• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (універсальна послуга) за ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 22 години (до 20.12.25 00:00)

1 818 300.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
22
год
30
хв
53
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 12.12.2025 12:04 - 17.12.2025 00:00
Відповідь надана

невідповідність

Номер: 9cdd1e2ddab548068b599b4179d982a9
Дата опублікування: 13.12.2025 22:38
Опис: Приведіть у відповідність періоди зазначені у вашій тендерній документації.З метою отримання Замовником інформації про дотримання учасником загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, в порядку передбаченому Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р. учасники у складі пропозиції надають: 7.1. «ІНФОРМАЦІЮ щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг», за підсумками 2022 року, згідно Додатку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 12.06.2018 № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550) зі змінами, яка була подана до НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП. Ті учасники, що працюють менше одного року, дотримання виконання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг підтверджують довідкою, що надається Учасником у складі пропозиції. 7.2. Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний квартал 2024 року, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів (у випадку наявності у звіті конфіденційної інформації вона можу бути прихована). У разі якщо на момент подання пропозиції кінцевий термін для подання звіту за останній звітній квартал не настав, учасники можуть подати у складі тендерної пропозиції звіт за квартал 2023 року, що передує звітному. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за останній звітний період. Виконання Учасником цього обов’язку повинно бути підтверджено довідкою, що надається Учасником у складі пропозиції.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Найближчим часом до ТД буде внесено зміни.
Дата відповіді: 15.12.2025 14:33
Відповідь надана

порушення закупівельного законодавства

Номер: 00ee6793434147a6896d023cbc73b223
Дата опублікування: 13.12.2025 22:32
Опис: Шановний замовнику! Згідно норм чинного законодавства, а саме ПОСТАНОВИ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ЗАБОРОНЕНО застосовувати положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону в разі проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії. Це: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» Таким чином ваша установа ПОРУШУЄ пряму вимогу законодавства та вимагає «1. Довідку про створення Учасником на території України власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.».Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі, щодо вашого питання повідомляємо наступне. Додатком 2 Тендерної пропозиції визначено кваліфікаційний критерій : «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору» відповідно до ч.3 п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Подання довідки про створення Учасником на території України власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) визначено у Додатку 3 до тендерної документації : «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація». Встановлення вимоги відповідає чинному законодавству, зокрема. П. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 100000 споживачів та більше, повинні створити: центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством; Центр розгляду скарг; кол-центр. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 100000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку» У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. А також при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що намір замовника реалізуватисвої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 15.12.2025 16:54