• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 10.12.25 09:00)

794 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
03
год
08
хв
30
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2025 16:24 - 07.12.2025 00:00
Без відповіді

Вимога щодо вилучення незаконної та дискримінаційної вимоги про право охоронників застосовувати вогнепальну зброю

Номер: e240ffa3457c4006bb27cd21c618d0b7
Дата опублікування: 04.12.2025 11:44
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації Вами встановлено вимогу про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію діючого дозвільного документа (або інформацію з посиланням на чинне законодавство України), що підтверджує право працівників учасника під час виконання функцій з охорони об’єкта використовувати та застосовувати вогнепальну зброю. Повідомляємо, що дана вимога не відповідає вимогам законодавства України, оскільки суб’єкти охоронної діяльності не мають повноважень на використання або застосування вогнепальної зброї, а тому не можуть надати документи, яких закон не передбачає. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», суб’єктам охоронної діяльності дозволено використовувати лише спеціальні засоби несмертельної дії, а саме: • бронежилети; • захисні каски; • газові балончики; • газові пістолети та револьвери (несмертельної дії); • гумові кийки; • наручники; • електрошокові пристрої; • пристрої для відстрілу патронів з гумовими кулями та відповідні патрони. • Вогнепальна зброя та боєприпаси до неї у зазначеному переліку відсутні. Також жоден нормативно-правовий акт, що регулює охоронну діяльність, включаючи Закон України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, не передбачає права приватних охоронників застосовувати вогнепальну зброю. Право на застосування вогнепальної зброї законом надано лише правоохоронним органам, зокрема Національній поліції, військовим формуванням, Державній прикордонній службі тощо. Приватні охоронні структури не є такими органами та не здійснюють публічні владні функції, а тому не можуть застосовувати вогнепальну зброю за жодних обставин. Таким чином, вимога Замовника про надання документів, які підтверджують право працівників Учасника використовувати чи застосовувати вогнепальну зброю, є юридично неможливою до виконання, суперечить постанові КМУ №97 та іншим актам законодавства і фактично дискримінує учасників, звужуючи коло учасників, що прямо порушує ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимагаємо терміново внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення незаконної та такої, що не відповідає законодавству, вимоги про право працівників суб’єкта охоронної діяльності застосовувати вогнепальну зброю. У разі невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до контролюючих, аудиторських та правоохоронних органів у порядку громадського контролю згідно зі ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення моніторингу закупівлі та надання правової оцінки діям Замовника і уповноваженої особи.