-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони ТРЦ
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 4 робочих дні
31 806 000.00
UAH без ПДВ
Період уточнення:
11.12.2025 17:02 - 17.12.2025 17:00
Відповідь надана
Гра в наперстки
Номер:
7a8194e7e25043fc9a395d0828b732b4
Дата опублікування:
12.12.2025 23:14
Опис:
Яким чином замовник скасовує дану закупівлю день тому по причині "Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг" а вже на наступний день, прикриваючись спрощеною закупівлею знову публікує оголошення? Ви якщо в наперстки граєте, то грайте хоча б з адекватно видуманою причиною.
Відповідь:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що скасування закупівлі відбулося у зв’язку з коригуванням суми в меншу сторону.
Дата відповіді:
15.12.2025 17:51
Відповідь надана
Уточнення щодо технічного завдання
Номер:
38ccbcb1001a4790a35f6263d692ed67
Дата опублікування:
12.12.2025 11:00
Опис:
Шановний Замовнику, в викладеній тендерній документації зазначені очевидні дискримінаційні вимоги. В додатку 1 технічне завдання зазначено наявність в учасника поточна діяльність: не менше 5 одиниць Торгових центрів, Стабільні ділові відносини охорони Торгових центрів термін дії яких становить не менше 3-х років, Спеціалізований досвід охорони Рітейлів не менше 5 років. Дана вимога щодо досвіду роботи виглядає чітко підігнаною під певну компанію яка надає послуги більше 5 років охорони ТЦ і має стабільний договір 3 і більше років і працює з рітейлами 5 років.
Дані конкретизовані вимоги надають можливість приймати участь лише учасникі під можливості якого вказана дана вимога. Шановний замовнику дане формулювання надзвичайно обмежує коло учасників разом з цим спотворює саму процедуру закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до даної вимоги та усунути дискримінаційну вимоги щодо досвіду не менше 5 років.
Відповідно до п. 1.5.2. Вимоги до обладнання вимагається «Охоронники повинні бути забезпечені форменим одягом за сезоном (всі співробітники, які залучаються до охорони внутрішніх приміщень Об’єкта повинні мати єдину форму одягу, встановленого зразка, а саме: в літню пору доби – біла сорочка, чорні костюмні штани, темні шкарпетки, чорні туфлі, в інший час чорний піджак, біла сорочка, чорні костюмні штани, темні шкарпетки, чорні туфлі. Охоронці, залучені на охорону паркінгу та зовнішнього периметру мають бути вдягнуті в формений одяг відповідно до пори року, тип якого погоджується Замовником» звертаємо увагу на формулювання «тип якого погоджується Замовником» відповідно до даної вимоги при якій форма охоронників має погоджуватись з замовником, навіщо Замовник вимагає фото форми яка ще не погодженна і у разі погодження іншого варіанту фото не відповідатиме формі яка буде використовуватись в разі перемоги на об’єкті охорони?
Також в Технічному завдані зазначено «Фінансове забезпечення та страхування: Наявність чинного полісу страхування професійної відповідальності (професійної діяльності) суб'єкта охоронної діяльності, із страховим покриттям у розмірі не менше 1 500 000 (одного мільйона п'ятсот тисяч) гривень, укладеного з провідними страховими компаніями України.» прошу пояснити чи потрібно надати підтвердження чи дана вимога стосується переможця процедури закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що вимоги, наведені у Технічному завданні в частині досвіду та кваліфікації, встановлені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та ризик-профілю об’єктів охорони (торговельні центри та об’єкти роздрібної торгівлі), а також з метою залучення досвідченої охоронної компанії, яка:
- має тривалий підтверджений позитивний досвід надання послуг саме на об’єктах із масовим перебуванням людей та інтенсивними потоками відвідувачів (ТЦ);
- має налагоджені, довготривалі ділові відносини з клієнтами (як ознаку стабільності якості послуг та організаційної спроможності);
- має практичний досвід охорони в сегменті рітейлу, де характер загроз і завдань відрізняється (протидія крадіжкам і шахрайству, реагування на конфліктні ситуації, взаємодія з адміністрацією та орендарями, координація з службами ТЦ, дотримання регламентів безпеки, евакуаційні та інші процедури тощо).
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють закупівлі з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону, та мають право встановлювати вимоги до учасників закупівлі, які замовники визначають самостійно для кожної конкретної закупівлі відповідно до її специфіки.
При цьому вимоги до учасників встановлені замовником повинні узгоджуватися з вимогами до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що такий підхід до встановлення вимог до учасників повністю узгоджується з практикою Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу на те, що встановлені вимоги:
- є об’єктивними та однаковими для всіх учасників;
- безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та необхідністю забезпечення належного рівня охорони саме на об’єктах торговельної та роздрібної інфраструктури;
- не передбачають надання послуг конкретним замовникам або брендам і не встановлюють переваг окремим учасникам.
Стосовно надання у складі пропозиції фото форменого одягу слід зазначити, що вказана вимога передбачена з метою встановлення наявності форменого одягу у працівників учасника.
Формулювання в оголошенні «тип якого погоджується Замовником» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції учасника.
