• Торги за правилами організатора
  • Однолотова
  • КЕП

Кран латунний

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 7 робочих днів

1 367 542.53 UAH з ПДВ
Період уточнення: 01.12.2025 12:30 - 05.12.2025 00:00
Відповідь надана

документи

Номер: 40c8fd66c9104b84bea789fe300c8e4a
Дата опублікування: 04.12.2025 14:19
Опис: У зв’язку із втратою сили з 01.01.2018 року Декрету Кабінету міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» Державна система сертифікації припинила своє існування. Таким чином, з 01.01.2018 року відсутні правові підстави здійснення органами по сертифікації діяльності як призначених органів по сертифікації в державній системі сертифікації. Також повідомляємо, що 16.03.2018 року в «Офіційному віснику України» (№21) опубліковано наказ Мінекономрозвитку від 26.01.2018 року№ 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Наказ вступає в силу з дня його офіційної публікації, тобто з 00:00 годин 17.03.2018 року. Згідно цього наказу втрачає силу наказ Держпотребстандарту від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746 (із змінами). Виходячи з усього вищенаведеного, сертифікація продукції, що виробляється або поставляється в Україну, є добровільною прерогативою виробника або постачальника та не є обов’язковою. Сертифікати, які вимагає Замовник, а саме: ISO 9001, ISO 14001 та ДСТУ ISO 45001 не підтерджує якість товару. Натомість, Учасник надає у складі пропозиції сертифікати, видані державним органом сертифікації, які гарантують якість товару. Просимо внести зміни Також повідомляємо, що 1.3.1 року в «Офіційному віснику України» (№1) опубліковано наказ Мінекономрозвитку від .1.1 року№ 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Наказ вступає в силу з дня його офіційної публікації, тобто з : годин 17.3.1 року. Згідно цього наказу втрачає силу наказ Держпотребстандарту від 1..5 №  «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України .5.5 року за № /17 (із змінами). Виходячи з усього вищенаведеного, сертифікація продукції, що виробляється або поставляється в Україну, є добровільною прерогативою виробника або постачальника та не є обов’язковою. Сертифікати, які вимагає Замовник, а саме: IS2ДСТУ ЕN IS2 91:1, ДСТУ IS2 11:1 та ДСТУ IS2 51:19, які видані на Учасника торгів ніяк не підтерджує якість товару. Натомість, Учасник надає у складі пропозиції сертифікати, видані державним органом сертифікації, які гарантують якість товару
Відповідь: Вельмишановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та увагу до нашого тендеру. У вашому зверненні ми спостерігаємо явище непізнаваних символів, що, ймовірно, вказує на неправильне кодування тексту або системну помилку з шрифтами. Це ускладнює достовірне розуміння окремих частин звернення. Разом з тим, надаємо відповідь, виходячи з загального змісту. Вимога щодо надання сертифікатів виробника ISO 14001 або ДСТУ ISO 14001 та ISO 45001 або ДСТУ ISO 45001 встановлена з метою підтвердження належного рівня організації процесів на підприємстві виробника, а також дотримання ним вимог у сфері екологічного менеджменту та охорони праці. Важливим є не лише якість конструктивних елементів виробу, а й дотримання високих стандартів усього процесу виробництва. Сертифікація ISO 14001 та ISO 45001 дійсно передбачає перевірку системи управління підприємства, а не конкретного продукту. Однак важливо враховувати, що ці стандарти мають пряму кореляцію з характеристиками товару. Впровадження систем екологічного менеджменту (ISO 14001) та менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці (ISO 45001) веде до зменшення ризиків, пов’язаних із виробництвом; підвищення безпеки та здоров’я працівників, що прямо впливає на продуктивність; екологічну відповідальність, яка знижує негативний вплив на довкілля; стабільність процесів, що забезпечує прогнозовану якість продукції. Таким чином, ці стандарти створюють основу для систематичного підходу до управління якістю, безпекою та екологічною відповідальністю, що в кінцевому підсумку покращує товар і забезпечує конкурентні переваги на ринку. Національні стандарти України ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO 45001 гармонізовані з міжнародними стандартами ISO 14001 і ISO 45001 та прийняті відповідно до Закону України «Про стандартизацію». Їх застосування можливе для будь-якої організації незалежно від розміру чи типу. Наявність у виробника сертифікатів ISO 14001 або ДСТУ ISO 14001 та ISO 45001 або ДСТУ ISO 45001 підтверджує належний рівень управління процесами, що гарантує якість, безпеку та надійність товару. Зазначаємо, що на ринку є виробники/постачальники необхідного товару, які мають такі сертифікати, тому вимога не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною. Наведені вами нормативно-правові акти стосуються скасування обов’язкової сертифікації продукції, але не обмежують право Замовника встановлювати вимоги щодо систем управління підприємством. Сертифікати ISO 9001, ISO 14001, ДСТУ ISO 45001 не є сертифікатами відповідності продукції, а належать до міжнародно визнаних стандартів систем управління, що підтверджують стабільність процесів та управління ризиками. Враховуючи викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає, оскільки вимога спрямована на забезпечення якості та надійності. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на отримання пропозицій, які відповідатимуть технічним вимогам, визначеним у документації.
Дата відповіді: 05.12.2025 11:01
Відповідь надана

