-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 12.12.25 00:00)
24 951 600.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
00
год
26
хв
10
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
04.12.2025 15:08 - 09.12.2025 00:00
Без відповіді
Істотні умови
Номер:
0817e38fcb96451cb355cebc7fd017d5
Дата опублікування:
08.12.2025 10:04
Опис:
Шановний Замовник. В постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" на даний час було внесено 36 змін, в 33 змінах деякі положення п.19 Особливостей зазнали змін, що є суттєвим при укладені договору після 01.09.2025 року. Просимо ознайомитись зі змінами та привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію та проект договору.
Без відповіді
ДСТУ ЕN 50160:2014
Номер:
b885bc0b658844c980b7d844682e90a3
Дата опублікування:
08.12.2025 10:02
Опис:
Шановний Замовник.
Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (ДСТУ EN 50160:2014) на який ви посилаєтесь тендерній документації та в договорі
втратив чинність 01 березня 2024 року. Чинним Державним стандартом України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT), що був затверджений наказом від 04.12.2023 № 330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них». Жоден Постачальник не може гарантувати виконання вимог по стандарту, який втратив чинність.
Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинних норм ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT
Без відповіді
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
22d7a51e382b4146bdabc79899f74293
Дата опублікування:
08.12.2025 09:58
Опис:
Шановний Замовник!
Вимоги в тендерній документації а саме:
«12. лист від оператора системи розподілу з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, виданий не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі»
Ця вимога має дискримінаційний характер та звужує коло учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»).
Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» передбачено термін розгляду звернень громадян: «Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.»
Отже, оператор системи розподілу може опрацьовувати звернення щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи від 15 днів до місяця.
Це унеможливлює отримання такого листа від ОСР у строк «не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі» Дата оголошення закупівля 04.12.25, а кінцевий строк подання пропозицій 12.12.25 (тобто 9 днів, враховуючи 2 вихідних дня).
Враховуючи вище наведені положення законодавства та виходячи з принципів здійснення закупівель. Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати кількість потенційних учасників.
Тому, просимо прибрати вимогу, щодо строку отримання такого листа.
В разі Вашого ігнорування та штучного обмеження кола учасників будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а саме АМКУ.
Дякуємо.
Без відповіді
Загальне питання
Номер:
8776054292a8482fb27ef06ed0ee8bb0
Дата опублікування:
05.12.2025 08:18
Опис:
Доброго дня. Просимо надати обґрунтування, якими саме нормативно-правовими актами або вимогами чинного законодавства ви керувалися при встановленні в тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів систем управління відповідно до стандартів ISO. Встановлені вами вимоги у своїй сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних сертифікатів або відповідають неправомірно сформованим критеріям. Такі умови фактично унеможливлюють участь інших потенційних учасників, що порушує принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності сертифікатів ISO не передбачена жодним нормативно-правовим актом України у сфері публічних закупівель і створює необґрунтовані бар’єри для участі потенційних учасників. обов’язок учасників процедури закупівлі надавати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності ISO не встановлений ні профільним законом, ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції, чинній на дату оголошення закупівлі), у разі здійснення закупівлі електричної енергії ви не маєте права застосовувати пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, а також не можете встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Отже, встановлення вами вимоги щодо наявності сертифікатів ISO є таким, що виходить за межі ваших повноважень, суперечить імперативним нормам чинного законодавства та має дискримінаційний характер. У зв’язку з викладеним просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Зверніть увагу на закупівлю UA-2025-10-28-015358-a, а саме на відповідь Антимонопольного комітету.