-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протигаз цивільний ІЗОД-1 NBC (або еквівалент)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 03.12.25 10:00)
361 500.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
02
год
59
хв
44
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2025 17:25 - 30.11.2025 00:00
Без відповіді
Стосовно СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010
Номер:
0c4cde60239743af8dbb10774662c888
Дата опублікування:
25.11.2025 18:53
Опис:
Шановний Замовнику.
В Додатку 2 до тендерної документації вказано, що "Товар відповідає вимогам, прописаним у СОУ МНС 75.2-
00013528-002:2010"
Проте хочемо Вам повідомити, що СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 "Безпека у надзвичайних ситуаціях. Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Класифікація й загальні технічні вимоги", на даний час, являється обов’язковим нормативним документом лише для Державної служби України з надзвичайних ситуацій, але рекомендаційного характеру для всіх інших підприємств, установ та організацій України незалежно від форми власності. Наказ МНС України від 25.02.2010 р. № 104 «Про прийняття та надання чинності стандарту МНС України СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010», станом на сьогоднішній день неюстований, тобто не зареєстрований в Міністерстві юстиції України.
Пропонуємо Замовнику у своїй тендерній документації використовувати краще ДСТУ 9296:2024 "Безпека у надзвичайних ситуаціях. Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Класифікація й загальні технічні вимоги", який має статус державного стандарту, що набрав чинності 01.04.2025 р. та є більш досконалішим ніж СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 рекомендаційного характеру.
Без відповіді
Щодо площі поля зору
Номер:
19a89efef81240df81560a4d49f03368
Дата опублікування:
25.11.2025 18:34
Опис:
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, у технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме у Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте, що "ефективна площа поля зору не менша ніж 60 % і перекривна площа поля зору не менша ніж 70 %".
Характеристики такої маски, відповідають лише старим радянським маскам ШМП (шолом-маска протигазова) та МГП (маска гражданского противогаза), які мають ефективну площу поля зору 62-64%, що суперечить вимогам міжнародного стандарту ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробовування, марковання (EN 136:1998, IDТ)".
Згідно пункту 7.21 ДСТУ EN 136:2003 "Споряджену двома окулярами маску потрібно проектувати так, щоб ефективна площа поля зору була не менша ніж 70 % і перекривна площа поля зору не менша ніж 20 % у відношенні до звичайної площі поля зору".
Таким чином, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до державного стандарту ДСТУ EN 136:2003.
Без відповіді
Щодо розмірності масок
Номер:
c4fc0b9807d74867816535515cb1231d
Дата опублікування:
25.11.2025 18:30
Опис:
Шановний замовнику надайте будь-ласка роз'яснення, у зв'язку з чим присутня вимога про різні розміри маски? Краще використовувати один - універсальний розмір, так як у критичний момент будь-якої аварійної ситуації для користувачів не буде можливості визначати, у кого який розмір голови і потрібно буде якнайшвидше рятувати життя людей. Тому, ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації щодо можливості пропозиції Вам захисної маски виготовленої в універсальному розмірі, або встановити вимоги, Розмір - універсальний або виготовляється за розмірами.
Без відповіді
Щодо лицевих частин знятих з виробництва в 1989 р.
Номер:
fa03ebacb67a443ea70d3f2d7f6b904e
Дата опублікування:
25.11.2025 18:27
Опис:
Шановний замовнику, доводимо до Вашого відома, що лицева частина ШМП-1 та ШМ-66МУ це протигазова маска яка входила в комплект протигазу ГП-5, що випускався в срср в період з 1966 року по 1989 рік і на сьогоднішній день знятий з виробництва! Остання партія такої продукції (серед яких лицева частина ШМП) була відвантажена у 1990 р. Відтак легально, офіційно виготовленої у 2025 р. такої маски НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ ! Виходячи з цього, підкажіть будь-ласка Ваша структура планує закупити лицеві частини «зняті зі зберігання» які відслужили встановлений термін зберігання?
Без відповіді
Щодо поставки контрафактного продукту
Номер:
df228fedccff462dab7fd1b4186e4b85
Дата опублікування:
25.11.2025 18:25
Опис:
Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на Протигаз цивільний ІЗОД-1 NBC (де лицева частина ШМП-1 або ШМ-66МУ) чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту або ж завезеного контрабандним шляхом з рашистської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок типу ЦП-5,ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазових масок типу ІЗОД-1 (ШМП, ШМ-66МУ) та ІЗОД-2 (МП-04У), не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Без відповіді
Технічні вимоги до маски
Номер:
b1ee2ae9b33540acb166b5d8bd0c0ebf
Дата опублікування:
25.11.2025 18:24
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що в Додатку 2 до тендерної документації Ви не зазначили деякі основні параметри захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати!
З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!?
Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!?
Маска має мати переговорну мембрану чи ні!?
Яка Вага маски має бути!?
Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!?
Оголів’я (наголовний гарнітур) кріпиться до маски в скількох точках 4-ох, 5-ти чи в 6-ти?
Просимо Замовника надати роз'яснення та внести відповідні зміни в тендерну документацію! За відсутності повного та вичерпного переліку характеристик маски, вимога стає неможливою для об’єктивного виконання або підтвердження, що створює ризик для якості оцінки пропозицій.
Без відповіді
Подразнення шкіри обличчя при безпосередньому контакті маски
Номер:
81bba1d31aa24ecc97420f57a572b387
Дата опублікування:
25.11.2025 18:12
Опис:
Шановний Замовнику!
У технічних вимогах зазначено, що матеріал протигазової маски не повинен спричиняти подразнень шкіри обличчя при безпосередньому контакті.
Звертаємо увагу, що така вимога стосується медико-біологічної безпеки і не може бути перевірена виключно за декларацією виробника. Відповідно до міжнародної практики та стандартів, оцінка подразнювальної дії матеріалів здійснюється шляхом:
- дерматологічних тестів (in vitro або in vivo);
- токсикологічної експертизи;
- висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи наукового висновку профільної акредитованої установи.
У зв’язку з цим просимо уточнити:
Яким саме документом Учасник має підтверджувати відсутність подразнюючої дії матеріалів маски?
Без відповіді
Щодо призначення протигазів
Номер:
f006fb6d442f489ea8006ab5b5486f7d
Дата опублікування:
25.11.2025 18:09
Опис:
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Без відповіді
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Номер:
1a7dfb8be9a44a8fa6b74ca1c3c4a66b
Дата опублікування:
25.11.2025 18:08
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Без відповіді
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Номер:
1e37dff0fa7248a3b6ea00352b762665
Дата опублікування:
25.11.2025 18:08
Опис:
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2025 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вам, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф.
Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!