-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги
Призупинено
1 119 090.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
04.12.2025 10:06 - 09.12.2025 00:00
Відповідь надана
Встановлення обмеження щодо нижньої межі ціни тендерної пропозиції
Номер:
e46ae51c6d9d4ff8844add80065d4280
Дата опублікування:
05.12.2025 14:28
Опис:
Згідно пункту 3.2 додатку 2 Замовник зазначає, що пропозиція буде відхилена у разі недотримання учасником норм законодавства при розрахунку вартості послуг. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України щодо особливостей здійснення публічних закупівель у період воєнного стану: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.» Фактично Замовник через зазначену норму встановлює обмеження на можливість формувати конкурентну ціну, що суперечить зазначеним Особливостям.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.» Тендерна документація містить вимоги, які порушують принцип недискримінації учасників, суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Відповідь:
Згідно з законодавством України (зокрема, згідно з абзацом 11 пункту 28 Особливостей закупівель), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що забороняє замовникам встановлювати фіксовані мінімуми ціни чи дискримінаційні розрахункові методики, які б обмежували можливість учасників пропонувати нижчу ціну (за винятком випадків аномально низької ціни, що регулюється окремо). При проведенні будь-якої закупівлі замовник формує очікувану вартість, а учасник вираховує свою пропозицію з її урахуванням, без жодних додаткових обмежень щодо нижньої межі пропозиції. В тендерній документації не встановлено фіксований мінімум ціни та не наведено дискримінаційні розрахункові методики. Тому дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:37
Відповідь надана
Вимога щодо працевлаштування охоронників на повну зайнятість
Номер:
cb4fb6f0fe1040e8b96f8eb6a330a762
Дата опублікування:
05.12.2025 14:27
Опис:
Згідно додатку 1 до тендерної документації на осіб зазначених у довідці замовник вимагає: «Документально підтвердити наявність 2 працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації, що підпадають під умови ліцензійної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність», працевлаштованих на умовах повної зайнятості та оплатою праці згідно чинного законодавства у вигляді довідки у довільній формі.» Чому охоронники повинні бути працевлаштовані саме на повну зайнятість? Потенційні учасники можуть мати досвід виконання низки аналогічних договорів та достатню матеріально-технічну базу та працівників, які не є штатними працівниками або можуть бути працевлаштовані за сумісництвом, але через зазначену вимогу не можуть прийняти участь в закупівлі.
Відповідь:
В даному пункті тендерної документації вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації, а не охоронників, як вказано у Вашому зверненні. Тому дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:37
Відповідь надана
Вимога надавати скан-копії особових медичних книжок працівників
Номер:
dc7b94b5b79b4a619f6f1bfee470f5b9
Дата опублікування:
05.12.2025 14:27
Опис:
Згідно пункту 2.12 додатку 1 Замовник вимагає: «Скан копія оригіналу особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150 (вимога стосується працівників відповідної кваліфікації для обслуговування сигналізації)». Чому замовник вимагає саме особисті медичні книжки, якщо учасник буде надавати додатково медичні довідки, згідно вимозі замовника, які за чинним законодавством допустимі для підтверження стану здоров’я та працездатності. Вимога надати саме медичну книжку не підтверджена жодною нормою законодавства та обмежує учасників, працівники яких не зможуть надати №1-ОМК «Особисту медичну книжку».
Відповідь:
Скан копія оригіналу особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150. Мати особисту медичну книжку зобов’язані співробітники всіх організацій, що працюють у зоні контакту з іншими людьми або продуктами харчування (наказ МОЗ № 280 від 23.07.2002). Оскільки засоби охоронної сигналізації в встановлено також в їдальнях і харчоблоках, тому наявність первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» у працівників Учасника, які залучені для обслуговування сигналізації, є обов’язковою. В той же час повідомляємо Вам, що надання особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», для охоронців не передбачена тендерною документацією. Отже встановлена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:37
Відповідь надана
Вимога про проходження охоронниками навчання з першої медичної допомоги та зайнятість виключно на повну ставку
Номер:
efa3da82ed1e4549aeb319596ee34631
Дата опублікування:
05.12.2025 14:26
Опис:
Згідно пункту 2.6 додатку 1 Замовник вимагає: «Копії документів, що підтверджують проходження навчання охоронників наданню першої медичної допомоги та навчання з питань протипожежної безпеки.» Однак згідно з Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності проходження охоронниками навчання з надання першої медичної допомоги та навчання з питань протипожежної безпеки не передбачено. Саме тому, дана вимога є дискримінаційною та не відповідає положенням законодавства.
