• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними та небезпечними відходами. ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Закупівля здійснюється для потреб підприємства.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 23.12.25 17:00)

1 692 086.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
10
год
23
хв
36
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2025 16:20 - 20.12.2025 00:00
Без відповіді

звернення

Номер: 6bd4b471d9e946fdb63d476d0947fc1e
Дата опублікування: 17.12.2025 15:39
Опис: Доброго дня! Повідомляємо вас, що включення вами до небезпечних медичних відходів ртутновмісні відходи за кодом 20 01 21* суперечить Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.24, адже в ньому визначено вичерпний перелік відходів, що відносяться до медичних відходів виключно за розділом 18* коду відходів відповідно до Національного переліку відходів. Також включення такої не значної кількості зазначених відходів суттєво зменшує конкуренцію, адже на ринку приймають участь та мають відповідне обладнання для їх управлыння лише 2 компанії, що прямо відображається на ціні. Щодо ціни зверніть увагу, що включення такої не значної кількості ртутновмісних відходів прямо залежно впливає на ціну на управління медичними відходами, що становлять 99% у вашій закупівлі. Також ви можете ознайомитися за відкритими даними прозоро, що на послуги управління саме медичними відходами конкуренція значна, і ціна за 1кг ваги медичних відходів може становити від 28-34 грн. А коли у складі небезпечних відходів включені ртутновмсні відходи, які ще до того становлять не значну частину, ціна варюється від 42-45 грн. за 1кг саме медичних відходів, хоча ціна на ринку управління саме ртутновмісних відходів залишається практично однаковою. Зазначене прямо вказує і доказує на закупівлю зазначених послуг за завищеними цінами, більш того замовнику слід задуматися ще до того, якщо зазначені ртутновмісні відходи взагалі не були передані, або взагалі не генерувалися у лікарні. Просимо вас подбати про економію бюджетних коштів та вашу обізнаність. Послугу з управління Ртутновмісними відходами ви можете закупити в окремій закупівлі або лоті, що не суперечить чинному законодавству України, але прямо економить бюджетні кошти. У вказаному нами звернені також просимо врахувати відходи: шини та батареї, що включені до закупівлі, які також прямо впливають на кінцеву ціну закупівлі на послуги управління небезпечних медичних відходів.
Без відповіді

Вимога

Номер: 06df6f231526410780bed360ab2c707f
Дата опублікування: 16.12.2025 16:15
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п.1 Додатку 2, Ви вказали : "Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ( зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.), Закон України «Про управління відходами» №2320-ІХ від 20 червня 2022 року, Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», Постанови КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою попередження негативного впливу небезпечних медичних відходів на життя, здоров`я населення та довкілля." Повідомляємо, що Наказ МОЗ від 08.06.2015 р. № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» втартив чинність 01.04.2025. Наразі чинним є Наказ МОЗ № 1827 від 31.10.2024 "Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів». Просимо це врахувати та внести зміни до тендерної документації згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм, затверджених наказом МОЗ № 1827 від 31.10.2024 .
Без відповіді

Вимога

Номер: b7f0953784524df7973de986d9134f82
Дата опублікування: 16.12.2025 11:33
Опис: Шановний Замовник! Просимо додати до тендерної документації надання на здійснення операцій з оброблення відходів Учасником закупівлі. Відповідно до п. 1 Додатку 2 Технічної специфікації, Ви вказали : "Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ( зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.), Закон України «Про управління відходами» №2320-ІХ від 20 червня 2022 року, Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», Постанови КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою попередження негативного впливу небезпечних медичних відходів на життя, здоров`я населення та довкілля.". Тобто, якщо не додати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, це прямо суперечить Наказу Міністерства охорони здоров'я від 31.10.2024 № 1827, а саме п.5 Розділу І де прямо написано Провадження господарської діяльності з видалення та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які отримали дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1328 (далі — Дозвіл), та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 (далі — Ліцензія). Окремо звертаємо увагу, що Дозвіл і Ліцензія - це окремих документа та наявність дозволу передбачено нормами вимог Закону про управління відходами № 2320-IX від 20.06.2022 , що в першу чергу, саме у Учасника торгів повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Звертаємо увагу, що КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ листом від 16.10.2025 № 20-29.1/11-246ПЗе направила запит Міністерству економіки, довкілля та сільського господарства України у якому зазначила про необхідність надати інформацію з документальним підтвердженням, зокрема, на підставі якого дозвільного документа суб'єкт господарювання повинен здійснювати свою діяльність у сфері управління відходами у разі отримання ним дозволу на підставі наведеної вище Постанови від 30.08.2024 №1003 зі змінами, внесеними Постановою від 25.03.2025 № 340, та строк якого закінчився 01.09.2025. Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України від 21.10.2025 № 6303- 05/71250-03, у відповідь на зазначений запит повідомило, зокрема, що виходячи з вимог пункту 9 частини другої статті 17, частини другої статті 41 Закону України "Про управління відходами", у випадку, коли термін дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів закінчився, суб’єкт господарювання не має право здійснювати операції з оброблення відходів. (аналогічна інформація міститься у рішенні АМКУ №16250-р/пк-пз від 29.10.2025). Таким чином, в разі невстановлення вимоги надання Учасником діючого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, в закупівлі можуть перемогти суб'єкти господарювання, які не мають право здійснювати операції з оброблення відходів. В такому разі, такі закупівлі будуть предметом мониторингу контролюючих органів та органів оскаржень, що буде тільки затягувати процедуру та мати інші негативні наслідки.
Без відповіді

Сертифікат ISO

Номер: dbec72de154841cc9c091e04d7730f3f
Дата опублікування: 16.12.2025 09:14
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, просимо передбачити можливість надання еквівалента сертифіката ISO визначеного в тендерній документації. Та викласти відповідні пункти в наступній редакції: - Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) або ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT).