• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 16.12.25 00:00)

364 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
00
год
50
хв
00
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 07.12.2025 16:46 - 13.12.2025 00:00
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: d1dace8a54304862b67dd2c01f9d2edf
Дата опублікування: 11.12.2025 22:48
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно вимог Тендерної документації Ви зазначаєте Учасники Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції: Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (звіт по аудиту). - На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації. сертифікату відповідності вимогам ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування.». сертифікату підтверджує відповідність вимогам ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». стандарту ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги», та лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даних вимог. У разі неврахування цього звернення залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту законних інтересів. Дякуємо за увагу та очікуємо на відповідь у строки, передбачені Законом. 2) Відповідно вимог п. 3. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Ви зазначаєте надання довідки Довідку про створення Учасником на території Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Таким чином зазначені вище вимога передбачає підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території Івано-Франківської області. Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії): «8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. 8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності в учасника на території Івано-Франківської області власного структурного підрозділу або посадової особи, з робочим місцем на території Івано-Франківської області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даних вимог.