Відповідь:
Згідно ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» працівники підчас прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, навчання з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Отже встановлена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:36
Відповідь надана
Порушення права Учасника залучати субпідрядників
Номер:
f06e49b7031e4cef8748dcb9a61264d6
Дата опублікування:
05.12.2025 14:24
Опис:
Відповідно до додатку 1 Замовник вимагає: «На осіб зазначених у довідці відповідно надати «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці.» Це обмежує можливість залучення субпідрядників, хоча в додатку 1 пункті 4 Замовник просить надати інформацію щодо субпідрядника. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «…учасник може для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Отже, встановлена вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить законодавству.
Відповідь:
Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тому, вимоги тендерної документації розповсюджуються і на субпідрядників, особливо якщо їх залучають до виконання робіт чи послуг на суму 20% і більше від вартості договору. Отже встановлена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:36
Відповідь надана
Обмеження щодо підтвердження права на здійснення діяльності
Номер:
1b4c0c91076d4a98b43f7c5e881044a0
Дата опублікування:
05.12.2025 14:23
Опис:
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає від Учасника наступне:
«у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково до вищевказаних документів, надати копію з оригіналу Договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, який дійсний до 31.12.2026 року (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено Договір реагування)». Водночас під час дії воєнного стану порядок підтвердження провадження господарської діяльності регулюється поданням декларації, що містить відповідні відомості згідно з додатком 1 до постанови з цього питання. Зазначена вимога Замовника суперечить чинному нормативному регулюванню та обмежує коло учасників, які не мають ліцензії але мають декларацію
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
08.12.2025 15:34
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
17322d52ce1e41de9202a7ea2a91e9f2
Дата опублікування:
05.12.2025 10:37
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації передбачено вимогу щодо надання фото- або відеодоказів того, що місце дислокації транспортного засобу групи швидкого реагування знаходиться біля об’єкта охорони в межах часу доїзду 6 хвилин. Звертаємо увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що не ґрунтується на жодному нормативно-правовому акті, який регулює діяльність суб’єктів охоронної діяльності.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 960, а також Закон України «Про охоронну діяльність» не містять жодного положення, яке зобов’язує суб’єкта охоронної діяльності:
– мати стаціонарне місце дислокації групи реагування саме поруч із конкретним об’єктом охорони;
– підтверджувати його фото- чи відеоматеріалами;
– завчасно розміщувати мобільні екіпажі біля об’єкта до моменту укладення договору;
– забезпечувати певну кількість хвилин доїзду до укладення договору.
Зазначені вимоги є надмірними, необґрунтованими та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників до локальних компаній, які фізично розташовані у конкретному районі міста. Суб’єкти охоронної діяльності, які надають послуги по всій території України та мають мобільну матеріально-технічну базу, не можуть здійснювати розміщення екіпажів біля об’єкта, який вони ще не охороняють за договором. Це суперечить природі надання послуг і здоровому глузду.
Замовник не може вимагати від учасника доведення факту фізичного розташування мобільних працівників та транспортних засобів біля об’єкта до моменту визначення переможця та укладення договору, оскільки учасник не має правових підстав перебувати на чужій території або здійснювати оперативне чергування без укладеного договору.
Водночас учасник має повне право підтверджувати готовність до забезпечення необхідного часу реагування гарантійним листом, інформацією про мобільність матеріально-технічної бази, досвідом виконання аналогічних договорів та наявністю груп швидкого реагування, що відповідає вимогам законодавства.
Таким чином, вимога щодо надання фото- або відеодоказів місця розташування екіпажу реагування в межах 6 хвилин до об’єкта є дискримінаційною, суперечить принципам недискримінації та рівної конкуренції, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і не відповідає жодному нормативно-правовому акту, який регулює охоронну діяльність в Україні.
У зв’язку з викладеним просимо вилучити дану вимогу як таку, що порушує законодавство, є необґрунтованою та такою, що штучно обмежує коло учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги про місце дислокації транспортного засобу груп швидкого реагування повинно знаходитись біля об’єкту охорони, в межах доїзду до об’єкту 6 (шість) хвилини підтверджене фото або відео доказами, повідомляємо наступне. Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (в подальшому – Відділення), за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ігоря Зінича, будинок 9 із залученням одного цілодобового поста охорони з КТС та групи швидкого реагування в кількості не менше 2 осіб в нічний час з 22.00 до 06.00, із засобами активної оборони, для забезпечення охорони громадського порядку на прилеглій території відділення екстреної медичної допомоги, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - « місце дислокації транспортного засобу груп швидкого реагування повинно знаходитись біля об’єкту охорони, в межах доїзду до об’єкту 6 (шість) хвилини підтверджене фото або відео доказами. Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Біла Церква діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Біла Церква на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Біла Церква, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають групи швидкого реагування. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. Біла Церква групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити їх фактичну присутність в нашому місті , достовірність цієї інформації викликає сумніви. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Дата відповіді:
08.12.2025 15:33