф в розмірі 10% від вартості не виконаних у строк робіт. При цьому ВИКОНАВЕЦЬ не звільняється від виконання своїх зобов’язань виконати роботи, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.». 6) пункт 8.6 розділу 8 проекту Договору виключити; 7) пункт 8.7 розділу 8 проекту Договору викласти в наступній редакції: «У разі знищення, втрати або пошкодження Об’єкту ремонту, після його передання ВИКОНАВЦЮ для виконання робіт за цим Договором та до його повернення ЗАМОВНИКУ, в результаті дії обставин або подій непереборної сили, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ вартість знищеного, втраченого або пошкодженого Об’єкту ремонту, зазначену в акті передачі об’єкта в ремонт»; 8) пункт 11.3 розділу 11 проекту Договору виключити; 9) пункт 11.10 розділу 11 проекту Договору виключити.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Частина запропонованих зауважень прийняті до відома та будуть внесені зміни в критеріях умов розрахунків за виконані роботи та в проєкті договору.
Дата відповіді: 19.12.2025 15:42
Відповідь надана

Щодо кількості послуг

Номер: 10e3f4e893a64d22a97031a4970fff45
Дата опублікування: 16.12.2025 13:06
Опис: Просимо уточнити кількість предмету закупівлі, оскільки в оголошенні вказано 1 послугу, а при цьому у додатку 4 їх вказано більше 5, а в п.4 додатку 5- 4.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Кількість предмету закупівлі - 1 послуга, а саме: Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу (відповідно до коду ДК 021:20215), до якої відноситься весь перелік, що вказано в Технічних вимогах.
Дата відповіді: 18.12.2025 11:56
Відповідь надана

строки закупівлі

Номер: 06269a31416d41a7979666b8b9e0a1c4
Дата опублікування: 16.12.2025 12:46
Опис: Шановний замовнику, на що ви сподіваєтесь, оголосивши закупівлю 15.12.2025, аукціон в якій пройде у кращому випадку 26.12, при цьому строк надання послуг до 31.12.25. На те, що ніхто не зайде і ви підпишете прямий договір? У п. 11.12 проекту договору, викладеному у додатку 4 навіть прописано, що ВИКОНАВЕЦЬ має статус платника податку на прибуток та платника податку на додану вартість. Тобто ви заздалегідь, до розкриття пропозицій, знаєте про систему оподаткування учасника?
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Проєкт договору пропонує таку редакцію пунктів: 1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до ______ р. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо виконання робіт та оплати робіт, а також гарантійних зобов’язань, в межах строків, визначених умовами цього Договору.» Строк дії договору буде визначатися після проведення торгів при його фактичному укладанню. 2. «11.12. ВИКОНАВЕЦЬ має статус платника податку на прибуток та платника податку на додану вартість ___________________________________.» При укладанні договору учасник, який за результатами тендеру визначений переможцем, вказує свій фактичний стан статусу платника податку на додану вартість.
Дата відповіді: 18.12.2025 11:54
Відповідь надана

щодо предмету закупівлі

Номер: 21c3bdfa40844f0aa06a0b9a3a45b392
Дата опублікування: 16.12.2025 12:28
Опис: Шановний замовнику, доводимо до Вашого відома, що ви неправильно визначили предмет закупівлі, код ДК та відповідно подальші умови та вимоги закупівлі. 1) Ви не прописали це поточний ремонт чи капітальний, при цьому визначили одиницю виміру як послуга. Тобто мали на увазі поточний ремонт. Однак в технічних вимогах прописали ще й модернізацію, що включається виключно в капітальний ремонт. Тоді це будуть роботи і код ДК буде інший. Просимо визначитися та внести правки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання не містить роз’яснень щодо типу ремонту, але охоплює всі можливі операції по ремонтам. Одиниця виміру співпадає з назвою коду. Поточний ремонт – це підтримка технічного стану мототранспортного засобу при постійній експлуатації. Капітальний ремонт полягає у відновленні працездатності мототранспортного засобу. Модернізація полягає у поліпшенні (розширенні) можливостей експлуатації мототранспортного засобу. Вважаємо код закупівлі обрано правильно.
Дата відповіді: 18.12.2025 11:54
Відповідь надана

по проекту договору

Номер: f3e5ca0a6e9f4617a4962af1e1d1014b
Дата опублікування: 16.12.2025 12:10
Опис: Предметом Вашої закупівлі є надання послуг, у додатку 4 до тендерної документації наведено договір на виконання робіт. При цьому сторони договору Замовник і Виконавець. Знайдіть грамотного юриста та приведіть свій договір у відповідність до норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Редакцію Технічних вимог до документації торгів складено відповідно до назви коду ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме – послуги з ремонту. В договорах на виконання робіт (послуг) – Замовник і Виконавець – це обов’язкові сторони взаємодії.
Дата відповіді: 18.12.2025 11:53
Відповідь надана

ідтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 973da8e78a6b420ba56436bde3b478ad
Дата опублікування: 16.12.2025 12:05
Опис: Щодо Вашої вимоги надання документів, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: Вимога: - До довідки обов’язково має бути включена інформація: - - про транспортний/і засіб/оби, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або - - про договір оренди транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або - - про договір перевезення вантажів та/або - - про договір транспортного експедирування. - В підтвердження інформації зазначеній у довідці учасник повинен дати скановану копію документа , що підтверджує право власності на транспортний засіб що буде використовуватись для поставки товарів, що є предметом закупівлі та/або скановану копію вищезазначених договорів. У вас відповідно до оголошення закупівля послуг, а підтвердження кваліфікаційних критеріїв для постачання товару. Вважаємо частину цієї вимоги недоцільною та такою, що потребує внесення змін до оголошення.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо: Якщо Ви (Ваша організація) не плануєте залучати транспортні засоби для виконання робіт, це не означає, що інші потенційні учасники не будуть їх залучати. Тому вносити зміни та прибирати цю вимогу немає сенсу. У Вашому випадку, у відповідності до вимог п.4 Розділу ІІІ Додатку 1 у довідці про матеріально-технічну базу Ви можете зазначити, що Ваша організація транспортний засіб залучати не буде/не планує.
Дата відповіді: 18.12.2025 11:52