-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 5 годин назад
569 400.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
24.11.2025 14:38 - 29.11.2025 00:00
Відповідь надана
загальне звернення до закупівлі
Номер:
08c50a42c2f14177a6883d732e47dc0e
Дата опублікування:
27.11.2025 16:46
Опис:
Шановний Замовнику! У п.2.2 Додатку №7 Тендерної документації на підтвердження наявності транспорту реагування на підприємстві–учаснику у разі відсутності права власності на транспортний засіб зазначається копія договору учасника лише з іншим охоронним підприємством. Це являється дискримінаційною вимогою, що обмежує коло учасників. Адже договори оренди та договори безоплатного використання транспортних засобів у інших юридичних чи фізичних осіб також підтверджують законність використання транспортного засобу в якості транспорту реагування на охоронному підприємстві. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що зазначене зауваження стосується іншого пункту документації, а не того на який Ви посилаєтесь. Відповідно, до отриманого зауваження будуть внесені зміни до Додатку 7 та Додатку 2 та оприлюднені оновлені версіі.
Дата відповіді:
27.11.2025 17:40
Відповідь надана
Загальне звернення по закупівлі
Номер:
b6a33bedfb864f8ead7b382bff0eecc3
Дата опублікування:
27.11.2025 12:57
Опис:
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить вимоги, які викликають питання. А саме: 1) Учасники повинні підтвердити наявність не менше 5-ти охоронників. У вас один цілодобовий пост охорони, навіщо потрібно підтвердження на 5 охоронників? Надайте пояснення з посиланням на норми чинного трудового законодавства, де вказано, що для охорони 1 цілодобового посту треба саме 5 працівників. Вимагаємо внести зміни в ТД.
Відповідь:
Доброго дня! Вимога щодо наявності не менше 5 охоронників є законною та обгрунтованою, оскільки забезпечує безперервне цілодобове чергування на посту з дотриманням норм трудового законодавства України. КЗпП України (ст.21-24,50) встановлює обмеження щодо тривалості робочого часу та гарантує право працівників на відпочинок, відпустки та заміну у разі тимчасової непрацездатності. Закон України "Про охоронну діяльність" (с.11) визначає, що охоронні послуги мають надаватися кваліфікованим персоналом, оформленим відповідно до трудового законодавства. Наявність 5 охоронців у штаті забезпечує: 1. ротацію змін для цілодобової охорони. 2. заміну під час відпусток та лікарняних.3. резерв для оперативного реагування чи надзвичайних ситуацій. 4. дотримання трудових вимог. Отже, встановлення такої вимоги не є порушенням законодавства, а навпаки - гарантує належний рівень охорони та правомірну організацію роботи персоналу охорони. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
27.11.2025 15:09
Відповідь надана
Додаток 7
Номер:
f7467b2c8fba4b90813e68dec3979fa6
Дата опублікування:
26.11.2025 10:29
Опис:
Шановний Замовнику, Ви внесли зміни щодо документів на людей у додаток 2, але вимоги лишилися в додатку 7. То яким документом керуватися?
Відповідь:
Доброго дня! Повідомляємо, що Замовником внесено зміни до Додатку 7 тендерної документації. Актуальною для застосування є оновлена редакція Додатку 7, розміщена в електронній системі закупівель. Просимо керуватись оновленим Додатком 7 при підготовці пропозицій. Дякуємо Вам за звернення!
Дата відповіді:
26.11.2025 10:50
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
92549cb63d934148bf8fee2f3ba6c4db
Дата опублікування:
25.11.2025 13:59
Опис:
Шановний Замовнику!
У тендерній документації вимагається надання копій чинних сертифікатів про проходження працівниками профілактичних наркологічних оглядів та обов’язкових психіатричних оглядів (п. 2.1).
Звертаємо увагу, що такі “сертифікати” законодавством України на даний момент не видаються. Відповідно до Наказу МОЗ № 651 від 18.04.2022, який затвердив новий Порядок проведення наркологічних та психіатричних оглядів, форми документації, що видаються за результатами оглядів, – це: - довідка за формою № 100-2/о (психіатричний огляд); - довідка про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Форми «сертифікатів» або форма 140/о у чинних нормативно-правових актах не передбачені та медзакладами не видаються. Таким чином, вимога про надання таких «сертифікатів» є неможливою до виконання та порушує частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що забороняє встановлювати дискримінаційні умови та вимоги, які не ґрунтуються на законодавств.
Просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційних вимог. Додатково зазначаємо, що ця вимога неодноразово оскаржувалася в АМКУ і ми би не хотіли робити це знов.
Відповідь:
Замовником розглянуто Ваше звернення щодо встановленої вимоги. Повідомляємо, що з метою недопущення створення необгрунтованих бар'єрів та з урахуванням зауважень учасника, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації . Відповідну вимогу буде виключено, а оновлену редакцію тендерної документації оприлюднено в електронній системі закупівель. Дякуємо, за Ваше звернення та увагу до якості документаціі.
Дата відповіді:
25.11.2025 15:06