ІСО

Номер: 689ce9aebe23423dbeb81497e6fc5049
Дата опублікування: 04.12.2025 09:32
Опис: Замовнику, Сертифікація на систему екологічного менеджменту на підприємстві ISO14001 та на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 передбачає перевірку підприємства, а не самого товару. Крім того, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України . Необов’язковість сертифікації вказана у самому стандарті. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість. Так, у державному стандарті ДСТУ ISO 14001 зазначено: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Вартість отримання сертифіката ISO може становити 30 000,00 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7-10 днів з моменту оголошення закупівлі. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Закупівля «за кодом за ДК 021:2015 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (крани латунні) оголошена 01.04.25 р., кінцевий термін подання пропозицій 10.04.25 р. 17:00 год., що унеможливлює своєчасне отримання сертифікату ISO та надання його у складі тендерної пропозиції, а відтак ставить у нерівні, а саме дискримінаційні, умови з учасниками, які на кінцеву дату подання тендерних пропозицій мають в наявності вищезазначені сертифікати ISO. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Вельмишановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та увагу до нашого тендеру. Нижче надаємо роз’яснення щодо порушених у зверненні питань. Щодо сертифікації ISO 14001 та ISO 45001. Ви зазначили, що ці стандарти стосуються перевірки підприємства, а не товару. Це в цілому відповідає дійсності, однак важливо враховувати, що впровадження систем екологічного менеджменту (ISO 14001) та менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці (ISO 45001) безпосередньо впливає на якість виробництва, безпеку процесів та екологічну відповідальність. Це, у свою чергу, позитивно позначається на характеристиках продукції, її стабільності та конкурентоспроможності. Щодо додаткових витрат учасника. Вимога щодо надання сертифікатів стосується виробника продукції, а не постачальника. Це чітко зазначено в документації закупівлі. Таким чином, учаснику не потрібно оформлювати додаткові сертифікати для участі. Крім того, у розділі 4 «Подання та розкриття пропозицій» документації передбачено, що подання пропозиції підтверджує дотримання чинного законодавства України щодо екологічної політики та політики у сфері охорони здоров’я і безпеки праці. Щодо строків подання пропозицій. Інформація про терміни, наведена у вашому зверненні (01.04.25 – 10.04.25), не відповідає дійсності. На електронному майданчику чітко зазначено: прийом пропозицій триває з 05.12.2025 00:00 до 11.12.2025 00:00. Можемо припустити, що наведені вами дати стосуються іншої закупівлі. Щодо твердження про дискримінаційні умови. Ваша позиція містить внутрішню суперечність: ви зазначаєте, що інші учасники вже мають необхідні сертифікати, що свідчить про можливість їх отримання у відповідній сфері діяльності. Документація закупівлі, відповідно до розділу «Недискримінація учасників», забезпечує рівні умови участі для всіх суб’єктів господарювання. Жодних вимог, що обмежують конкуренцію або порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі», не встановлено. Хочемо додатково наголосити, що, незважаючи на те, що закупівля проводиться за процедурою «Торги за правилами організатора», ми дотримуємося принципів відкритості, прозорості та рівних умов для всіх учасників. Висновок: Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на отримання пропозицій, які відповідатимуть технічним вимогам, визначеним у документації.
Дата відповіді: 05.12.2025 10:24
Відповідь надана

дискримінаційга вимога

Номер: 927ae9b736904cacba0f16bc41174e58
Дата опублікування: 04.12.2025 09:31
Опис: Добрий день. Шановний замовнику, вимога про надання Сертифікату системи екологічного менеджменту згідно вимоги стандарту ISO 14001 та 45001 містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності із Клас 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Вказаний Сертифікати ISO не передбачений чинним законодавством як обов’язковий для суб’єктів господарювання при постачанні кранів латунних муфтових, що є предметом закупівлі. Просимо скасувати дану вимогу
Відповідь: Вітаємо вельмишановного Учасника! Дякуємо за ваше звернення та за увагу до нашого тендеру. Ми можемо погодитись із вами, що сертифікати, про які ви зазначаєте у своєму зверненні, не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності згідно з КВЕД-2010: клас 46.73 для постачальників кранів латунних муфтових. Проте хочемо звернути вашу увагу на те, що ми як організатор закупівлі просимо надати сертифікати ВИРОБНИКА, а не постачальника. Ця вимога чітко зазначена у документації і не передбачає наявності вказаних сертифікатів саме у ПОСТАЧАЛЬНИКА. Отже, ваше прохання про скасування цієї вимоги не має підстав. Дякуємо ще раз за ваше розуміння. Ми сподіваємося на подачу пропозицій, які відповідатимуть технічним вимогам, вказаним у документації закупівлі.
Дата відповіді: 05.12.2025 08:44