Стосовно наявності чинного полісу страхування професійної відповідальності повідомляємо, що вказана вимога стосується переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді:
15.12.2025 17:52
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
037f56295a684dfba6abd4bebe804c68
Дата опублікування:
12.12.2025 10:42
Опис:
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників, а саме зазначивши що Учасники повинні мати, зокрема: Досвід роботи та кваліфікація: Наявність підтвердженого досвіду надання послуг фізичної охорони в Торговельних центрах (ТЦ), протягом не менше 5 (п'яти) років. Поточна діяльність: Фактичне надання послуг охорони, станом на дату подання пропозиції/заключення договору, на об'єктах категорії Торговельний центр у кількості не менше 5 (п'яти) одиниць. Стабільність ділових відносин: Наявність довгострокових договірних відносин з контрагентами щодо надання послуг охорони в Торговельних центрах, термін дії яких становить не менше 3 (трьох) років. Спеціалізований досвід: Наявність досвіду надання послуг охорони в сегменті Рітейлу (роздрібна торгівля) протягом періоду не менше 5 (п'яти) років. Ліцензійними умовами охоронної діяльності не передбачено, що ліцензіат повинен мати досвід саме надання послуг фізичної охорони в Торговельних центрах (ТЦ). Рішеннями Антимонопольного комітету України неодноразово було зазначено, що уточнення послуг при наданні досвіду, як кваліфікаційного критерію є порушення з боку Замовника. Просимо внести зміни до оголошення, та виключити наявність досвіду саме надання послуг фізичної охорони в Торговельних центрах (ТЦ)!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що вимоги, наведені у Технічному завданні в частині досвіду та кваліфікації, встановлені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та ризик-профілю об’єктів охорони (торговельні центри та об’єкти роздрібної торгівлі), а також з метою залучення досвідченої охоронної компанії, яка:
- має тривалий підтверджений позитивний досвід надання послуг саме на об’єктах із масовим перебуванням людей та інтенсивними потоками відвідувачів (ТЦ);
- має налагоджені, довготривалі ділові відносини з клієнтами (як ознаку стабільності якості послуг та організаційної спроможності);
- має практичний досвід охорони в сегменті рітейлу, де характер загроз і завдань відрізняється (протидія крадіжкам і шахрайству, реагування на конфліктні ситуації, взаємодія з адміністрацією та орендарями, координація з службами ТЦ, дотримання регламентів безпеки, евакуаційні та інші процедури тощо).
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють закупівлі з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону, та мають право встановлювати вимоги до учасників закупівлі, які замовники визначають самостійно для кожної конкретної закупівлі відповідно до її специфіки.
При цьому вимоги до учасників встановлені замовником повинні узгоджуватися з вимогами до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що такий підхід до встановлення вимог до учасників повністю узгоджується з практикою Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу на те, що встановлені вимоги:
- є об’єктивними та однаковими для всіх учасників;
- безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та необхідністю забезпечення належного рівня охорони саме на об’єктах торговельної та роздрібної інфраструктури;
- не передбачають надання послуг конкретним замовникам або брендам і не встановлюють переваг окремим учасникам.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді:
15.12.2025 17:53
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
609d5b7afbdd4b3b94bf4ff77a343074
Дата опублікування:
12.12.2025 10:41
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику, ознайомившись з Вашим технічним завданням, а саме: «Досвід роботи та кваліфікація: Наявність підтвердженого досвіду надання послуг фізичної охорони в Торговельних центрах (ТЦ), протягом не менше 5 (п'яти) років.
Поточна діяльність: Фактичне надання послуг охорони, станом на дату подання пропозиції/заключення договору, на об'єктах категорії Торговельний центр у кількості не менше 5 (п'яти) одиниць.
Стабільність ділових відносин: Наявність довгострокових договірних відносин з контрагентами щодо надання послуг охорони в Торговельних центрах, термін дії яких становить не менше 3 (трьох) років.
Спеціалізований досвід: Наявність досвіду надання послуг охорони в сегменті Рітейлу (роздрібна торгівля) протягом періоду не менше 5 (п'яти) років.»
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах по Україні. Вимога про надання аналогічного договору послуг охорони в Торговельних центрах є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору виключно послуг охорони в Торговельних центрах не менше 5 років виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг охорони ряду значущих об’єктів у різних регіонах України як Торгових центрів так і державних установ та маючи в наявності в достатній кількості матеріально-технічну базу для якісного та своєчасного надання послуг.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору саме послуг охорони в Торговельних центрах не менше 5 років порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що вимоги, наведені у Технічному завданні в частині досвіду та кваліфікації, встановлені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та ризик-профілю об’єктів охорони (торговельні центри та об’єкти роздрібної торгівлі), а також з метою залучення досвідченої охоронної компанії, яка:
- має тривалий підтверджений позитивний досвід надання послуг саме на об’єктах із масовим перебуванням людей та інтенсивними потоками відвідувачів (ТЦ);
- має налагоджені, довготривалі ділові відносини з клієнтами (як ознаку стабільності якості послуг та організаційної спроможності);
- має практичний досвід охорони в сегменті рітейлу, де характер загроз і завдань відрізняється (протидія крадіжкам і шахрайству, реагування на конфліктні ситуації, взаємодія з адміністрацією та орендарями, координація з службами ТЦ, дотримання регламентів безпеки, евакуаційні та інші процедури тощо).
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють закупівлі з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону, та мають право встановлювати вимоги до учасників закупівлі, які замовники визначають самостійно для кожної конкретної закупівлі відповідно до її специфіки.
При цьому вимоги до учасників встановлені замовником повинні узгоджуватися з вимогами до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що такий підхід до встановлення вимог до учасників повністю узгоджується з практикою Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу на те, що встановлені вимоги:
- є об’єктивними та однаковими для всіх учасників;
- безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та необхідністю забезпечення належного рівня охорони саме на об’єктах торговельної та роздрібної інфраструктури;
- не передбачають надання послуг конкретним замовникам або брендам і не встановлюють переваг окремим учасникам.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді:
15.12.2025 17:53