-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова, з двома плоскопанельними детекторами (код НК 024:2023 - 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова);(код НК 031:2024 - Z11031101 Мультифункціональні системи для прямої цифрової рентгенології))
Торги не відбулися
7 280 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
21.11.2025 15:28 - 26.11.2025 00:00
Відповідь надана
Про відхилення пропозицій
Номер:
f39144f538e7440685f547d5c02ad173
Дата опублікування:
25.11.2025 21:20
Опис:
В тендерній документації замовник вказав, що у разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції будь-якого документу, який передбачений даною документацією або надання документу у вигляді, що не відповідає вимогам тендерної документації (або ненадання пояснення щодо відсутності такого документу) тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В той же час, відповідно до законодавства, тендерна документація містить норму: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином викладене Замовником в одному пункті тендерної документації суперечить нормам законодавства та викладеному в іншому пункті тендерної документації.
Необхідно внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
В тендерній документації замовник вказав, що у разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції будь-якого документу, який передбачений даною документацією або надання документу у вигляді, що не відповідає вимогам тендерної документації (або ненадання пояснення щодо відсутності такого документу) тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замовником зазначено вимоги до тендерної пропозиції Учасника згідно норм чинного законодавства, дана норма визначає наступні підстави відхилення:
- в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; та
- в разі ненадання пояснення щодо відсутності такого документу, що має на увазі, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, жодні суперечності в тендерній документації Замовника відсутні та внесення змін не потребує.
Дата відповіді:
28.11.2025 10:50
Відповідь надана
Чи правомірно здійснюється закупівля з ПДВ?
Номер:
aac4a65524e34a29af7428b1505d9016
Дата опублікування:
25.11.2025 21:09
Опис:
Відповідно з абз.3 п.32 розд.2 підрозділу ХХ Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняють від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України лікарських засобів та медичних виробів відповідно до пп. «в» п.193, що призначені для використання закладами охорони здоров'я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійснені заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я, за переліком, установленим Кабінетом Міністрів України та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2022р №1447 щодо переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану.
Якщо Замовник є закладом охорони здоров'я, що надає медичну допомогу фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я і закупівля здійснюється для використання при надані медичної допомоги вказаним особам, то чому закупівля здійснюється з урахуванням ПДВ?
Відповідь:
Предмет закупівлі, оголошених торгів не входить до переліку товарів затверджених Постановою кабінет міністрів України від 27 грудня 2022р №1447 «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану»
Дата відповіді:
26.11.2025 13:53
Відповідь надана
Форма проведення закупівлі
Номер:
39c38b1d34344c9ea0ad9552fa11f8f6
Дата опублікування:
25.11.2025 20:01
Опис:
Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь:
Постановою 1178 визначено вичерпний перелік(Додаток 1) лікарських засобів та медичних виробів, які в обов’язковому порядку підлягають закупівлі через електронний каталог шляхом запиту ціни пропозиції. Предмет закупівлі Замовника у зазначеному переліку відсутній.
Дата відповіді:
26.11.2025 13:55
Відповідь надана
Вплив середньозважених цін на ринку електроенергії “на добу наперед”
Номер:
3de63a37f1644556870c47c243bc8572
Дата опублікування:
25.11.2025 19:52
Опис:
Тендерною документацією та проектом договору Замовником передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в т.ч. зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”.
Прошу пояснити, як впливають зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” на ціну товару по даній закупівлі?
Відповідь:
В проєкті договору зазначені всі можливі зміни істотних умов відповідно до п. 19 Особливостей (постанова КМУ № 1178).
Дата відповіді:
26.11.2025 14:31
Відповідь надана
Порушення Бюджетного кодексу України
Номер:
5f8f5a1efa7647a1b2471935a29919c6
Дата опублікування:
25.11.2025 19:48
Опис:
В Додатку №4 до ТД Замовник зазначив, що у разі затримки (відсутності) бюджетного чи іншого фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного чи іншого виду фінансового призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, БУДЬ-ЯКІ БЮДЖЕТНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ та платежі з бюджету здійснюються ЛИШЕ ЗА НАЯВНОСТІ ВІДПОВІДНОГО БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (РІШЕННЯМ ПРО МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ) у порядку, визначеному цим Кодексом.
БЮДЖЕТНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ БЕРУТЬСЯ розпорядниками коштів У МЕЖАХ БЮДЖЕТНИХ АСИГНУВАНЬ, затверджених кошторисом (або планом використання бюджетних коштів), що є основним плановим фінансовим документом установи.
Запитання: Замовник бере на себе зобов’язання всупереч Бюджетному кодексу України?
Відповідь:
Планування закупівлі здійснюється за Власні кошти підприємства(НСЗУ).
