• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Якість товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Всі документи,що стосуються тендерної документації готуються українською мовою. Детальніше в тендерній документації.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

1 930 110.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 01.12.2025 10:40 - 10.12.2025 00:00
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: faf3b31f12ba4a5d9da53d41c36dc5b4
Дата опублікування: 05.12.2025 11:43
Опис: В ТД є вимога: 5.25. З метою забезпечення безперебійного постачання електричної енергії споживачу, на підставі Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні від 27.10.2023 № 1127 (зі змінами), затвердженого КМУ, учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі, що здійснює купівлю імпортованої електричної енергії для покриття потреб споживачів. Довідка від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» про те, що учасник процедури закупівлі є імпортером електричної енергії та здійснює операції з купівлі-продажу імпортованої електричної енергії. Проте постачальник не має законодавчого зобов’язання бути імпортером електричної енергії, він може забезпечувати потреби споживачів закуповуючи електричну енергію на внутрішніх ринках. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з ТД
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше зауваження буде розглянуто .
Дата відповіді: 05.12.2025 15:48
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 18d2bf03a91a443e9e3b112d671fab70
Дата опублікування: 05.12.2025 11:22
Опис: ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469." Звертаємо вашу увагу, що порушення ліцензійних умов не впливає на виконання майбутніх контрактів. Дані вимоги, які встановлені Вами в тендерній документації, неодноразово були оскаржені АМКУ, у результаті чого Замовники закупівель були зобов'язані внести зміни до тендерної документації, що призвело до затягування процедури. Додатково, Повідомляємо, що з даного питання є практика АМКУ, згідно з якою Замовників зобов’язують вносити зміни до ТД: 1.рішення від 17.12.2024 № 20072,оголошення UA-2024-12-03-012921-a. 2.рішення від 17.12.2024 № 20071,оголошення UA-2024-12-04-008473-a. 3. Оголошення UA-2024-12-03-015025-a. 4. оголошення UA-2024-12-27-010436-a., де АМКУ зобов’язує замовника внести зміни до тендерної документації і де чітко сформульоване заключення Антимонопольного комітету, що: 1. «наявність у суб'єкта господарювання, зокрема, порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, застережень щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, штрафів, та за умови усунення суб'єктом господарювання підстав, що стали причиною для зупинення дії ліцензії, а також відсутність рішень НКРЕКП, зокрема, щодо анулювання дії ліцензії не позбавляє можливості суб'єкта господарювання здійснювати відповідну господарську діяльність, зокрема щодо постачання електричної енергії» 2. «Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо вашого питання повідомляємо , ваше зауваження буде розглянуто.
Дата відповіді: 05.12.2025 15:49
Відповідь надана

розрахунок ціни

Номер: ef22a95795834b78b17d36184495d26a
Дата опублікування: 04.12.2025 11:54
Опис: Шановний замовнику, прохаємо роз’яснити яким чином буде відбуватися розрахунок ціни за спожиту електричну енергію по п.п.7 п.19 Постанови? Мусимо звернути вашу увагу, що при тому розрахунку, який зазначений в договорі, при оголошеній в грудні закупівлі потенційний постачальник не може спрогнозувати, оскільки грудень ще не закінчився, а для розуміння чи буде можливо постачати електричну енергію по ціні, що випливе з розрахунку неможливо. У вас "перевернута" формула, нелогічна. Як приклад правильних, рекомендованих формул можемо запропонувати ознайомитися з наказом 07.05.2024 № 11712 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", яким затверджена примірна тендерна документація з формулами, що відображають волатильність ринку електричної енергії і прибирають ризики розірвання договору з боку постачальника через неможливість постачати електричну енергію без збитків, які він може отримати, зокрема, при використанні формул, затверджених вашою ТД. А з огляду на те, що у вашому регіоні масово оголошені торги з ідентичними Тендерними документаціями, підозрюємо, що формули також під "свого" учасника, який їх просто змінить під час контрактування, т.я. при поточній ситуації в енергетиці неможливо спрогнозувати ціну, щоб працювати по цих формулах. Наполегливо рекомендуємо ознайомитися із зазначеними вище нормативними документами і внести зміни до ТД, щоб убезпечити себе від можливих в майбутньому проблем.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення буде розглянуто .
Дата відповіді: 05.12.2025 16:01
Відповідь надана

