-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (налив)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 18.12.25 00:00)
600 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
12
год
52
хв
30
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2025 16:02 - 15.12.2025 00:00
Без відповіді
ЗВЕРНЕННЯ до Замовника, за виключення умов тендерної документації, які довзоляють взяти участь у закупівлі ВИКЛЮЧНО власникам/орендарям бензовозів
Номер:
b952987eeaaf4de294fad8d16afe143b
Дата опублікування:
12.12.2025 14:15
Опис:
Вимоги тендерної документації щодо «Учасник надає копії таких дозволів на автомобілі, що будуть задіяні Учасником в постачанні дизельного пального наливом.
4. На підтвердження наявності лічильника рідини (палива) учасник у складі пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності або паспорту/формуляру на лічильник рідини, що містить дату повірки, а також свідоцтво про повірку, чинне на дату подання пропозиції.», - дозвляють взяти участь у закупівлі ВИКЛЮЧНО власникам/орендарям бензовозів.
Зазначена вимога Документації є обмежувальною по відношенню до учасників, які не мають власних/орендованих бензовозів, але які при цьому мають
партнерські договори з суб'єктом господарювання, який має паливний склад (нафтобазу), з якого, по замовленню, здійснюється поставка палива наливом із залученням автомобілів партнера.
Потенційний учасник як постачальник палива на ринку має можливість забезпечити Замовника дизельним паливом (наливом), яке в обов’язковому порядку здійснюється спеціальними автомобілями призначеними для перевезення визначених небезпечних вантажів, які мають необхідні свідоцтва, АЛЕ такі бензовози – не є власністю учасника, а залучені на умовах партнерських договорів. З огляду на що, потенційний учасник НЕ МОЖЕ надати дозволи на автомобілі, що будуть ним задіяні у партнера НА МОМЕНТ поставки (тим більше в умовах війни логістика палива по Україні та безпечні маршрути конкретним бензовозом вирішуються в день безпосередньої поставки.
п. 4.3.1 Наказу від 20.05.2008 року N 281/171/578/155 МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
"Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України"
зазначається: "Об'єм та маса нафти і нафтопродуктів визначаються у стаціонарних резервуарах, залізничних цистернах, танках суден, мірах повної місткості та технологічних трубопроводах, градуйованих відповідно до вимог чинних нормативних документів Держспоживстандарту України, та/або за допомогою об'ємних та масових лічильників" передбачає використання лічильників при прийманні товару в обов’язковому порядку.
АЛЕ, з вищезазначеної причини, учасник який не має бензовозів у власності/оренді – позбавлений права та можливості надання у складі пропозиції сертифікатів відповідності/формулярів на лічильник рідини на лічильники бензовозів партнерів потенційного учасника, тим більше на етапі подання пропозиції.
З урахуванням п. 54 Особливостей, звертаємось з вимогою усунення Замовником дискримінаційних умов в частині надання вищезазначених документів (формулярів на лічильники рідини та дозволів на автомобілі, що будуть задіяні Учасником в постачанні дизельного пального наливом) які зможуть надати ВИКЛЮЧНО учасники власники бензовозів.
Без відповіді
Звернення з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
f99ad9a828df45699fb4659c083e4a76
Дата опублікування:
12.12.2025 13:52
Опис:
Шановний Замовник.
Умовами Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога в частині надання учасниками:
1) «документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.»
2) «оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», або пізніші версії цього стандарту, підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Звертаємо увагу, що за усталеною практикою Антимонопольного комітету з розгляду скарг на умови тендерної документації, умова в частині наявності Сертифікату на систему управління якістю та систему екологічного управління – є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що обмежує конкуренцію.
ч. 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром за відповідною процедурою закупівлі є - Дизельне паливо, а не послуги з систем менедженту на підприємстві учасника.
Більш того, у разі залучення компанія партнерів, які будуть здійснювати доставку Товару (палива) бензовозами – вимога в частині надання учасниками сертифікатів ИСО згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» та ДСТУ 14001 «системи менеджменту екологічного управління» - не відповідає жодному нормативно-правовому акту, оскільки при залученні партнерських компаній з постачання палива наливом – наявність впровадженої систему управління якістю та екологічного управління саме у учасника – не має законодавчих підстав.
АЛЕ, при цьому такі сертифікати систему управління якості та системи екологічного управління - не мають жодного відношення до Товару, а підтверджують сертифікацію господарської діяльності підприємства у відповідності до систем менедженту екологічного управління та управління якістю на підприємстві.
Фактично, Замовником встановлено, без жодного обґрунтування та документального підтвердження, вимога, яка є надмірною та такою, що прямо обмежуює конкуренцію оскільки, фактично визначає такі умови, за якими взяти участь у відповідній процедурі закупівлі зможуть ВИКЛЮЧНО власники бензовозів, які при цьому мають САМЕ сертифікати на системи управління та екологічного менеджменту на підприємстві, та які при цьому жодним чином не впливають на якісні чи кількісні показники Товару, а також на можуть свідчити про забезпечення Постачальником належного виконання зобов’язань за укладеним договором про закупівлю.
З урахуванням п. 54 Особливостей, звертаємось з вимогою усунення дискримінаційної вимоги в частині виключення вимоги щодо наявності сертифікатів згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» та системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником.