-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичні вимикачі
Завершена
52 844 784.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 350 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 350 000.00 UAH
Період уточнення:
12.10.2018 14:32 - 11.11.2018 17:00
Відповідь надана
вимога
Номер:
645ea24dd0574d068b94ad6dd0a74bb6
Дата опублікування:
29.10.2018 15:54
Опис:
В Додатку 1 в п.3 «Інші вимоги» Ви вимагаєте, щоб кількість листів-відгуків було не менше трьох, в яких має бути підтверджено ділову репутацію учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. Лист-відгук – це є документ, який підтверджує досвід виконання аналогічного договору. В Законі України «Про публічні закупівлі» в статті 16 «Кваліфікаційні критерії» чітко прописано «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Мається на увазі 1 (один) екземпляр документального підтвердження. Також в технічній частині Ви вказуєте конкретний товар, визначений тип, але не вказуєте чітко «або еквівалент». Учасники пропонують Вам розбити предмет закупівлі по лотах, щоб взяти участь у Вашій тендерній пропозиції, але Ви керуєтесь Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та Законом України “Про публічні закупівлі” на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Безумовно, маєте право! Але надана Вами пропозиція обмежує конкуренцію серед учасників та має ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ характер, виходячи з вимог та технічних характеристик. З вищезазначеного просимо переглянути Ваші вимоги щодо закупівлі предмету.
Відповідь:
Щодо листів- відгуків.
Відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду. У додатку 1 тендерної документації на закупівлю “Автоматичних вимикачів“ встановлені документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, серед яких є Довідка у довільній формі, з інформацією про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію виконаного договору та копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, в до додатку № 1 тендерної документації в інших вимогах Замовник встановив наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації, яка підтверджується листами - відгуками (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. При цьому звертаємо Вашу увагу, що мова не йде про виконання аналогічного договору, тобто учасник може дати відгук від від попереднього контрагента (покупця) будь-якої продукції незважаючи на предмет закупівлі.
Щодо наявності виразу “еквівалент”.
Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 2 в тендерної документації зазначено, що у разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики. Тобто вираз "або еквівалент" відноситься до кожної позиції продукції наведеній в додатку 2.
Щодо поділу предмету закупівлі на лоти.
Предмет закупівлі “Автоматичні вимикачі“ був визначений керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та Законом України “Про публічні закупівлі” на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Отже, АТ “Харківобленерго” не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників а при проведенні процедур закупівель дотримується норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
01.11.2018 15:19
Відповідь надана
вимога
Номер:
abbd312a5ae94b3eae3c8aeecefb401f
Дата опублікування:
24.10.2018 14:07
Опис:
Учасник згоден з АТ «Харківобленерго», що під час формування предмету закупівлі Замовник керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби товариства для забезпечення сталого виробничого процесу. Але Замовник не має право посилатися на «доцільність закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів». Це обмежує конкуренцію згідно наданих Вами умов та характеристик, прописаних у тендерній пропозиції. У статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко затверджено наступні принципи:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також у п.3 ст.5 цього ж Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник порушує Закон «Про публічні закупівлі».
Отже, з вищевикладеного, просимо переглянути Вашу тендерну пропозицію та взяти до уваги вимоги Учасників – розбити по лотах Вашу заявку на лоти. В іншому випадку Учасник має право звернутися до відповідних інстанцій з приводу Вашої тендерної пропозиції згідно чинного законодавства.
Відповідь:
Предмет закупівлі “Автоматичні вимикачі “ був визначений керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та Законом України “Про публічні закупівлі” на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Отже, АТ “Харківобленерго” не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників а при проведенні процедур закупівель дотримується норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
29.10.2018 14:03