група А

Номер: edf3a49d677c4a7d8508fddc2318970b
Дата опублікування: 03.12.2025 17:28
Опис: Шановний Замовнику! Постановою НКРЕКП від 22.07.2025 № 1104 затверджено Зміни до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, якими передбачено принципові зміни в алгоритмі визначення обсягів споживання електричної енергії для площадок комерційного обліку, які відповідно до п. 4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, віднесені до групи «а», зокрема: з приєднаною потужністю від 150 кВт і більше; середньомісячним обсягом споживання понад 50 тис. кВт·год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок); обладнані приладами погодинного обліку електричної енергії (системою АСКОЕ). У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи наявність таких площадок та/або імовірність віднесення площадок до групи «а» в процесі дії Договору, проєкт договору щодо закупівлі електричної енергії необхідно доповнити механізмом визначення ціни погодинних фактичних обсягів споживання електричної енергії Споживача у відповідному розрахунковому періоді, виходячи з погодинних цін на ринку «на добу наперед» за розрахунковий період, згідно даних оприлюднених Оператором ринку або передбачити можливість внесення відповідних змін у разі виникнення такої потреби. Вищезазначена інформація викладена в листі Мінекономіки, направленому органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель, №3322-07/79830-06 від 21.11.2025 року “Щодо застосування стимулюючих коефіцієнтів”, розробленому на виконання відповідного звернення НКРЕКП №11983/17.3.2/7-25 від 13.10.2025
Відповідь: Шановний Учасник! Роз’яснення Мінекономіки щодо застосування стимулюючих коефіцієнтів стосуються установок Споживачів з приєднаною потужністю від 150 кВт і більше; середньомісячним обсягом споживання понад 50 тис. кВт•год. У Замовника відсутні установки, що перевищують зазначені показники.
Дата відповіді: 05.12.2025 15:17
Відповідь надана

розрахунок ціни

Номер: 482c2bd2f6db45bcb72096660bd20cc0
Дата опублікування: 03.12.2025 17:27
Опис: Як буде вирішуватися за яким саме механізмом буде розраховуватися вартість електричної енергії протягом дії договору? Згідно розділу 1 чи 2 Додатку №3?
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше зауваження буде розглянуто .
Дата відповіді: 05.12.2025 15:50
Відповідь надана

вимога

Номер: 7b71a2b0fde044a69607cf4acabeb2f1
Дата опублікування: 03.12.2025 17:22
Опис: Доброго дня! Змушені звернути Вашу увагу на грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель, допущене при формуванні тендерної документації. Вимога Додатку 2, якою Ви зобов’язуєте учасника надати «Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України.», є незаконною, дискримінаційною та такою, що прямо суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що частина друга статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначає вичерпний перелік інформації, яка може міститися у тендерній документації. Будь-які інші вимоги, що не передбачені Законом, вважаються незаконними. Таким чином, Ваша вимога — не просто недоречна, а нікчемна за своєю правовою природою, адже порушує принципи законності, об’єктивності та недискримінації, встановлені статтею 5 Закону. Ви створили додатковий, необґрунтований бар’єр для учасників, що є класичним проявом дискримінації та вже неодноразово визнавалося органом оскарження — Антимонопольним комітетом України — порушенням законодавства. Більше того, звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника особисто несе відповідальність за незаконні дії при підготовці тендерної документації. Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення прямо встановлює адміністративну відповідальність за порушення законодавства у сфері публічних закупівель, включаючи встановлення вимог, не передбачених законом. Санкції за такі дії передбачають накладення штрафу на службову особу, і за наявності належних доказів цей штраф буде накладено. У зв’язку з цим вимагаємо невідкладно надати нормативне обґрунтування зазначеної вимоги із чіткою вказівкою на норму закону, на якій вона ґрунтується. Якщо такого обґрунтування не існує Ви зобов’язані вилучити незаконну вимогу з тендерної документації. У разі ігнорування цього звернення ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою, що матиме наслідком притягнення уповноваженої особи до відповідальності та зупинення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення буде розглянуто.
Дата відповіді: 05.12.2025 16:12
Відповідь надана

