• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для оснащення Божедарівської АЗПСМ Криничанського району: 29 найменувань

Завершена

1 135 093.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період уточнення: 06.11.2018 18:17 - 16.11.2018 00:00
Відповідь надана

ПИТАННЯ!

Номер: f804e2631eba47df8d73f5518b45b574
Дата опублікування: 07.11.2018 12:30
Опис: В ДОКУМЕНТАЦІЇ ВКАЗАНО Використання картки або сканера, тобто Ви хочете закупити закртирі системи не дивлячись на те,що в ЦПМСД вже є аналізатори, вони працюють на реактивах та є відкритими системами і ЦПМСД буде не зручно купувати для окремих аналізаторів окремі реактиви,які не взаємо заміняються?
Відповідь: Доброго дня! Зверніть увагу, що ані у таблиці "Специфічні вимоги" Додатку 3 ані у будь-якому іншому розділі Тендерної документації відсутні будь-які посилання на "відкритість" чи "закритість" автоматичного гематологічного аналізатора, тобто Замовником буде розглянуто будь-який автоматичний гематологічний аналізатор (як закритого так і відкритого типів), що відповідає "загальним" та "специфічним" вимогам Додатку 3 Тендерної документації.
Дата відповіді: 12.11.2018 11:34
Відповідь надана

ПРОХАННЯ!

Номер: 9c74ea52a61e4f13a807eea1d43da6f6
Дата опублікування: 07.11.2018 12:28
Опис: Просимо виділити Автоматичний гематологічний аналізатор окремим лотом. Що дасть можливість приймати участь постачальникам, а не лише тому з ким Ви домовились і хто дає Вам відсоток!
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ "Порядку визначення предмету закупівлі", який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), Замовник має право визначати предмет закупівлі як в цілому так і за частинами (лотами). При цьому, Порядок не містить жодних імперативних норм, які б зобов'язували Замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти). Тобто, закупівля обладнання віцілому без поділу на частини (лоти) повністю відповідає як вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" так і вимогам усіх інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Окрім цього, закупівля обладнання для оснащення Божедарівської АЗПСМ Криничанського району проводиться вцілому у зв'язку із тим, що оснащення АЗПСМ обладнанням відбувається відповідно до "Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу", який затверджено наказом МОЗ України від 26.01.2018 №148 (далі - Табель). Згідно Табелю, обладнання для оснащення АЗПСМ розділено, зокрема, на основний та додатковий списки. При цьому, оснащувати АЗПСМ обладнанням із додаткового списку можливо лише за умови повного оснащення засобами основного списку. Таким чином, у разі розділення предмету закупівлі на частини (лоти) виникає вірогідність того, що обладнання, яке внесено в основний список, може бути не придбаним (наприклад, у зв'язку із невідбуттям торгів по частині (лоту)), що в свою чергу унеможливить закупівлю обладнання із додаткового списку. Таким чином, закупівля обладнання для оснащення АЗПСМ вцілому є єдиним прийнятним способом визначення предмету закупівлі, який дозволить здійснити закупівлю обладнання для матеріально-технічного оснащення АЗПСМ як з основного так і з додаткового списків Табелю. Що ж до Вашого допущення про "відсоток" повідомляємо, що нами, відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" буде відхилено тендерну пропозицію (з обов'язковим зверненням до відповідних правоохоронних органів) будь-якого учасника, який наважиться запропонувати Замовнику винагороду в будь-якій формі.
Дата відповіді: 12.11.2018 11:23