• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Електрична енергія

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 5 днів назад

450 043.20 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.11.2025 14:05 - 06.12.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо дискримінаційної вимоги

Номер: f8af71671b114ff791b2c65da009ce3c
Дата опублікування: 03.12.2025 18:10
Опис: ДОДАТОК 6 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, п2 Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції: Вимоза замовника 2.10 Учасник має підтвердити дотримання антикорупційної програми надавши висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника що свідчить, дотримання вимог антикорупційної програми та чинного законодавства у сфері запобігання та боротьби з корупцією. Висновок (звіт) повинен бути виданий сертифікованим фахівцем у 2025 р. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат уповноваженої особи що здійснив аудит або лист пояснення з інформацією (з посиланням) для можливості перевірки сертифікату (ів) замовником самостійно. Відповідно до частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції»: В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 2) юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень . Відповідно пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: «10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)». Відповідно до абзаців шістнадцять-сімнадцять пункту 47 Особливостей: "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту". Тобто, відповідно до Особливостей Замовник не може вимагати від учасників ніяких документів, що підтверджують наявність антикорупційної програми, окрім самостійного декларування відсутності такої підстави учасника в електронній системі закупівель. Однак із встановлених Замовником вимог виходить, що Учасник крім обов’язкового надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (передбаченими пп.10 п.47 Особливостей), додатково повинен надати висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, а також посадова особа для реалізації антикорупційної програми та підписант тендерної пропозиції, повинні надати сертифікати (видані в 2023 році, але не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій), які підтверджують, що такі особи пройшли навчання щодо боротьби з корупцією та конфлікту інтересів. Що прямо суперечить нормам Особливостей. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо надання документів, не передбачених чинним законодавством, не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь: НА Ваше звернення повідомдяємо,що вимога яка зазначена у п.2.10 Додатка 6 до тендерної документації вилучена, тендерна документація приведена у відповідність до вимог законодавства.Зміни внесени 04.12.2025 у 15.43.
Дата відповіді: 04.12.2025 15:47
Відповідь надана

Щодо наявності об’єктів з площадками групи А, на які постачається електроенергія в період виконання цього договору

Номер: 825efe9ca4d640dc9de8631c92ffad07
Дата опублікування: 02.12.2025 16:45
Опис: Прошу повідомити щодо наявності об’єктів з площадками групи А, на які постачається електроенергія в період виконання цього договору
Відповідь: Відповідь на звернення "Щодо наявності об’єктів з площадками групи А, на які постачається електроенергія в період виконання цього договору". Відповідно до п. 4.4.11 Кодексу комерційного обліу електричної енергії, затвердженного постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №311 до групи "А" в т. ч. належать точки обліку, що відповідають одній із таких умов: - електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електричної енергії понад 50 тис.кВт·год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок) на об’єктах споживачів (крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів); - генеруючі установки, в тому числі генеруючі електроустановки третіх осіб, та/або електроустановки зберігання енергії, в тому числі електроустановки зберігання енергії третіх осіб, з можливістю відпуску електричної енергії в електричні мережі ОС або інших користувачів; - електроустановки споживача за його ініціативою, якщо відповідні засоби обліку відповідають вимогам щодо формування та передачі даних комерційного обліку для площадок групи «а»; - електроустановки, що входять до одиниці агрегації та агрегуються агрегатором. Повідомляємо, що точки обліку КЗО "Спеціальна школа № 10" ДОР", за адресами: - вул. Філософська, 29, м. Дніпро, 49006; - просп. Петра Калнишевського, 54, м. Дніпро, 49051; - вул. Лагерна, 23, с. Могилів, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 51040, відносяться до групи "А" згідно п. 4.4.11 Кодексу комерційного обліу електричної енергії, затвердженного постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №311: - електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електричної енергії понад 50 тис.кВт·год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок) на об’єктах споживачів (крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів).
Дата відповіді: 03.12.2025 16:22