-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Туберкулін (Tuberculin)
Завершена
308 963.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 544.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 544.82 UAH
Період уточнення:
02.10.2018 16:21 - 16.11.2018 17:00
Відповідь надана
Звернення у порядку статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
1bfb06d3b68348d1b281284d6d9f9b4d
Дата опублікування:
05.10.2018 13:42
Опис:
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
У Додатку 5 до тендерної документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі сформовано наступним чином: «Форма випуску: розчин для ін'єкцій. Дозування: 2 ТО/доза. Кількість в упаковці: комплект - 1 ампула 0,6 мл з 3 шприцами з голками і 3 голками для введення».
Крім того, у Додатку 5 до тендерної документації вказано, що «форма випуску/дозування медико-технічної вимоги повинна бути підтверджена посиланням на інструкції для медичного застосування лікарського засобу або висновку про якісний та кількісний склад лікарського засобу, або іншого пояснювального документу із зазначенням сторінки, пункту і т.і., що свідчить про відповідність запропонованого товару Учасника медико-технічним вимогам Замовника».
Замовник свідомо формує предмет закупівлі, посилаючись на товар конкретного виробника, оскільки лише лікарський засіб: «БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л» (ПАТ "ФАРМСТАНДАРТ-БІОЛІК", Україна) має кількість в упаковці: комплект - 1 ампула 0,6 мл з 3 шприцами з голками і 3 голками для введення.
Проте, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Натомість, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку. Крім того, документація не містить можливості запропонувати лікарські засоби, які за міжнародною непатентованою назвою, діючою речовину, лікарською формою є еквівалентними до предмету закупівлі, оскільки документація не містить виразу «або еквівалент».
Слід зазначити, що станом на день подання цього Звернення, на фармацевтичному ринку України зареєстровано щонайменше 3 товари різних виробників, які відповідають вимогам тендерної документації щодо міжнародної непатентованої назви, діючої речовини, лікарської форми предмету закупівлі.
Таким чином, посилання на конкретну торговельну марку у даному випадку є недоречним та таким, що порушує принцип недискримінації учасників.
У відповідності до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене та керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути вищезазначені дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації та визначити предмет закупівлі у вигляді посилання на міжнародну непатентовану назву, склад діючих речовин у 1 дозі препарату; обсяг закупівлі визначити у загальної кількості доз препарату.
У разі відмови у задоволенні вимог, які зазначені у цьому Зверненні, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України в порядку визначеному статтю 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація КНП «Дитяча поліклініка №1» ЧМР не містить посилання на конкретну торговельну марку, а вимагає від Учасника медико-технічні вимоги ( форма випуску/дозування) міжнародної непатентованої назви, діючої речовини, лікарської форми предмету закупівлі - Туберкулін (Tuberculin).
КНП «Дитяча поліклініка №1» ЧМР звернуло увагу на вимоги щодо визначення предмету закупівлі у вигляді посилання на міжнародну непатентовану назву, склад діючих речовин у 1 дозі препарату; обсягу закупівлі визначити у загальній кількості доз шляхом внесення змін до тендерної документації.
Тендерний комітет принял рішення, щодо зміни обсягу закупівлі та визначили закупівлю у загальній кількості доз шляхом внесення змін до тендерної документації, задля більших можливостій для участі у процедурі закупівлі якоможна більше учасників
Дата відповіді:
09.10.2018 16:04