• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Період уточнень

до закінчення періоду залишилося 6 годин (до 26.11.25 00:00)

120 611 400.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 20.11.2025 11:28 - 26.11.2025 00:00
Без відповіді

Проект Договору

Номер: 7e8ff82cce25455581d21e8b9d984f0d
Дата опублікування: 25.11.2025 15:46
Опис: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що в попередніх Договорах про закупівлю, які були укладені з Державним підприємством «Державний оператор тилу» Міністерства оборони України та переможцями процедури закупівлі у п. 8.3 Договору було зазначено : «У разі порушення строків поставки Товару понад 20 календарних днів ЗАМОВНИК має право відмовитися від його подальшого прийняття….». Велике прохання внести зміни до п 8.3 проєкту Договору про закупівлю та залишити термін порушення строків поставки Товару 20 календарних днів.
Без відповіді

пункт 8.1 Проекту договору

Номер: a3dda1dbb9a94bcea3197c6996c03c89
Дата опублікування: 25.11.2025 14:52
Опис: Доброго дня! В пункті 8.1 Проекту договору зазначено: «У разі зміни нормативної (технічної) документації, передбаченої Специфікацією, протягом строку дії Договору, Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку без застосування штрафних санкцій до Виконавця через 6 (шість) місяців з дати набрання чинності змін до нормативної (технічної) документації». Хочемо зазначити, що більшість договорів між Замовником (ДП «ДОТ») та Виконавцями укладається на термін більше ніж півроку (3-4 квартали). Для забезпечення вчасного виконання Договору та максимального уникнення можливості зривів поставок партій товару, Виконавці завчасно закупають всю необхідну сировину та проводять її вхідний контроль. В частині випадків сировина Виконавцем закупається на всю кількість товару за Договором одночасно та перевіряється у випробувальних лабораторіях єдиним вхідним контролем (в повному обсязі). Таким чином, якщо в період дії Договору змінюється нормативна (технічна) документація та Замовник залишає за собою право достроково розірвати даний Договір в односторонньому порядку через 6 (шість) місяців з дати набрання чинності відповідних змін, Постачальник, що вже закупив всі матеріали та сировину, фактично вимушений буде залишити всі зазначені матеріали (перевірені у випробувальних лабораторіях) на своїх складах. Це призведе до марних витрат коштів Виконавця та ризику того, що залишена на складах сировина не зможе більше бути задіяна у виготовленні виробів в майбутніх Договорах (в разі суттєвих змін в НД в частині використаних матеріалів). Зважаючи на вищевикладене, просимо внести корективи до Проекту договору та видалити даний пункт або продовжити термін хоча б до 9 (дев’яти) місяців задля забезпечення сумлінних Виконавців, які максимально подбали про завчасну підготовку до виконання своїх зобов’язань за Договором, гарантіями щодо використання всіх закуплених якісних (що пройшли процедуру вхідного контролю) матеріалів. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: d3ab912d79ac46c2a1a34e798b693685
Дата опублікування: 25.11.2025 10:20
Опис: Добрий день! У п. 8.3 Проєкту Договору зазначено:«У разі порушення строків поставки Товару ЗАМОВНИК має право відмовитися від його подальшого прийняття….», але у даному пункті не вказано кількість днів порушення строків поставки Товару, в зв’язку з чим просимо внести у відповідний пункт зміни та вказати кількість календарних днів порушення строків поставки Товару, після чого ЗАМОВНИК має право відмовитися від подальшого прийняття Товару.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за ваше звернення. Право розірвати договір у Замовника виникає з першого дня порушення договірних зобов'язань.
Дата відповіді: 25.11.2025 12:16
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії.

Номер: 910fd50e06484a6a99271db3ef66df7e
Дата опублікування: 21.11.2025 13:47
Опис: Добрий день. Якщо Учасник пропонує до постачання продукцію декількох виробників, які зазначені в Додатку № 2 до Оголошення - форма «Цінова пропозиція», чи дозволяється підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям такими виробниками з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного виробника, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та Наявність фінансової спроможності?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до вимог Оголошення підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявності фінансової спроможності надається лише Учасником закупівлі.
Дата відповіді: 21.11.2025 16:17
Відповідь надана

товар та зміни НТД

Номер: 4f4c047136d74027962ee13a64959aba
Дата опублікування: 20.11.2025 15:26
Опис: В Оголошенні зазначено, що У випадку дати набрання чинності НТД після січня 2025 року, Товар має бути виготовлений не раніше дати набрання чинності НТД. У випадку внесення змін до НТД після січня 2025 року, Товар має бути виготовлений не раніше дати внесення таких змін. Якщо товар буде виготовлений, наприклад, у січні-лютому 2026 року, а зміни НТД відбудуться, наприклад, на початку березня 2026 року, то яким чином привести товар у відповідність до змін НТД?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до п.8.1 Державного контракту (договору) про закупівлю у разі зміни нормативної (технічної) документації, передбаченої Специфікацією, протягом строку дії Договору, ЗАМОВНИК має право розірвати Договір в односторонньому порядку без застосування штрафних санкцій до ВИКОНАВЦЯ через 6 (шість) місяців з дати набрання чинності змін до нормативної (технічної) документації. Тобто, у випадку зміни нормативної (технічної) документації (далі - НТД), Постачальник протягом 6 місяців з дати набрання чинності змін до НТД, має право постачати товар відповідно до НТД передбаченої Специфікацією укладеного Договору.
Дата відповіді: 21.11.2025 12:48
Відповідь надана

Розмірний ряд КЛП

Номер: 855908d47881432eaf0c142c65ca92cf
Дата опублікування: 20.11.2025 12:59
Опис: Які розміри (розмірна сітка) предмету закупівлі ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Розмірна сітка буде міститись у заявках на поставку товару. Звертаємо Вашу увагу, що розмірна сітка у обсязі 100% надається лише на І квартал 2026 року. Відповідно до п. 4.3 Державного контракту (договору) про закупівлю у заявці на поставку Товару може міститись неповна інформація стосовно розмірної сітки на Товар. При цьому Замовник надає повну інформацію стосовно розмірної сітки на Товар не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до першого календарного дня квартального періоду, що передує даті поставки Товару.
Дата відповіді: 20.11.2025 15:51
Відповідь надана

Розмірний ряд КЛП

Номер: ec2c9eaa4ed84a2bb9541432d1176316
Дата опублікування: 20.11.2025 12:59
Опис: Які розміри (розмірна сітка) предмету закупівлі ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Розмірна сітка буде міститись у заявках на поставку товару. Звертаємо Вашу увагу, що розмірна сітка у обсязі 100% надається лише на І квартал 2026 року. Відповідно до п. 4.3 Державного контракту (договору) про закупівлю у заявці на поставку Товару може міститись неповна інформація стосовно розмірної сітки на Товар. При цьому Замовник надає повну інформацію стосовно розмірної сітки на Товар не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до першого календарного дня квартального періоду, що передує даті поставки Товару.
Дата відповіді: 20.11.2025 15:51