• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГР (0-200), вугілля кам’яне ГЖКО (25-100), вугілля кам’яне ДГ (13-100)

Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 27.09.2018 16:33 - 19.11.2018 00:00
Відповідь надана

Дискримвнаційні вимоги Замовника

Номер: 4a7ce8c9f2324ce6869a0f899d7ceda2
Дата опублікування: 05.10.2018 22:41
Опис: Просимо прибрати із документації вугілюну суміш ГЖПКО, тому що дана вугільна суміш не передбачана діючим ДСТУ. Або закуповуйте дану "ексклюзивну марку" вугілля окремим лотом.
Відповідь: Згідно п. 3.1 ДСТУ 3472-96 в залежності від перелічених вказаним стандартом показників вугілля в Україні поділяється на марки, в тому числі передбачаються такі марки вугілля як "Г" (газове) та "Ж" (жирне). Слід зазначити, що марка вугілля "ГЖ" виготовляється виробниками шляхом простого механічного поєднання марок "Г" та "Ж", що не заборонено чинними стандартами. Також згідно ДСТУ 3472-96 не визначено поділу перелічених стандартом марок вугілля в залежності від їх цільового призначення (для побутових потреб, промисловості, тощо). Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Отже, як марка вугілля "Г" так і марка вугілля "Ж" можуть бути використані для побутових потреб. Згідно ГОСТ 19242 при позначенні марки вугілля літери позначають марку вугілля та позначення класу, а цифри - верхню та нижню межі крупності. Згідно примітки до таблиці вказаного стандарту передбачається, що допускаються класи із заміною відповідно верхньої та нижньої меж крупності згідно показників, визначених вказаним стандартом, а так само суміщені класи ПК, КО, ОМ, МС за умови дотримання співвідношення між нижньою та верхньою межами не більше 1:4. Отже, позначення марок вугілля згідно даної процедури відкритих торгів виконано з урахуванням положень ДСТУ 3472-96 та ГОСТ 19242, а саме позначення вугілля ГЖКО (25-100) означає суміщену марку вугілля "ГЖ" (газове-жирне) та клас крупності згідно ГОСТ 19242 "КО (25-100)" - "крупный-орех" мовою оригіналу. Таким чином, позначення предмету закупівлі не суперечить вимогам ДСТУ 3472-96 в частині визначення марки вугілля, а позначення класу крупності виконано у відповідності з термінологією ГОСТ 19242.
Дата відповіді: 10.10.2018 15:07
Відповідь надана

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель

Номер: 48f3b344eb3244f3a2721ab41611f543
Дата опублікування: 05.10.2018 22:39
Опис: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками.
Дата відповіді: 10.10.2018 15:06