• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папки-справи картонні код ДК 021:2015-22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.11.2025 20:34 - 26.11.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо ISO

Номер: d1b77e0a2cf94b31b1beeef63ae7d071
Дата опублікування: 24.11.2025 09:00
Опис: Добрий день. Чим зумовлена вимога наявності сертифіката ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT)? Можливо доцільніше було б вимагати сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»?
Відповідь: Доброго дня учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне, що Замовник МАЄ ПРАВО НЕ РОЗГЛЯДАТИ надіслане звернення зацікавленим учасником від 24 листопада 2025 року в частині заміни одного сертифікату на інший та ЯКЕ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕНЬ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року учасникам надано право на звернення ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ встановлених норм Тендерної документації, А НЕ НАДАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВНЕСЕННЯ НА РОЗСУД УЧАСНИКА ЙОГО ПРОПОЗИЦІЙ. Пунктами 18, 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 18) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає ВІСМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ тендерної документації; 33) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі - ВСТАНОВЛЕНА замовником СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), ВІДПОВІДНОСТІ, ПРОДУКТИВНОСТІ, ресурсоефективності, безпечності, ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Частиною 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції МАЮТЬ ПРАВО подавати всі заінтересовані особи. Частиною 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; …………………. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); …………………………………………… 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; ……………………………… 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Також частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації. Виходячи із вищезазначеного, учасники подають тендерну пропозиції для участі в закупівлі НА ПІДСТАВІ ЗГОДИ З УСІМА ВСТАНОВЛЕНИМИ ВИМОГАМИ до даної закупівлі. Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Характеристики товарів, робіт або послуг МОЖУТЬ містити опис КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що ПРОПОНОВАНІ НИМ ТОВАРИ, послуги чи роботи за своїми ЕКОЛОГІЧНИМИ ЧИ ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ, установленим у тендерній документації. У разі встановлення ЕКОЛОГІЧНИХ чи ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ органами З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Стандарт «ДСТУ ISO 14024:2018» стосується програм екологічного марковання типу І щодо присвоєння екологічних марковань продукції, яка ЗАДОВОЛЬНЯЄ комплекс попередньо визначених вимог. Маркованням ідентифікують продукцію, яку визначено як ЕКОЛОГІЧНО кращу в межах конкретної категорії продукції. Крім того, слід зазначити, що пунктом 3.2. розділу 3 Стандарту ДСТУ ISO 14024:2018, сфера його застосування є продукція до якої належать будь-які вироби чи послуги. Виходячи із вищезазначеного, учасники подають тендерну пропозиції для участі в закупівлі НА ПІДСТАВІ ЗГОДИ З УСІМА ВСТАНОВЛЕНИМИ ВИМОГАМИ до даної закупівлі. З повагою, Уповноважена особа
Дата відповіді: 27.11.2025 21:14