-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
1 059 630.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
05.12.2025 15:23 - 10.12.2025 00:00
Відповідь надана
Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю
Номер:
90b4c0656bf44821b65923abb1f70f91
Дата опублікування:
09.12.2025 18:04
Опис:
Вимога ТД: 5.19. Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України. Вимога не була змінена чи вилучена, якщо враховувати попередню відповідь на звернення. Просимо привести у відповідність закупівлю.
Відповідь:
Шановний учаснику, просимо уважніше дивитись тендерну документацію, Замовником були внесені зміни до останньої « Лист підписанта тендерної документації про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України.»
Дата відповіді:
09.12.2025 21:29
Відповідь надана
Дикримінаційні вимоги
Номер:
3525c0ab6d0945979afad24c7c0f71b8
Дата опублікування:
08.12.2025 11:56
Опис:
Шановний Замовнику. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі не усунення Вами дискримінаційних вимог в обов’язковому порядку будемо звертатись до АМКУ зі скаргою. Дискримінаційні вимоги полягають в наступному: Додаток 2 тендерної документації «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем у відповідності до вимог п. 8.3.17. та п.8.3.6. ПРРЕЕ. Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Довідку про створення Учасником на території Волинської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.2. Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.3.» В чинному законодавстві України не має жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував Учасника мати власний окремий структурний підрозділ на території визначеної області або посадової особи, з робочим місцем на території визначеної області/міста (в Вашому випадку Волинська область). Відповідно до п.8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії – споживач може звернутись зі зверненням/скаргою/претензією до електропостачальника через офіційний веб-сайт без проведення особистого прийому споживачів. Відповідно до п.8.3.11 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасник роздрібного ринку розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством, цими Правилами, Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу. Якщо під час розгляду звернення (скарги/претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку, строк розгляду звернення/скарги/претензії призупиняється на час проведення технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). Відлік перебігу строку розгляду у цьому разі поновлюється з дати отримання результатів технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). При цьому загальний строк розгляду зазначеного звернення (скарги/претензії) не може перевищувати 45 днів. Звернення (скарги/претензії) побутових споживачів, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються першочергово. Електропостачальник розглядає звернення споживачів щодо перевірки правильності рахунку за електричну енергію, а оператор системи - рахунку за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії, у строк до 5 робочих днів з дня отримання ними такого звернення. Разом із відповіддю споживачу надається інформація щодо альтернативних механізмів та шляхів вирішення відповідних спорів (питань) та контактні дані відповідальних органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових осіб, уповноважених розглядати такі звернення/скарги/претензії. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одних Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Житомирської області. Наявність таких вимог – пряма дискримінація учасників і вказавши дані вимоги в тендерній документації Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників торгів, що є дискримінацією та порушенням ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені у ТД у найкоротший термін.
Дата відповіді:
08.12.2025 17:12
Відповідь надана
Структурний підрозділ
Номер:
27becf46edbd48b78f6450c22db6f7a1
Дата опублікування:
08.12.2025 11:55
Опис:
Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі- продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем у відповідності до вимог п. 8.3.17. та п.8.3.6. ПРРЕЕ. Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Довідку про створення Учасником на території Волинської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.2. Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.3.» Звертаємо увагу, що ані Законом України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.), ані Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника електричної енергії центрів обслуговування споживачів/власного структурного підрозділу або посадової особи з робочим місцем у певних регіонах України. Наше Товариство, виконавши всі ліцензійні умови, відповідно до Постанови НКРЕКП, одержало відповідну Ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу на території України. Тобто, не має значення: наявні чи відсутні центри обслуговування споживачів/власний структурний підрозділ підприємства в регіонах замовників – здійснювати визначені в ліцензії види господарської діяльності наше Товариство має право на території всієї України. Є безліч способів оперативного листування та передачі документів між Постачальником та Споживачем електричної енергії. З огляду на зазначене вище, встановлені вимоги Документації дають можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників, які мають центр обслуговування споживачів/власний структурний підрозділ або посадову особу з робочим місцем на території Волинської області. Інші учасники участь у закупівлі прийняти не зможуть, оскільки їх пропозиції будуть відхилені. Зазначені вимоги порушують такі принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, частиною третьою статті 5 вищезазначеного Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі вищезазначеного просимо виключити вищезазначені дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені у ТД у найкоротший термін.
