• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (постачання електричної енергії)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 16.12.25 10:10)

12 534 160.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
23
год
21
хв
25
сек
Гарантія - 200 000.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 08.12.2025 10:35 - 13.12.2025 00:00
Відповідь надана

просимо переглянути вимоги тендерної документації в частині необхідності надання персональних даних, які не впливають на кваліфікаційні критерії учасника та не мають законодавчого підґрунтя

Номер: 42bb5623cace4acca332b1125ea87362
Дата опублікування: 09.12.2025 15:06
Опис: Доброго дня! У зв’язку з тим, що у складі тендерної документації Додаток 4 до тендерної документації передбачено вимогу надати в складі пропозиції згоду (лист у довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, яка підписала документи пропозиції, звертаємо увагу на таке. Відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У пункті 9 Додатку № 1 до тендерної документації міститься саме така інформація, що дозволяє ідентифікувати фізичну особу, а відтак підпадає під визначення персональних даних. Згідно зі статтею 11 Закону України «Про інформацію» та статтею 6 Закону України «Про захист персональних даних», збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про фізичну особу допускається лише за наявності її згоди, окрім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту чи захисту прав людини. Крім того, відповідно до статті 32 Конституції України, ніхто не може зазнавати втручання в особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених законом. У разі відсутності законної підстави для вимоги персональних даних їх обробка є незаконною. Згідно зі статтею 182 Кримінального кодексу України, незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу тягне за собою кримінальну відповідальність. Також звертаємо увагу, що повноваження керівника юридичної особи можуть бути підтверджені відповідними організаційними документами (статут, наказ про призначення, протокол зборів учасників тощо), що передбачено пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, вимога щодо надання згоди (листа) на обробку персональних даних посадової особи учасника не має правового обґрунтування та порушує норми чинного законодавства. Крім цього, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, не передбачено обов’язку учасників надавати згоду на обробку персональних даних посадової особи, що підписує документи пропозиції. На підставі викладеного просимо переглянути вимоги тендерної документації в частині необхідності надання персональних даних, які не впливають на кваліфікаційні критерії учасника та не мають законодавчого підґрунтя.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною».
Дата відповіді: 10.12.2025 15:08
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 452ad97119fd40edb98438a5382f5a4b
Дата опублікування: 08.12.2025 15:31
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації встановлені вимоги про: 1. надання листа-відповіді від ТОВ «Українська енергетична біржа» щодо участі в аукціонах; 2. надання документа ДПС про відсутність Учасника у переліку ризикових платників. Повідомляємо, що зазначені вимоги є неправомірними, такими, що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо їх вилучити. Відповідно до ст. 16 Закону, кваліфікаційні критерії є вичерпними, і серед них немає вимоги бути учасником Української енергетичної біржі або отримувати будь-які довідки від біржі. Ця вимога є безпідставною, не стосується предмета закупівлі та безпідставно обмежує коло учасників, що порушує принципи недискримінації та рівної конкуренції (ст. 5 Закону). Так само вимога надати документ про «неризиковість» платника податків не передбачена Законом, не є ані кваліфікаційним критерієм, ані підставою для відмови в участі, і прямо суперечить ч. 4 ст. 22 Закону, яка забороняє замовнику вимагати документи, що не передбачені законодавством та не пов’язані з предметом закупівлі. Зазначені вимоги не впливають на здатність учасника виконати договір постачання електричної енергії і є необґрунтованими та дискримінаційними, що може призвести до незаконного звуження конкуренції. На підставі викладеного просимо вилучити ці вимоги з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Згідно з абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як випливає із чинного законодавства вимоги не обмежуються кваліфікаційними критеріями чи технічними вимогами до предмету закупівлі. Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами Процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником. Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною. Дані для учасників, вони покликана надати Замовнику більше інформації про діяльність свого майбутнього контрагента. Крім того дані вимоги встановлені однаково для всіх учасників і всі учасники можуть їх виконати.
Дата відповіді: 10.12.2025 15:08
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 79fc78943b414bf18af64973ae0ad2f6
Дата опублікування: 08.12.2025 15:28
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками звітів НКРЕКП за формами № 2, № 4, № 9, № 11 та № 12. Повідомляємо, що зазначені вимоги є такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, та просимо їх вилучити. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники не можуть бути дискриміновані. Вимога щодо подання звітів НКРЕКП фактично обмежує участь нових постачальників, які ще не мають звітних періодів, та створює штучні бар’єри для конкуренції. Згідно зі ст. 16 Закону, кваліфікаційні критерії є вичерпними і не передбачають подання галузевої звітності до НКРЕКП. Звіти НКРЕКП не підтверджують ані досвід, ані матеріально-технічні можливості, ані фінансову спроможність учасника. Також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Замовнику заборонено вимагати документи, не передбачені законодавством і не пов’язані безпосередньо з підтвердженням кваліфікації учасника. Звіти НКРЕКП є внутрішньою регуляторною звітністю для НКРЕКП і не мають відношення до оцінки здатності учасника виконати договір. Таким чином, зазначені вимоги є непропорційними, необґрунтованими та незаконними, а тому просимо вилучити їх із тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Згідно з абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як випливає із чинного законодавства вимоги не обмежуються кваліфікаційними критеріями чи технічними вимогами до предмету закупівлі. Дані вимоги для учасників, вони покликана надати Замовнику більше інформації про діяльність свого майбутнього контрагента. Крім того дані вимоги встановлені однаково для всіх учасників і всі учасники можуть їх виконати, більше того виконання даних вимог прямо встановлено ліцензійними вимогами НКРЕКП.
Дата відповіді: 10.12.2025 15:07