порушення

Номер: 07ea873f01d745c8990bf3a0dd69e6a0
Дата опублікування: 03.12.2025 17:21
Опис: 2) Шановний замовнику! ТД містить наступну вимогу: Учасником надається підтвердження можливості участі учасником у аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами на Українській енергетичній біржі у секції комерційні торги або у секції спеціалізовані торги, що засвідчується безпосередньо ТОВ «Українська енергетична біржа». Проте ТОВ «Українська енергетична біржа» - це лише одна З БАГАТЬОХ БІРЖ, на якій відбуваються аукціони з купівлі-продажу електричної енергії. Учасник не зобов’язаний здійснювати свою діяльність за допомогою саме цієї біржі. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення буде розглянуто.
Дата відповіді: 05.12.2025 16:12
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: dc2a0b785113434d919d8b31436092d3
Дата опублікування: 03.12.2025 17:21
Опис: Доброго дня! Відповідно вимог до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати Лист-згода про використання персональних даних уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатом закупівлі (згідно Додатку №2.1 до тендерної документації).. Згідно з частиною першою статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості або сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Крім того, відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників. Встановлення вимоги щодо обов’язкового надання згоди на обробку персональних даних без належного правового обґрунтування суперечить вказаному принципу та може розцінюватися як дискримінаційна умова. Звертаємо увагу, що після розкриття тендерних пропозицій усі подані документи стають відкритими в електронній системі закупівель, що створює ризик неправомірного розповсюдження персональних даних. Це, у свою чергу, може призвести до порушення вимог статей 6, 8, 14 Закону України «Про захист персональних даних», а також положень статті 32 Конституції України, яка гарантує кожному право на невтручання в його особисте життя. При цьому повідомляємо, що повноваження особи учасника можуть бути підтверджені відповідними установчими та розпорядчими документами (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів учасників, довіреністю тощо). Наполягаємо на виключенні данної вимоги з ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги.
Дата відповіді: 05.12.2025 16:00
Відповідь надана

довідки

Номер: 4b36f162cffa4ec99f55b614b855afae
Дата опублікування: 03.12.2025 17:20
Опис: Шановний замовнику, ТД містить вимоги:3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 3.1. Довідка в довільній формі про технічні та якісні характеристики запропонованого товару. 3.2. Довідка в довільній формі про згоду з технічними вимогами закупівлі згідно Додатку №1 до тендерної документації. Мусимо наголосити, що в Додатку №1 вами як замовником наведені всі потрібні для вас технічні характеристики товару. Відповідно, подаючи довідку згідно пп.3.2 учасник підтверджує можливість постачати необхідний вам товар. Питання: що ще повинен написати замовник в довідці 3.1. ? Все вже є в ТС. Вимагаємо вилучити вимогу непотрібної довідки яка дублює довідку нижче.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення буде розглянуто.
Дата відповіді: 05.12.2025 16:18
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 2f35a0e4da7544469f0338469bb832ee
Дата опублікування: 03.12.2025 17:20
Опис: В ТД є вимога: З метою забезпечення безперебійного постачання електричної енергії споживачу, на підставі Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні від 27.10.2023 № 1127 (зі змінами), затвердженого КМУ, учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі, що здійснює купівлю імпортованої електричної енергії для покриття потреб споживачів. Довідка від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» про те, що учасник процедури закупівлі є імпортером електричної енергії та здійснює операції з купівлі-продажу імпортованої електричної енергії. Проте постачальник не має законодавчого зобов’язання бути імпортером електричної енергії, він може забезпечувати потреби споживачів закуповуючи електричну енергію на внутрішніх ринках. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення буде розглянуто .
Дата відповіді: 05.12.2025 16:00