-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціалізований автомобіль на базі Toyota PROACE CITY Verso
Торги не відбулися
1 250 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
28.11.2025 16:49 - 03.12.2025 00:00
Відповідь надана
Що до технічних характеристик
Номер:
ee160e20989d4b208d70522f0f66b208
Дата опублікування:
02.12.2025 14:03
Опис:
Шановний Замовнику,
З метою забезпечення ширшої конкуренції та потенційної економії бюджетних коштів під час проведення процедури закупівлі "Спеціалізований легковий автомобіль" (Код ДК 021:2015: 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення на базі Toyota PROACE CITY Verso або еквівалент) , просимо розглянути можливість внесення змін до Технічної специфікації, а саме до розділу "Технічні вимоги".
Пропоновані зміни стосуються характеристик, які є некритичними для функціонального призначення спеціалізованого автомобіля ветеринарної медицини і дозволять потенційним учасникам (зокрема, з автомобілями бренду Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat), які можуть відповідати іншим ключовим вимогам) подати свої пропозиції.
1.Захисні шторки для всіх рядів сидінь (Розділ БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ) - Виключити вимогу.Шторки є важливим, але не завжди базовим елементом комплектації у сегменті спеціалізованого транспорту. Виключення цієї вимоги не вплине на базову безпеку, оскільки фронтальні та бокові подушки безпеки для водія та переднього пасажира, а також захисні шторки для 2-го ряду (якщо вони є частиною бокових подушок) можуть залишатися обов'язковими. Зміна сприятиме розширенню вибору еквівалентів.
2.Режим ECO водіння (Розділ ОБЛАДНАННЯ)Виключити вимогу. Функція "Режим ECO водіння" є додатковою опцією, яка регулює динаміку двигуна та системи клімат-контролю. Її відсутність не вплине на основні функціональні та технічні параметри автомобіля, такі як відповідність екологічним нормам (Євро-6) або заявлена витрата палива (не більше 6,1 л/100 км). Виключення дозволить залучити комплектації, які можуть бути більш доступними за ціною.
Відповідь:
Вважаємо недоцільним та ризикованим виключення вимоги щодо наявності захисних шторок для всіх рядів сидінь. Транспорт використовується не лише для перевезення персоналу, а й для транспортування зразків, обладнання, реагентів та контейнерів, які розміщуються у задніх рядах.
У разі бокового зіткнення чи перекидання важкі предмети в салоні становлять загрозу пасажирам. Захисні шторки мінімізують ризик травмування уламками скла та запобігають проникненню предметів. На відміну від бокових подушок, шторки повністю перекривають площину бічних вікон і працюють по всій довжині салону, забезпечуючи однаковий рівень безпеки для передніх і задніх рядів.
Під час виїздів на епізоотичні заходи або надзвичайні випадки у салоні можуть бути переноски з тваринами чи біоматеріалом. Наявність шторок зменшує ризик травмування, викиду обладнання або тварин та створює необхідний бар’єр у зоні удару. Забезпечення шторками тільки передніх рядів призводить до нерівного рівня безпеки для пасажирів, що перебувають у задній частині салону.
Також вважаємо необґрунтованим виключення ECO режиму з переліку обов’язкових опцій. Службові авто здійснюють щоденні виїзди на великі відстані, зокрема до віддалених господарств, карантинних зон та для повторного відбору проб. Інтенсивний пробіг значно перевищує цивільний, тому ECO режим безпосередньо знижує витрати пального під час тривалих поїздок.
В умовах обмеженого фінансування економія палива без втрати технічних показників є необхідною. ECO режим оптимізує роботу двигуна та трансмісії, зменшує навантаження на компоненти та забезпечує стабільну витрату пального незалежно від дорожніх умов.
З огляду на різних водіїв, маршрути та змінні умови експлуатації, наявність ECO режиму дозволяє утримувати однаковий рівень витрат і підвищує ресурс транспортного засобу, що робить цю функцію економічно доцільною та стратегічно важливою.
Дата відповіді:
05.12.2025 10:45