Дата відповіді:
08.12.2025 17:12
Відповідь надана
Істотні умови
Номер:
da987d4420b8440e99b5b51cd1a9e8d6
Дата опублікування:
08.12.2025 11:43
Опис:
Шановний Замовник. В постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" на даний час було внесено 36 змін, в 33 змінах деякі положення п.19 Особливостей зазнали змін, що є суттєвим при укладені договору після 01.09.2025 року. Просимо ознайомитись зі змінами та привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію та проект договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику, при підготуванні тендерної документації та проєкту договору, Замовником були взяті до уваги вище вказані зміни, тому ТД та проєкт договору відповідають нормам чинного законондавства, див. п. 13.6 Проєкту Договору
Дата відповіді:
08.12.2025 17:00
Відповідь надана
постачальник не має законодавчого зобов’язання бути імпортером електричної енергії
Номер:
6c5fd71d50344fd3921beaa0862c96e8
Дата опублікування:
08.12.2025 09:55
Опис:
В ТД є вимога: З метою забезпечення безперебійного постачання електричної енергії споживачу, на підставі Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні від 27.10.2023 № 1127 (зі змінами), затвердженого КМУ, учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі, що здійснює купівлю імпортованої електричної енергії для покриття потреб споживачів. Довідка від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» про те, що учасник процедури закупівлі є імпортером електричної енергії та здійснює операції з купівлі-продажу імпортованої електричної енергії. Проте постачальник не має законодавчого зобов’язання бути імпортером електричної енергії, він може забезпечувати потреби споживачів закуповуючи електричну енергію на внутрішніх ринках. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, у Тендерній документації Замовника відсутня вказана Вами вимога, якщо ж все ж наявна, то просимо дати конкретне посилання на таку вимогу, дякуємо!
Дата відповіді:
08.12.2025 16:51
Відповідь надана
Щодо підпису керівника
Номер:
826b3f5cb8c842bbaae65785b65f2501
Дата опублікування:
08.12.2025 09:54
Опис:
Вимога ТД: Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України.
Вимога може стосуватися підписанта договору чи тендерної пропозиції та керівника, якщо тільки він сам безпосередньо подає ТП чи підписує договір. Проте якщо керівник не приймає участь в закупівлі та не підписує договір, а делегує ці функції іншій особі, то вимагання такого листа є неправомірним, оскільки керівник безпосередньо не приймає участь в закупівельному та договірному процесі .
Прохання або вилучити цю вимогу, бо звучить вона загалом дивно, оскільки посадові особи учасника розуміють свою відповідальність, або змінити формулювання, щоб воно стосувалося безпосередньо учасників закупівельного та договірного процесів.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені у ТД у найкоротший термін.
Дата відповіді:
08.12.2025 17:12
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога БІРЖА
Номер:
d1a3244e4a14418e82eb7a798869cb75
Дата опублікування:
08.12.2025 09:53
Опис:
Шановний замовнику! ТД містить наступну вимогу: Учасником надається підтвердження можливості участі учасником у аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами на Українській енергетичній біржі у секції комерційні торги або у секції спеціалізовані торги, що засвідчується безпосередньо ТОВ «Українська енергетична біржа».
Проте ТОВ «Українська енергетична біржа» - це лише одна З БАГАТЬОХ БІРЖ, на якій відбуваються аукціони з купівлі-продажу електричної енергії. Учасник не зобов’язаний здійснювати свою діяльність за допомогою саме цієї біржі.
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені у ТД у найкоротший термін.
Дата відповіді:
08.12.2025 17:13