• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія з розподілом

Закупівля здійснюється на очікувану потребу на 2026 рік до 31 грудня 2026 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладання договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

1 398 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 05.12.2025 15:24 - 10.12.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча

Номер: ae2e5844085b4d30b1c78da7e289ff83
Дата опублікування: 08.12.2025 22:25
Опис: Шановний Замовник. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ). Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів. Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані: забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації. На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО). Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів. Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції. Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД. Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії. Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi
Відповідь: Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Слобожанської селищної ради відноситься до Споживачів групи "Б". Дякую
Дата відповіді: 09.12.2025 13:49
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 6680073e01464d63a49ac339df198a40
Дата опублікування: 08.12.2025 22:25
Опис: Шановний Замовник. Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Слобожанської селищної ради відноситься до Споживачів групи "Б". Дякую
Дата відповіді: 09.12.2025 13:48
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання

Номер: f8b7f20b3a6843398c906fc3360bd190
Дата опублікування: 08.12.2025 22:24
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Слобожанської селищної ради відноситься до Споживачів групи "Б"
Дата відповіді: 09.12.2025 13:48
Відповідь надана

ISO

Номер: 664e0607855f454b886b6af1ee84a775
Дата опублікування: 08.12.2025 14:11
Опис: Встановлення Вами в Додатку № 6 до тендерної документації вимоги щодо надання Учасником сертифікату ISO, не передбачена чинним законодавством України та створює необґрунтовані бар’єри для участі потенційних учасників у процедурі закупівлі. Предметом закупівлі є електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5), яка відповідно до чинного законодавства України є стандартизованим товаром, якість якого регламентується виключно положеннями національного стандарту. Згідно з наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 23.05.2024 №179, чинним національним стандартом, що визначає технічні характеристики електричної енергії, є ДСТУ EN 50160:2023, який набрав чинності з 01.03.2025. Зазначений стандарт є гармонізованим з європейським EN 50160 і встановлює фізико-технічні параметри електричної енергії, зокрема межі допустимого відхилення напруги в діапазоні 207–253 В. Це єдиний нормативний документ, який визначає вимоги до якості електроенергії як товару. Звертаємо увагу, що Законом України «Про ринок електричної енергії» не передбачено норм щодо сертифікації електричної енергії. Отже, обов’язок учасників процедури публічних закупівель надавати сертифікати відповідності ISO у контексті закупівлі електричної енергії не передбачений ані профільним законом, ані Ліцензійними умовами, ані чинним нормативно-правовим регулюванням з боку уповноваженого органу державного нагляду у сфері енергетики. Встановлена Замовником вимога про обов’язкове надання сертифікату є юридично необґрунтованою, виходить за межі предмета закупівлі, та її включення до тендерної документації має всі ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі електричної енергії замовник не має права застосовувати пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону. Крім того, зазначеним пунктом прямо заборонено встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Отже, встановлення вимоги щодо наявності сертифікату ISO виходить за межі повноважень, порушує імперативні приписи законодавства та є дискримінаційним по суті. Таким чином, будь-які вимоги, які виходять за межі технічних характеристик предмета закупівлі, визначених виключно національним стандартом (у даному випадку — ДСТУ EN 50160:2023), у тому числі вимоги щодо наявності у учасників сертифікату ISO, є незаконним, дискримінаційним та такими, що порушую норми чинного законодавства. Згідно з частиною другою статті 22 Закону, замовник має право зазначати у тендерній документації лише ті кваліфікаційні критерії, вимоги до предмета закупівлі та способи їх підтвердження, які прямо передбачені законом. Установлення додаткових вимог, не передбачених ані законом, ані відповідним стандартом до предмета закупівлі, є порушенням принципу законності та призводить до дискримінації учасників. Крім того, зазначена вимога є дискримінаційною не лише з точки зору її невідповідності чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а й у зв’язку з тим, що жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку для постачальників електричної енергії мати такі сертифікати. Як наслідок, взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які вже мають відповідні документи або понесуть додаткові витрати на їх отримання виключно з метою участі в конкретній процедурі закупівлі. Це значно звужує конкуренцію та ставить потенційних учасників у нерівні умови. Така вимога порушує принципи публічних закупівель. На підтвердження викладеного наводимо приклади аналогічної практики Антимонопольного комітету України, який вже визнавав подібні вимоги незаконними та дискримінаційними, а саме: • №6270-р/пк-пз від 10.05.2023 № ID: UA-2023-04-26-009178-a; • №1117-р/пк-пз від 01.02.2023 № ID: UA-2023-01-10-006734-a; • №13858-р/пк-пз від 31.08.2023 № ID: UA-2023-08-17-012915-a; • № 11818-р/пк-пз від 30.07.2025 № ID UA-2025-07-15-003259-a; • № 12327-р/пк-пз від 11.08.2025 № ID UA-2025-07-28-000031-a;. • № 12644-р/пк-пз від 15.08.2025 № ID UA-2025-08-01-009680-a. Вимагаємо внесення змін, а саме виключення вимог п.п. 3.5, 3.6, 3.7 Додатка 6. У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України та звернемо увагу контролюючих органів на ваші неправомірні дії.
Відповідь: Вимога усунена.
Дата відповіді: 08.12.2025 14:42
Відповідь надана

Щодо антикорупційного звіту

Номер: 830bb34825474557b266be85d0780f14
Дата опублікування: 06.12.2025 21:39
Опис: Вимога, яка зазначена Вами у п.2.10, Додатка 6 до тендерної документації є такою, що не відповідає діючим нормативним актам, не відповідає встановленим національним стандартам, а отже суперечить ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", п.29 Постанови №1178 КМУ. Просимо Вас прибрати зазначено вимогу та привести документацію у відповідність чинному законодавству. Відповідно до частини першої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», антикорупційна програма юридичної особи — це комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції в її діяльності. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 62 цього Закону, юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі, зобов’язана затвердити антикорупційну програму та призначити уповноважену особу лише у разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до положень підпункту 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник зобов’язаний відмовити учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію такого учасника у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Разом із тим, така перевірка здійснюється виключно у випадку, якщо вартість закупівлі товару, послуги або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Звертаємо вашу увагу, що законодавець визначає лише обов’язок щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженої особи, але не встановлює вимоги щодо проведення чи документального підтвердження антикорупційного аудиту, а тим більше — обов’язку учасника надавати будь-які висновки, звіти, сертифікати чи інші документи за результатами такого аудиту. Це підтверджується практикою моніторингів Державної аудиторської служби України, зокрема у справі UA-M-2023-08-22-000002 (закупівля UA-2023-07-19-007440-a), де наголошено: 1. Якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 20 млн грн (у тому числі за лотом), замовник повинен вимагати від учасника лише антикорупційну програму юридичної особи. 2. Антикорупційна програма повинна бути складена відповідно до Типової форми, затвердженої Національним агентством з питань запобігання корупції. Жодних положень щодо надання висновку (звіту) про антикорупційний аудит або сертифіката уповноваженого фахівця чинним законодавством України не передбачено. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту, сертифікату уповноваженої особи чи листа-пояснення є безпідставним, таким, що не має нормативного підґрунтя, та порушує вимоги частини четвертої статті 5 і частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими заборонено встановлювати дискримінаційні умови участі у процедурі закупівлі. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України, зокрема вилучити положення щодо обов’язкового надання висновку (звіту) про антикорупційний аудит, сертифіката уповноваженої особи чи будь-якого іншого документа, не передбаченого Законом або Особливостями.
Відповідь: Вимога усунена.
Дата відповіді: 08.12.2025 11:54