• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Призупинено

2 463 821.02 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.12.2025 11:02 - 20.12.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога Акт огляду

Номер: 929144bbb2744e558d609538e2d5674f
Дата опублікування: 18.12.2025 11:53
Опис: Відповідно до умов ТД Додаток 8 документи кваліфікаційної частини п. 5.1.6 «Учасник у складі пропозиції надає акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Виконавця та Замовника (у довільній формі), з обов’язковим посиланням на ідентифікатор закупівлі, де повинно бути вказано, що Виконавець, провівши огляд об’єкту, підтверджує фактичну спроможність виконати роботи/надати послуги згідно технічного завдання». Хочемо зазначити що дана вимога є дискримінаційною, так як не виконується принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій Замовника, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт огляду об'єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об'єктів. АМКУ неодноразово було зроблено висновок, що вимога Замовника в тендерній документації щодо необхідності попереднього огляду об'єкта робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту огляду, підписаного обома сторонами, є дискримінаційною: Рішення №16659-р/пк-пз від 10.10.2024р., закупівля UA-2024-09-20-011839-a Рішення №3865-р/пк-пз від 29.02.2024р., закупівля UA-2024-02-13-014189-a Рішення №16458-р/пк-пз від 16.10.2023р., закупівля UA-2023-09-30-000315-a Рішення №6298-р/пк-пз від 29.03.2021р., закупівля UA-2021-02-22-003442-a На підставі наведеної інформації просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерній документації, а саме прибрати вимогу щодо надання Учасником підписаного представниками акту візуального огляду об’єкта. В разі ігнорування даного звернення будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше повторне звернення та детальне обґрунтування щодо внесення змін до ТД. Ще раз наголошуємо, що У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Тендерна документація затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України , вносити зміни до цієї ТД заборонено, у разі невиконання будь якої вимоги призведе до відмови у фінансуванні даного проєкту Європейським інвестиційним банком.
Дата відповіді: 22.12.2025 08:13
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 41338ac010c047e381e9f8adbe43011e
Дата опублікування: 10.12.2025 15:27
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: До Додатку 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування) » № KV05A_26_TS який розроблено на основі Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві» та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.12.2022 № 244, яким затверджено Зміну 2 до Настанови з визначення вартості будівництва, яка набирає чинності з 1 січня 2023 року. Звертаємо вашу увагу, на заміну Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві» (https://ips.ligazakon.net/document/FN060850) на який посилається Замовник, Мінінфраструктури прийнято Наказ від 06.08.2024 № 787 Про затвердження примірних форм договорів про надання інженерно - консультаційних послуг у будівництві, про надання інженерно- консультаційних послуг у будівництві (послуг інженера-консультанта) та про здійснення технічного нагляду у будівництві. В абз.3 п. 4.1. проекту Договору, просимо вірно зазначити назву відповідальної особи (головного розпорядника коштів). Отже, просимо, Додаток 2 Проект договору, привести у відповідність діючим нормативно-правовим актам України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та уважність до нормативно-правової бази, що регулює сферу будівництва. Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до проєкту Договору про здійснення технічного нагляду (Додаток 2 до тендерної документації), повідомляємо наступне: Наказ Міністерства розвитку громад та територій України (наразі Мінінфраструктури) від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду...» затверджує саме Примірну форму договору. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Примірна форма договору має рекомендаційний, а не імперативний (обов'язковий) характер. Замовник має право використовувати ту примірну форму, яка найкраще відповідає специфіці об’єкта, джерелам фінансування та вимогам внутрішнього контролю, забезпечуючи при цьому дотримання основних вимог законодавства про технічний нагляд (зокрема, статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»). Навіть у разі прийняття нового наказу (Наказ Мінінфраструктури від 06.08.2024 № 787), попередня примірна форма залишається чинною, якщо її положення не суперечать чинному законодавству, а нова форма лише пропонується як оновлений варіант. Замовник не зобов'язаний автоматично замінювати примірну форму на нову. Таким чином, використання Замовником Примірної форми, затвердженої Наказом № 89, є правомірним і не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» або інших нормативно-правових актів. Замовник підтверджує своє право на використання примірної форми договору на власний розсуд, виходячи з принципу свободи договору. В абз.3 п. 4.1. проекту Договору чітко визначено: «в разі зупинення виконання будівельних робіт з поважних причин додатково інформувати про це відповідальну особу (головного розпорядника коштів) - Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України;» Нагадуємо, що У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Тендерна документація затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та змінам не підлягає.
Дата відповіді: 11.12.2025 09:35