• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишився день (до 15.12.25 10:00)

128 237.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
18
год
01
хв
12
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення: 03.12.2025 14:28 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо загальної оцінки діяльності

Номер: 0b46a08fbae248dd92a73dd2ecc4489d
Дата опублікування: 07.12.2025 15:16
Опис: Шановний Замовнику! Вимога зазначена в ТД, а саме п.2 п.20 .додатку 2" Підтвердження інформації про те, що оцінка діяльності страховика - члена МТСБУ виключно за внутрішніми договорами з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, згідно даних МТСБУ, за останні 5 років (з І кварталу 2020 по ІV квартал 2024 року) встановлена на рівні 1 - незначний ступінь ризику. (спосіб перевірки – офіційний сайт МТСБУ за посиланням: https://mtsbu.ua/about/zagalna-ocinka-diyalnosti-strahovikiv)." порушує принцип недискримінації учасників закупівель та суперечить законодавству. З 1 липня 2020 року Національний банк перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг: страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній. Національний банк України є єдиним органом, який на основі аналізу фінансової звітності страховика організовує статистичну звітність, оцінку дотримання вимог та якість звітності небанківської фінансової установи. Відповідно до пункту 81 статті 7 Закону України «Про Національний банк України» Національний банк України здійснює державне регулювання та нагляд на індивідуальній та консолідованій основі на ринках небанківських фінансових послуг за діяльністю небанківських фінансових установ, в межах, визначених Законом України "Про фінансові послуги та фінансові компанії" та іншими законами України. На підставі пункту 47 статті 1, пункту 2 частини 1 статті 22, пункту 1 частини 1 статті 4 та згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» Національний банк встановлює порядок формування та подання йому звітності (показників, звітних даних, інформації щодо діяльності надавача фінансових послуг, його операцій, ліквідності, платоспроможності, прибутковості, а також інформації щодо афілійованих осіб такого надавача фінансових послуг), яка є обов’язковою до виконання всіма суб’єктами господарювання, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких він здійснює. Регулятором визначаються вимоги до розміру регулятивного капіталу, критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів (в тому числі активів на покриття технічних резервів для цілей фінансової звітності) та ризиковості операцій, додержання правил надання страхових послуг, а також правила формування і обліку технічних резервів (п.4 ч.3 ст.114 Закону України «Про страхування»). Відповідно до чинного законодавства, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. Крім того самим МТСБУ на офіційному сайті зазначається, що загальна оцінка діяльності страховиків «не є показником ризиковості страхової компанії в цілому» (https://mtsbu.ua/news/post/vidmina-svitloforu-mtsbu-skasovuye-grafichne-vidobrazhennya-pokaznikiv-diyalnosti-strahovikiv-ta-perehodit-do-novogo-formatu). Приклад рішення колегії АМКУ щодо аналогічних вимог: UA-2024-12-24-011769-a. Також, повідомляємо, що згідно з рішенням Ради МТСБУ із загальних питань від 10.07.2025 (протокол засідання №4) з офіційного вебсайта МТСБУ вилучено наявну інформацію про загальну оцінку діяльності страховиків-членів МТСБУ. Порядок моніторингу є внутрішнім документом МТСБУ, який призначений для оцінювання ризиків діяльності його членів за внутрішніми договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, та які не підлягають оприлюдненню. І посилання, що вказане в ТД не актуальне. Просимо, вилучити дану вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником прийнято рішення виключити зазначену вимогу з тендерної документації. Відповідні зміни буде оприлюднено в установленому порядку.
Дата відповіді: 08.12.2025 09:06
Відповідь надана

Щодо невідповідності вимоги нормам Закону № 3720

Номер: d7a81132aace4c3ea9cc3f22d76d0e5d
Дата опублікування: 03.12.2025 17:55
Опис: Шановний Замовнику! Вимога п. 17 додаток 2 до ТД, а саме:17. Гарантійний лист з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме послуги без попередньої оплати, з відстрочкою платежу на строк до 90 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку надання послуг. УПЕРЕЧИТЬ Закону № 3720: Частиною третьою статті 11, підпунктами 4.3, 4.4 пункту 4 розділу VI Закону № 3720, зокрема, встановлено: 1) внутрішній договір страхування набирає чинності з дати і часу початку строку його дії, визначених таким договором, але не раніше дати і часу внесення запису про такий договір до Єдиної централізованої бази даних, та припиняється о 24 годині дати, визначеної таким договором як дата припинення строку дії договору; 2) страхова премія сплачується в повному обсязі до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, у тому числі за результатами проведеної процедури закупівлі, має відповідати Закону № 3720, зокрема в частині вимоги сплати страхової премії до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (страхового полісу). Просимо видалити зазначену вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо видалення вимоги п. 17 додатку 2 до тендерної документації розглянуто. Повідомляємо, що вимога щодо надання гарантійного листа, який підтверджує, що у разі відсутності або затримки фінансування Замовника учасник власними силами та засобами виконуватиме послуги без попередньої оплати з відстрочкою платежу до 90 календарних днів, не суперечить Закону України № 3720 і є обґрунтованою та необхідною для забезпечення безперервності надання послуг. Вимога спрямована на управління фінансовим ризиком Замовника та забезпечує безперервність надання критично важливих послуг, навіть у випадку тимчасової відсутності фінансування. Вона не змінює порядок укладання страхового договору, не порушує строки сплати страхової премії та не скасовує вимоги дотримання Закону № 3720 щодо страхових платежів. Встановлена вимога є об’єктивною та пропорційною, оскільки забезпечує мінімізацію ризику перебоїв у діяльності підприємства та захист прав і інтересів Замовника та кінцевих споживачів послуг. Вимога не обмежує конкуренцію, оскільки законодавчо не забороняє учаснику забезпечити власні ресурси для виконання договору у разі затримки фінансування. Враховуючи наведене, вимога п. 17 додатку 2 залишається чинною та є обов’язковою для участі в тендері. Підстав для її видалення немає.
Дата відповіді: 06.12.2025 10:46
Відповідь надана

Рейтинг фінансової стійкості

Номер: 44438e634a504340b08640afe5b56581
Дата опублікування: 03.12.2025 15:55
Опис: Шановний замовник! Просимо видалити наступну дискримінаційну вимогу, яка суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників: 1 Рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховика не нижче uaAAА, підтверджений уповноваженим рейтинговим агентством. Відтак, просимо видалити дану вимогу, як таку, що штучно обмежує коло потенційних учасників. Приклад рішення колегії АМКУ щодо аналогічних вимог: UA-2023-08-03-006109-a; UA-2023-09-19-002937-a; UA-2023-07-12-002138-a
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо видалення вимоги про наявність у страховика рейтингу фінансової стійкості не нижче uaAAA розглянуто. Повідомляємо, що ця вимога є обґрунтованою та необхідною у зв’язку з особливостями предмета закупівлі – страхування автотранспорту ПЕЗО«Міськсвітло», що забезпечує діяльність критичної інфраструктури міста. Рейтинг uaAAA гарантує високий рівень фінансової спроможності страховика та здатність виконати свої зобов’язання у повному обсязі, а також захищає інтереси Замовника та міста. Вимога не обмежує конкуренцію, оскільки на ринку є достатня кількість страховиків з необхідним рейтингом. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 06.12.2025 10:44