-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1 - Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2 - Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
209 880 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
26.11.2025 15:16 - 05.12.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо внесення змін
Номер:
8764c2800c35446a80c35cdc665c6030
Дата опублікування:
04.12.2025 10:17
Опис:
Шановний замовник.
Хочемо повідомити Вам про те, що ДП «Держзовнішінформ» не надає документу, що має назву «експертний Висновок», Торгово-промислова палата України надає документ, який має назву «цінова довідка», а «експертні висновки» не надає, Київська обласна Торгово-промислової палати також не видає документу під назвою «експертний висновок». Відтак Ваша тендерна документація містить помилкову інформацію щодо назви документу, яку учасники можуть отримати від цих уповноважених державою органів.
Просимо Вас внести зміни в документацію та дозволити учасникам, на підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, надавати і інші документи, наприклад, цінові довідки, які також будуть підтверджувати рівень цін.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Для участі у процедурі закупівлі не має значення конкретна назва документа, який надається ДП «Держзовнішінформ» або іншими уповноваженими органами. Замовнику необхідно отримати документальне підтвердження рівня цін, незалежно від того, як саме названо такий документ (цінова довідка, висновок, експертне дослідження тощо). Таким чином, Учасник можете подавати будь-який документ, виданий компетентним органом, який містить інформацію щодо рівня цін та підтверджує їх достовірність.
Враховуючи вищенаведене, Замовником прийнято рішення не вносити зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
05.12.2025 14:44
Відповідь надана
Щодо внесення змін
Номер:
4c7eeb82964741c3ab7a5b356c3d9eb2
Дата опублікування:
04.12.2025 10:15
Опис:
Шановний замовник.
Хочемо повідомити Вам про те, що ДП «Держзовнішінформ» не надає документу, що має назву «експертний Висновок», Торгово-промислова палата України надає документ, який має назву «цінова довідка», а «експертні висновки» не надає, Київська обласна Торгово-промислової палати також не видає документу під назвою «експертний висновок». Відтак Ваша тендерна документація містить помилкову інформацію щодо назви документу, яку учасники можуть отримати від цих уповноважених державою органів.
Просимо Вас внести зміни в документацію та дозволити учасникам, на підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, надавати і інші документи, наприклад, цінові довідки, які також будуть підтверджувати рівень цін.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Для участі у процедурі закупівлі не має значення конкретна назва документа, який надається ДП «Держзовнішінформ» або іншими уповноваженими органами. Замовнику необхідно отримати документальне підтвердження рівня цін, незалежно від того, як саме названо такий документ (цінова довідка, висновок, експертне дослідження тощо). Таким чином, Учасник можете подавати будь-який документ, виданий компетентним органом, який містить інформацію щодо рівня цін та підтверджує їх достовірність.
Враховуючи вищенаведене, Замовником прийнято рішення не вносити зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
05.12.2025 14:43
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f0ef0dc376f24df5bdf53ba2a06748f7
Дата опублікування:
01.12.2025 17:58
Опис:
Шановний замовник!
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме в у пп. 1.1.1 п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації, міститься вимога Надати скан-копію одного аналогічного договору (поставка Дизельного палива (наливом)) з додатками. 1.1.1. Аналогічний договір повинен бути завершеним в період з 01.01.2023 р. до 01.09.2025 р.
Отже участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, у яких є аналогічні договори, які завершені саме до 01.09.2025 року.
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо досвід постачання, який відповідає вимогам вашої закупівлі в частині обсягів поставки за один тиждень та відповідний аналогічний договір на поставку дизельного палива наливом. Обсяг поставок за таким договором більше ніж 250 тис. л дизельного палива за тиждень, проте термін дії такого договору до 31.10.2025 року.
Отже ми маємо необхідний досвід поставок, але через наявну дискримінаційну вимогу ви обмежуєте можливість нашої участі у даній закупівлі чим штучно зменшуєте коло потенційних постачальників.
Неодноразово у своїх рішеннях АМКУ, в особі Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, виносила рішення, що подібні вимоги є дискримінаційними та протиправними (№14-р/пк-ск від 09.01.2014р., № 929- р/пк-ск від 07.09.2012р., № 987- р/пк-ск від 18.08.2014р., № 1943- р/пк-ск від 02.12.2013р., № 2776-р/пк-пз від 13.02.2024, № 2619-р/пк-пз від 12.02.2024, №9422-р/пк-пз від 27.06.2023)
Просимо Вас внести зміни та привести умови тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства. У разі не внесення Вами змін щодо усунення дискримінаційних вимог, нами буде подано повідомлення про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБАИ УКРАЇНИ.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
02.12.2025 15:18
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
42d79d45a1f943ae81db1bd31e0fb644
Дата опублікування:
01.12.2025 17:55
Опис:
Шановний замовник!
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме в у пп. 1.1.1 п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації, міститься вимога Надати скан-копію одного аналогічного договору (поставка Дизельного палива (наливом)) з додатками. 1.1.1. Аналогічний договір повинен бути завершеним в період з 01.01.2023 р. до 01.09.2025 р.
Отже участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, у яких є аналогічні договори, які завершені саме до 01.09.2025 року.
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо досвід постачання, який відповідає вимогам вашої закупівлі в частині обсягів поставки за один тиждень та відповідний аналогічний договір на поставку дизельного палива наливом. Обсяг поставок за таким договором більше ніж 250 тис. л дизельного палива за тиждень, проте термін дії такого договору до 31.10.2025 року.
Отже ми маємо необхідний досвід поставок, але через наявну дискримінаційну вимогу ви обмежуєте можливість нашої участі у даній закупівлі чим штучно зменшуєте коло потенційних постачальників.
Неодноразово у своїх рішеннях АМКУ, в особі Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, виносила рішення, що подібні вимоги є дискримінаційними та протиправними (№14-р/пк-ск від 09.01.2014р., № 929- р/пк-ск від 07.09.2012р., № 987- р/пк-ск від 18.08.2014р., № 1943- р/пк-ск від 02.12.2013р., № 2776-р/пк-пз від 13.02.2024, № 2619-р/пк-пз від 12.02.2024, №9422-р/пк-пз від 27.06.2023)
Просимо Вас внести зміни та привести умови тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства. У разі не внесення Вами змін щодо усунення дискримінаційних вимог, нами буде подано повідомлення про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБАИ УКРАЇНИ.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
02.12.2025 15:17
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c43e85a0dae847c7af0f9599fb6da990
Дата опублікування:
01.12.2025 13:19
Опис:
Шановний замовнику!
Згідно тендерної документації, а саме п. 13 табл 2 Додатку 1 до ТД, вказано, що для підтвердження рівня цін необхідно надати висновок Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Київської Торгово-промислової палати України або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Також в п.1.5 Додатку 6 вказано, Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Київської Торгово-промислової палати України або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Але такого органу як Київська Торгово-промислова палата України не існує, що унеможливлює надати від нього Висновок і таким чином Ви спонукаєте учасників обов'язково брати Висновок в ДП «Держзовнішінформ», що дискримінує права учасників ринку.
Просимо роз'яснити чи малась на увазі Київська Торгово-промислова палата чи Торгово-промислова палата України і якщо так, то внести зміни в тендерну документацію.
Заздалегідь дякуємо за розуміння та вчасну реакцію.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
02.12.2025 15:17