-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Закупівля проводиться відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", "Про оборонні закупівлі", постанови КМУ від 11.11.2022 №1275.
Торги відмінено
6 217 621.20
UAH з ПДВ
Період уточнення:
27.11.2025 11:33 - 03.12.2025 13:00
Відповідь надана
Вимоги оголошення, що суперечать чинному законодавству
Номер:
196de02857f54bd89bde37813ff025c3
Дата опублікування:
01.12.2025 10:03
Опис:
В оголошенні наявні дивні вимоги про надання документів, які не передбачені чинним законодавством та національним стандартом для постачальників електроенергії, а саме: "10. Підтвердження можливості участі учасником в аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами на Українській енергетичній біржі у секції комерційні торги або у секції спеціалізовані торги (на підтвердження даної вимоги учасники мають надати лист від ТОВ «Української енергетичної біржі» де вказано, що Учаснику «надано статус учасника аукціону» та вказано, що «укладено з Учасником договір про організацію та участь в аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами в комерційних секціях». 11. Гарантійний лист про те, що протягом останнього року до дати проведення електронного аукціону за даною процедурою закупівлі, при постачанні іншим замовникам такого товару, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. ....Протокол перевірки показників якості електроенергії виданий на ім’я учасника. " Наявні незаконні вимоги в оголошенні створюють підозру про можливу наявність КОРУПЦІЙНИХ РИЗИКІВ (наприклад, домовленість з певним постачальником, який рекомендував вставити ці незаконні вимоги "під себе" з метою дискримінації інших учасників та приведення себе до перемоги з подальшою виплатою "відкату"). Просимо переглянути вимоги, викладені в оголошенні, та привести його до положень чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що у відповідності до п.2 ч. 17 ст.14 Закону (Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель), прийнято рішення відмінити закупівлю ID: UA-2025-11-27-005849-a за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Дата відповіді:
01.12.2025 11:13
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
22a9fa30111f40bdb73e753a70be89d7
Дата опублікування:
01.12.2025 09:40
Опис:
У Додатку 2 проєкту договору некоректно прописаний механізм визначення ціни в розрахунковому періоді, а саме "за повний останній календарний місяць, що передує даті оголошення процедури закупівлі", а не "за відповідний розрахунковий календарний місяць, у якому здійснювалось постачання". Скоріш за все ви хотіли уточнити абзац нижче про те як визначається ціна на дату укладення договору словом "ОСТАННІЙ" у фразі "за повний календарний місяць". Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що у відповідності до п.2 ч. 17 ст.14 Закону (Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель), прийнято рішення відмінити закупівлю ID: UA-2025-11-27-005849-a за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Дата відповіді:
01.12.2025 11:13
Відповідь надана
Повідомляємо, що вимога пункт 11 Додатку № 1 є непередбаченою чинним законодавством та виходить за межі правомочностей Замовника
Номер:
78f4e009746c480ea73fa1b29d8ab5ed
Дата опублікування:
28.11.2025 18:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу, що пунктом 11 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа про те, що протягом останнього року до дати проведення електронного аукціону Учасник не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань, постачання неякісної продукції, недодержання графіку поставок або з інших порушень, які змусили замовників припинити договірні відносини з Учасником.
Повідомляємо, що зазначена вимога є непередбаченою чинним законодавством та виходить за межі правомочностей Замовника при формуванні тендерної документації. Жодна норма законодавства України не встановлює обов’язку суб’єкта господарювання надавати третім особам (у тому числі Замовникам у сфері публічних закупівель) інформацію щодо фактів розірвання договорів, причин їх припинення або гарантій їх відсутності у минулому.
Розірвання договору є цивільно-правовим механізмом, що регулюється Цивільним кодексом України та відбувається, зокрема, відповідно до статей 651–653 ЦКУ. Законодавець прямо передбачає можливість розірвання договору:
• за ініціативою будь-якої сторони;
• за взаємною згодою сторін;
• у зв’язку зі зміною істотних обставин;
• у разі припинення фінансування, настання форс-мажорних обставин або інших об’єктивних причин, що не пов’язані з порушенням зобов’язань.
Таким чином, сам факт розірвання договору не є порушенням, а законним способом припинення договірних відносин. Вимога Замовника про надання гарантійного листа фактично:
• втручається у цивільні правовідносини, регульовані ЦКУ;
• зобов’язує учасника підтверджувати юридично нейтральні події, які можуть виникати на законних підставах і не пов’язані з його добросовісністю чи діловою репутацією;
• є юридично необґрунтованою, оскільки Цивільний кодекс України не передбачає жодного обов’язку суб’єкта господарювання звітувати перед третіми особами про факти цивільно-правових припинень договорів.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати у тендерній документації лише ті вимоги та способи підтвердження, які прямо передбачені законодавством. Установлення вимог, не передбачених Законом, кваліфікується як порушення принципу законності та є підставою для висновку про наявність дискримінаційних умов, що штучно обмежують конкуренцію.
З огляду на викладене, просимо надати обґрунтовані пояснення із зазначенням пункту, частини та статті нормативно-правового акта, на підставі якого вами встановлена вимога щодо підтвердження відсутності розірваних договорів за останній рік. У разі відсутності такого нормативного обґрунтування зазначена вимога має бути вилучена з тендерної документації як протиправна.
Наголошуємо, що уповноважена особа Замовника, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», несе персональну відповідальність за прийняті рішення та допущені порушення. Згідно зі статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі встановлення вимог, не передбачених законом, тягне за собою накладення адміністративного штрафу на уповноважену особу.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що у відповідності до п.2 ч. 17 ст.14 Закону (Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель), прийнято рішення відмінити закупівлю ID: UA-2025-11-27-005849-a за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Дата відповіді:
01.12.2025 11:13
Відповідь надана
Щодо групи споживання
Номер:
2f0df2d43c9e434cb7877a8e4d8e6be4
Дата опублікування:
28.11.2025 15:31
Опис:
Шановний Замовнику!
З 01.01.2025 року відповідно до постанови НКРЕКП від 22.07.2025 № 1104, облік та розрахунок оплати за спожиті обсяги електричної енергії для споживачів, площадки комерційного обліку (далі - ПКО) яких належать до групи «А» та А' (штрих), будуть відбуватись з урахуванням стимулюючих коефіцієнтів, враховуючи вищезазначене просимо:
Перевірити та підтвердити актуальність інформації про групу споживання (А, А'(штрих), Б) для кожної ПКО Замовника, зазначити її у тендерній документації та внести необхідні уточнення/зміни, якщо дані потребують актуалізації відповідно до нових вимог.
Інформація про групу споживання ПКО - є критично важливою, оскільки без точного визначення групи споживання неможливо забезпечити коректні розрахунки та належне виконання умов договору, що може в подальшому призвести до розірвання договорів.
Ознайомитись з роз’яснення Мінекономіки щодо застосування стимулюючих коефіцієнтів можна за посиланням за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що у відповідності до п.2 ч. 17 ст.14 Закону (Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель), прийнято рішення відмінити закупівлю ID: UA-2025-11-27-005849-a за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Дата відповіді:
01.12.2025 11:13