-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сервери автоматизованої системи документообігу (код за ДК 021:2015:48820000-2: Сервери)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 17.12.25 00:00)
9 594 200.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
12
год
54
хв
55
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2025 20:05 - 14.12.2025 00:00
Відповідь надана
рекомендація 3
Номер:
17ee068fe8e4467599afd12bef75af26
Дата опублікування:
11.12.2025 23:40
Опис:
Шановний Замовник!
Ми звичайно розуміємо, що це не ваш обов'язок, тому і пишемо, що це виключно рекомендації
Але ці рекомендації і в ваших інтересах отримати хоча б частину серверів та не втратити усі кошти, в наступному році скоріш за все цих грошей у вас вже не буде.
Відповідь:
Шановний Учаснику, щиро вдячні за Ваші рекомендації .
Дата відповіді:
11.12.2025 23:49
Відповідь надана
рекомендація 2
Номер:
9a924ef899e84d11bcfeebd788983c79
Дата опублікування:
10.12.2025 18:41
Опис:
Шановний Замовник!
Рекомендуємо вам подивитись закупівлі інших судів і які там технічні вимоги, на скільки вони відрізняються від рекомендацій, а головне ці тендери відбуваються, приходять учасники.
Лист від 14.07.2025 № 15-13927/25 це рекомендації, але з врахуванням кінця року інші суди пишуть листи і отримують за декілька днів погодження на зміну умов, і купуть сервери.
Ви можете також написали такий лист, отримати погодження і внести зміни, це виключно ваше право.
А ми могли би виконати вимоги з врахуванням змін вказаних вище в цьому році по серверам тип 2 та тип 3, як окремим лотом.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. За вашими рекомендаціями Замовник має змогу написати зазначений лист, проте це не є його обов'язком.
Дата відповіді:
11.12.2025 23:24
Відповідь надана
Рекомендація
Номер:
4eb60f1db5e049e7bed970c9d0a7e046
Дата опублікування:
10.12.2025 09:24
Опис:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що запитане обладнання є повністю імпортним, а строк його виготовлення та доставки становить 60–70 календарних днів.
Тож з високою долею вірогідності дана закупівля при вказаних вами вимогах щодо термінів постачання та умов оплати не відбудеться.
Інформуємо вас, що Замовник має можливість, керуючись ПКМУ № 1070 від 04.12.2019, наказами ДСА № 332 від 19.07.2023 та № 500 від 24.10.2023, здійснити попередню оплату на небюджетний рахунок Постачальника в органах ДКСУ. Бюджетні зобов’язання та розрахунки здійснюються відповідно до ст. 48 та ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходження бюджетних коштів оплата проводиться протягом 10 банківських днів з дати їх отримання.
Наприклад, Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області скористалося такою можливістю, і вже уклало договори з постачальником на умовах попередньої оплати (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-24-014167-a)
Рекомендуємо врахувати ці умови при формуванні проєкту договору та строків постачан
Відповідь:
Щодо термінів поставки, то замовник сам визначає умови закупівлі, виходячи з власних потреб, з урахуванням: - виробничої необхідності та термінів виконання внутрішніх завдань; - обмежених строків використання бюджетних коштів; - технічних потреб замовника у своєчасному отриманні обладнання. Законодавство не зобов’язує замовника враховувати можливості всіх постачальників щодо логістики чи імпорту, а лише дотримуватися принципів відкритості та недискримінації. Таким чином, встановлений строк поставки є об’єктивно обумовлений потребами замовника і не порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо попередньої оплати, то законодавство так само не зобов’язує замовника надавати попередню оплату товарів, оскільки попередня оплата товарів робіт і послуг за бюджетні кошти є правом, а не обов'язком замовника. Відсутність попередньої оплати застосовується до всіх потенційних учасників однаково і не створює переваг чи обмежень для будь-кого з них.
Дата відповіді:
10.12.2025 18:32
Відповідь надана
рекомендація
Номер:
a64c97b6a3c947acbed3809c0aa31f5b
Дата опублікування:
09.12.2025 20:10
Опис:
Шановний Замовник! Обладнання, яке повністю відповідає вимогам в Україні немає, а час поставки під замовлення 30-50 днів унеможливлює постачання до 26.12.2025.
Для того щоб дана закупівля відбулась хочаб частково і ви отримали якісь сервери в цьому році та не втратили кошти:
Рекомендуємо
1. Розбити закупівлю на 3 лоти
2. Прибрати деякі специфічні вимоги, які є тільки у деяких виробників і не впливають на якість -наявність гнучкого рукава для укладки кабелів (cable management arm). -наявність захисної передньої панелі з замком для запобігання несанкціонованого доступу до дисків та кнопок керування сервера. -вбудований у сервер функціонал автоматичного розміщення заяви на гарантійний випадок у сервісній системі виробника.
Без даних змін немає шансів купити щось в цьому році.
Відповідь:
Враховуючи те, що вимоги щодо: 1) наявності гнучкого рукава для укладки кабелів (cable management arm); 2) захисної передньої панелі з замком для запобігання несанкціонованого доступу до дисків та кнопок керування сервера; 3) вбудованого у сервер функціоналу автоматичного розміщення заяви на гарантійний випадок у сервісній системі виробника сформовані Замовником відповідно до рекомендацій що були доведені Замовнику листом від 14.07.2025 № 15-13927/25 «Про актуалізовані рекомендовані технічні вимоги для засобів інформатизації» Державної судової адміністрації України, яка є головним розпорядником бюджетних коштів та державним органом у системі правосуддя, що здійснює організаційне та фінансове забезпечення діяльності органів судової влади у межах повноважень, установлених законом,. У звёязку з наведеним повідомляємо про те, що запропоновані Вами зміни не можуть бути враховані Замовником.
Дата відповіді:
10.12.2025 18:32