Дата відповіді:
28.11.2025 10:57
Відповідь надана
Який документ вимагається
Номер:
e4b1cc0e80ea409abecd94f9d054031c
Дата опублікування:
25.11.2025 19:38
Опис:
В Додатку 2 тендерної документації міститься вимога про надання копії паспорту, чи іншого документу, що посвідчує фізичну особу (для фізичних або фізичних осіб-підприємців).
Прошу роз’яснити копії якого паспорту маєте на увазі – громадянина України чи закордонний? Чи якийсь інший?
Відповідь:
Учасник у складі своєї пропозиції може надати копію паспорту громадянина України чи інший документ, що посвідчує фізичну особу.
Дата відповіді:
26.11.2025 14:16
Відповідь надана
Невідповідність ТД вимогам законодавства
Номер:
1f291e3cf18e42eab1ca758db7e71f16
Дата опублікування:
25.11.2025 18:39
Опис:
Шановний Замовник!
В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості).
Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Пункт 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду Замовника.
Відповідь:
Оголошення про проведення відкритих торгів містить повну інформацію про Замовника.
Дата відповіді:
26.11.2025 14:28
Відповідь надана
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
d7f30a03c5604e2a8941432fc4cb2089
Дата опублікування:
25.11.2025 18:08
Опис:
Додаток 3 до тендерної документації «Технічна документація на закупівлю» містить, в т.ч. медико-технічні вимоги до обладнання.
Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише те обладнання, яке повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №3 до тендерної документації.
До предмету закупівлі відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовником включено обладнання, яке не має еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляється виключно одним виробником.
Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №3 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Спростувати наведене Замовник може лише у разі надання підтвердження того, що, щонайменше два виробника здійснюють виробництво обладнання, яке відповідає у повному обсязі вимогам, які встановлені у Додатку №3.
Відповідь:
Замовником визначено технічні, якісні характеристики предмета закупівлі згідно наявної потреби, специфіки господарської діяльності підприємства, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Дата відповіді:
28.11.2025 10:52
Відповідь надана
Про вимогу використання печатки
Номер:
b62bcb28c09a4973975959c23f1f93c8
Дата опублікування:
25.11.2025 17:32
Опис:
23.03.2017 року було прийнято Закон України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями».
Приписами вказаного закону із законодавства виключено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання).
Стосується вказаного замовником у додатку 4 «6.2.3. Повернути товаросупровідні документи (накладні, рахунок-фактуру, тощо) Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо).»
Приберіть незаконну вимогу.
Відповідь:
Пунктом 6.2.3. Додатку 4 тендерної документації міститься норма щодо права Замовника повернути товаросупровідні документи Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів ТОЩО). таким чином даний пункт проекту договору регламентує право Замовника повернути документи саме в разі НЕНАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ, під неналежним оформленням документів мається на увазі відсутність , підписів, печаток ТОЩО. Під тощо маються на увазі інші, окрім печаток та підписів, істотні вимоги до оформлення такого виду документів, в разу відсутності яких робить товаросупровідний документ недійсним.
Дата відповіді:
28.11.2025 10:49
Відповідь надана
Фінансування закупівлі взагалі передбачен
Номер:
b7e9088d902f4df08c4a2e883d031bdf
Дата опублікування:
25.11.2025 17:25
Опис:
Проектом договору Замовник детально прописав відповідальність Постачальника за порушення зобов’язань по договору.
Поряд з цим, відповідальність Замовник за порушення зобов’язань по договору передбачена мінімальним розміром, більш того, в проекті договору Замовник взагалі себе убезпечив, зазначивши, що Замовник звільняється від відповідальності за порушення строків оплати у разі несвоєчасного бюджетного чи іншого фінансування.
При цьому, в пункті 3.1 Замовник вказав:
3.1 Ціна договору становить: _______________ грн. (_________) з ПДВ – ____________________ грн. (___________________). Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.
Місцевий (обласний) бюджет – __________________ грн. (_______________), у т.ч. ПДВ – ______________________ грн. (___________________________________);
Власні кошти (кошти НСЗУ) – _________________ грн. (____________________________), у т.ч. ПДВ – ___________________ грн. (________________).
Тобто, Замовник взагалі не має уявлення навіть про частки джерел надходження у відсотковому виразі питомої ваги фінансування закупівлі.
Просимо роз’яснити: Замовник хоче провести закупівлю і отримати товар без взяття на себе будь-якої відповідальності в зв’язку із відсутністю бюджетного фінансування на 2025 рік даної закупівлі?
Відповідь:
Закупівля планувалась на підставі наявної потреби та в межах асигнувань.
Дата відповіді:
28.11.2025 10:56