• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сервери автоматизованої системи документообігу (код за ДК 021:2015:48820000-2: Сервери)

Торги не відбулися

9 594 200.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.11.2025 15:18 - 06.12.2025 00:00
Відповідь надана

Сервіс

Номер: 36bd008ca6ae4cdc93bc7e5f43e16250
Дата опублікування: 02.12.2025 15:53
Опис: Шановний Замовнику, з огляду на діючий воєнний стан на території України, просимо уточнити, чи дозволяється наступний формат гарантійної підтримки NBD 36 місяців: відкриття сервісних заявок у робочий час (09:00–18:00); виїзд інженера та/або заміна комплектуючих наступного робочого дня; підтримка та оновлення програмного забезпечення; гарантійне обслуговування на території України; гарантійна заміна дисків за умови повернення несправних. Просимо підтвердити можливість застосування зазначеної сервісної програми в рамках закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Формат гарантійної підтримки зазначений у Додатку 2 до Тендерної документації. Замовник не вбачає підстав вносити зміни у частині гарантійної підтримки та обслуговування.
Дата відповіді: 03.12.2025 09:11
Відповідь надана

Мережевий адаптер

Номер: 54b49ece433c440fa97054c33701272b
Дата опублікування: 02.12.2025 15:52
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи буде вважатися відповідністю вимозі «Мережа 1GbE BASE-T — не менш ніж 2 шт.» використання мережевого адаптера 10GbE BASE-T, який підтримує роботу у режимі 1GbE. Такий адаптер здатен функціонувати на швидкостях 1GbE / 10GbE, забезпечує повну зворотну сумісність з 1GbE та навіть перевищує базові вимоги за продуктивністю. Просимо змінити технічне завдання щоб ви отримали сучасне обладнання.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Так, це буде вважатися відповідністю, відповідні зміни будуть внесені до Додатку 2.
Дата відповіді: 03.12.2025 09:07
Відповідь надана

захисна панель

Номер: afc9f661883a4e83a9201e01261bba8f
Дата опублікування: 02.12.2025 15:51
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи допускається використання сервера без захисної передньої панелі (bezel), якщо її наявність не впливає на функціональність чи відповідність іншим технічним вимогам. Ця вимога суттєво впливає на кількість варіантів обладнання що ви можете отримати, та ставить під питання отримання поставки в цьому році.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Поставка серверів без захисної передньої панелі не допускається, оскільки у Замовника дійсно є обгрунтовані підстави її застосування. Серверне обладнання буде використовуватись в місцевих загальних судах Одеської області. Інформація не повинна потрапити до третіх осіб, тому є ряд вимог, таких як відповідність ОС вимогам Держспецзв'язку та в тому числі наявність захисної передньої панелі, яка запобігатиме доступу до встановлених накопичувачів. При цьому інший учасник о 15:48 год. 02.12.2025 повідомив, що така панель може бути виготовлена стороннім сумісним виробником, а тому дискримінаційна вимога в даному випадку відсутня.
Дата відповіді: 03.12.2025 09:06
Відповідь надана

Захисна панель

Номер: 229bb909a7614f1384678a598aa46991
Дата опублікування: 02.12.2025 15:48
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи допускається використання захисної передньої панелі (bezel) із замком, виготовленої не виробником серверного обладнання, а стороннім сумісним виробником, за умови що вона: забезпечує фізичне блокування доступу до дискових відсіків; відповідає стандартам 19" Rack та габаритним вимогам до сервера. Просимо надати підтвердження допустимості такого рішення.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Так, використання такого типу панелі допускається поточною редакцією Тендерної документації.
Дата відповіді: 03.12.2025 08:59
Відповідь надана

Накопичувачі

Номер: a9b91c60d41c4360af71087bec21f401
Дата опублікування: 02.12.2025 15:45
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи допускається використання накопичувачів не виробника сервера, але відомих брендів, якщо такі накопичувачі: офіційно підтримуються виробником сервера; повністю сумісні з відповідною моделлю; можуть бути встановлені виробником сервера на виробництві. Просимо підтвердити можливість застосування таких накопичувачів у складі пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Так, використання таких накопичувачів розглядається. До дотатку 2 буде внесено відповідні зміни з метою усунення можливої дискримінації учасників.
Дата відповіді: 03.12.2025 08:58
Відповідь надана

ліцензії Microsoft Windows Server

Номер: 8f76db4ace9d40cd9268e0913763591f
Дата опублікування: 02.12.2025 15:45
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи допускається використання ліцензії Microsoft Windows Server 2025 Standard, оскільки Microsoft припинила постачання Windows Server 2022 як окремого продукту (EOL). Наразі нові поставки серверних операційних систем здійснюються лише у вигляді Windows Server 2025, що містить юридичне право downgrade до попередніх версій. Просимо підтвердити можливість використання Windows Server 2025 Standard у складі пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за звернення. Використання ліцензії Microsoft Windows Server 2025 Standard при виробництві серверів можливе можливе, за умови дотримання вимог №24658/ВС з рівнем гарнтій Г-2 згідно вимог Держспецзв'язку. Тобто Учасник в такому випадку має поставити Замовнику обладнання з уже проведеним "downgrade" до Microsoft Windows Server 2022, що відповідає вимогам Держспецзв'язку.
Дата відповіді: 03.12.2025 08:51
Відповідь надана

Рекомендація

Номер: 36742453ca594a13a4f4f564e8380607
Дата опублікування: 28.11.2025 16:52
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що запитане обладнання є повністю імпортним, а строк його виготовлення та доставки становить 60–70 календарних днів. Тож з високою долею вірогідності дана закупівля при вказаних вами вимогах щодо термінів постачання та умов оплати не відбудеться. Інформуємо вас, що Замовник має можливість, керуючись ПКМУ № 1070 від 04.12.2019, наказами ДСА № 332 від 19.07.2023 та № 500 від 24.10.2023, здійснити попередню оплату на небюджетний рахунок Постачальника в органах ДКСУ. Бюджетні зобов’язання та розрахунки здійснюються відповідно до ст. 48 та ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходження бюджетних коштів оплата проводиться протягом 10 банківських днів з дати їх отримання. Наприклад, Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області скористалося такою можливістю, і вже уклало договори з постачальником на умовах попередньої оплати (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-24-014167-a) Рекомендуємо врахувати ці умови при формуванні проєкту договору та строків постачання
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Щодо термінів поставки, то замовник сам визначає умови закупівлі, виходячи з власних потреб, з урахуванням: - виробничої необхідності та термінів виконання внутрішніх завдань; - обмежених строків використання бюджетних коштів; - технічних потреб замовника у своєчасному отриманні обладнання. Законодавство не зобов’язує замовника враховувати можливості всіх постачальників щодо логістики чи імпорту, а лише дотримуватися принципів відкритості та недискримінації. Таким чином, встановлений строк поставки є об’єктивно обумовлений потребами замовника і не порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо попередньої оплати, то законодавство так само не зобов’язує замовника надавати попередню оплату товарів, оскільки попередня оплата товарів робіт і послуг за бюджетні кошти є правом, а не обов'язком замовника. Відсутність попередньої оплати застосовується до всіх потенційних учасників однаково і не створює переваг чи обмежень для будь-кого з них.
Дата відповіді: 28.11.2025 20:42