• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)

Завершена

2 108 478.82 UAH з ПДВ
Період уточнення: 02.12.2025 13:39 - 08.12.2025 00:00
Відповідь надана

Комерційне (торговльне) найменування, модкль товару

Номер: 908f8bc1daa940c88d14ee04a8f1e55b
Дата опублікування: 05.12.2025 09:41
Опис: Шановний Замовнику, як Учасник має вказувати інформацію щодо комерційного (торговльного) найменування, модкль товару- електрична енергія у Формі №1 Додатка №5 до тендерної документації????????? Виключіть неправомірну вимогу як таку, що не відповідає чинному законодавству
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.12.2025 13:39
Відповідь надана

еквівалент товару

Номер: 9ea1abeaedcc48d3859bbc7cf33a7db9
Дата опублікування: 05.12.2025 09:04
Опис: Доброго дня! Замовнику що Ви розумієте під еквівалентом до електричної енергії згідно вимог вашої тендерної документації? ?????
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.12.2025 13:39
Відповідь надана

сума пропозиції без ПДВ

Номер: b46791e3fdc647318cd3d76319de41a4
Дата опублікування: 04.12.2025 17:25
Опис: Шановний замовник! Сума тендерної пропозиції подана без ПДВ. Якщо це технічна помилка - виправте, будь ласка.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Оголошення будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.12.2025 13:39
Відповідь надана

імпорт електричної енергії

Номер: 0435e8894509489b8c755f6995fc96a7
Дата опублікування: 04.12.2025 17:20
Опис: Предметом закупівлі є електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5), яка відповідно до чинного законодавства України є стандартизованим товаром, якість якого регламентується виключно положеннями національного стандарту. Згідно з наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 23.05.2024 №179, чинним національним стандартом, що визначає технічні характеристики електричної енергії, є ДСТУ EN 50160:2023, який набрав чинності з 01.03.2025. Зазначений стандарт є гармонізованим з європейським EN 50160 і встановлює фізико-технічні параметри електричної енергії, зокрема межі допустимого відхилення напруги в діапазоні 207–253 В. Це єдиний нормативний документ, який визначає вимоги до якості електроенергії як товару. Звертаємо Вашу увагу, Законом України «Про ринок електричної енергії» не передбачено норм щодо здійснення обовязкової закупівлі імпортованої електричної енергії. Отже, обов’язок учасників процедури публічних закупівель надавати надати довідку від оператора системи передачі НЕК "Укренерго" про те, що учасник процедури закупівлі є імпортером електричної енергії у контексті закупівлі електричної енергії не передбачена ані профільним законом, ані Ліцензійними умовами, ані чинним нормативно-правовим регулюванням з боку уповноваженого органу державного нагляду у сфері енергетики. Встановлена Замовником вимога про обов’язкове надання вищезазначеної довідки є юридично необґрунтованою, виходить за межі предмета закупівлі, та її включення до тендерної документації має всі ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі електричної енергії Замовник не має права застосовувати пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону. Крім того, зазначеним пунктом прямо заборонено встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Отже, встановлення Замовником вимоги щодо надання вищевказаної довідки виходить за межі повноважень, порушує імперативні приписи законодавства та є дискримінаційним по суті. Таким чином, будь-які вимоги, які виходять за межі технічних характеристик предмета закупівлі, визначених виключно національним стандартом (у даному випадку — ДСТУ EN 50160:2023), є незаконним, дискримінаційним та такими, що порушую норми чинного законодавства. Згідно з частиною другою статті 22 Закону, Замовник має право зазначати у тендерній документації лише ті кваліфікаційні критерії, вимоги до предмета закупівлі та способи їх підтвердження, які прямо передбачені законом. Установлення додаткових вимог, не передбачених ані законом, ані відповідним стандартом до предмета закупівлі, є порушенням принципу законності та призводить до дискримінації учасників. Крім того, зазначена вимога є дискримінаційною не лише з точки зору її невідповідності чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а й у зв’язку з тим, що жодним нормативно- правовим актом не встановлено обов’язку для постачальників електричної енергії мати таку довідку від НЕК УКРЕНЕРГО. Як наслідок, взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які вже мають відповідні документи або понесуть додаткові витрати на їх отримання виключно з метою участі в конкретній процедурі закупівлі. Це значно звужує конкуренцію та ставить потенційних учасників у нерівні умови. Така вимога порушує принципи публічних закупівель. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.12.2025 13:39
Відповідь надана

сертифікат

Номер: 3fe59e68789040398bc7128fb663e2e8
Дата опублікування: 04.12.2025 16:48
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! ВІдповідно до Додатка 7 до тендерної документації учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України та до яких в сферу акредитації в назву економіки та виду економічної діяльності входить «Постачання електричної енергії», перевірити включення до реєстру та сфери акредитації можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Вищевказаний сертифікат не є обов’язковою умовою провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам згідно із Законом № 2019-VIII, ліцензійними умовами НКРЕКП чи іншими нормативно-правовими актами. Так само цей сертифікат не передбачений національним стандартом ДСТУ EN 50160:2023 як вимоги до постачальника електроенергії. Отже, Ви як Замовник фактично встановили додаткові кваліфікаційні критерії, не передбачені ст. 16 Закону № 922 та п. 29 Особливостей, які стосуються систем менеджменту, антикорупційних систем, інформаційної безпеки, неперервності бізнесу тощо. Такі вимоги різко звужують коло учасників – брати участь можуть лише суб’єкти, які пройшли сертифікацію за всіма переліченими стандартами, що пов’язано зі значними фінансовими та організаційними витратами. Узагальнення АМКУ щодо закупівель електроенергії прямо відносить подібні вимоги (ISO 9001, ISO 37001 та інші ISO-сертифікати) до надмірних та дискримінаційних, оскільки вони: не передбачені предметним національним стандартом; суперечать п. 29 Особливостей (заборона встановлювати додаткові вимоги до предмета закупівлі електроенергії); порушують ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону № 922. Таким чином, вимога, передбачена п.15 Додатка 7 до тендерної документації щодо надання сертифікату ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є дискримінаційними, порушує принципи добросовісної конкуренції, недискримінації та пропорційності. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.12.2025 13:38