-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реагенти до проточних цитофлюориметрів Navios EX, CytoFLEX, Beckman Coulter для Референс-лабораторії з лабораторної діагностики онкогематологічних захворювань Українського Референс-центру з клінічної лабораторної діагностики та метрології ДНП "НДСЛ "Охматдит" МОЗ" України в 2025 році – ТКМ : 1. Кон'юговане антитіло IOTest CD38 PC5,5, або еквівалент; 2. Кон'юговане антитіло IOTest 45 FITC, або еквівалент; 3. Кон'юговане антитіло IOTest CD45 Krome Orange, або еквівалент; 4. Кон'юговане антитіло IOTest CD58 APC, або еквівалент; 5. Кон'юговане антитіло IOTest CD117 PC5.5, або еквівалент; 6. Кон'юговане антитіло IOTest HLA-DR, PB,або еквівалент; 7. Кон'юговане антитіло IOTest CD3 APC-Alexa Fluor 750; 8. Кон'юговане антитіло IOTest CD4 Pacific Blue, або еквівалент; 9. Кон'юговане антитіло IOTest CD8 APC-Alexa Fluor 700, або еквівалент; 10. Кон'юговане антитіло IOTest CD10 PE, або еквівалент; 11. Кон'юговане антитіло IOTest CD13- ECD, або еквівалент; 12. Кон'юговане антитіло IOTest CD14 APC-Alexa Fluor 700; 13. Кон'юговане антитіло IOTest CD14 APC-Alexa Fluor 750; 14. Кон'юговане антитіло IOTest CD19 PC7, або еквівалент; 15. Кон'юговане антитіло IOTest CD20 APC-Alexa Fluor 700, або еквівалент - код ДК 021:2015 – 33690000-3 лікарські засоби різні.
Закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою.
Кваліфікація
від початку періоду пройшов робочий день
1 284 977.88
UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.11.2025 17:35 - 24.11.2025 00:00
Відповідь надана
Оригінал гарантійного листа виробника
Номер:
0913b268f2d84c09bb7a1d8df0ac1c8d
Дата опублікування:
20.11.2025 15:12
Опис:
Щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації**
Стосується вимоги Замовника Додатку 4 до тендерної документації, пункт 7.4 надати “ Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.”
________________________________________
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією у межах процедури закупівлі UA-2025-11-19-016491-a, було встановлено наявність дискримінаційної вимоги, що суперечить принципам публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У Додатку до тендерної документації Ви зазначили:
“Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника”
Дана вимога є незаконною для виконання більшістю учасників та необґрунтовано обмежує конкуренцію, з таких підстав:
________________________________________
1. Міжнародні виробники не видають гарантійних листів під окремі тендери
Більшість глобальних виробників реактивів, медичних виробів та лабораторної продукції (BioLegend, BD, Thermo Fisher, Bio-Rad, Sigma-Aldrich, Agilent, Invitrogen та ін.) не надають персональних гарантійних листів під окремі тендери окремих країн, оскільки:
• вони працюють виключно через глобальні та регіональні дистриб’юторські мережі;
• політика компаній забороняє оформлення документів на конкретного учасника закупівлі;
• документи виробника видаються лише офіційним імпортерам, а не кінцевим учасникам процедури.
Таким чином, зазначена вимога унеможливлює участь більшості постачальників, які працюють з офіційними каналами поставок.
________________________________________
2. Українські дистриб’ютори не завжди мають право отримати такі листи
Навіть офіційні імпортери або авторизовані дистриб’ютори часто не можуть отримати від виробника індивідуальний гарантійний лист, тому що:
• виробник видає лише загальний сертифікат дистриб’ютора, а не індивідуальні гарантійні листи;
• виробник не контролює подання пропозицій у конкретні закупівлі;
• у деяких торгових марок гарантійні листи взагалі не передбачені політикою компанії.
У такому випадку офіційний дистриб’ютор не зможе виконати цю вимогу — це автоматично обмежує конкуренцію.
________________________________________
**3. Практика АМКУ:
вимога надати гарантійний лист виробника — дискримінаційна**
Постійна та однозначна практика Антимонопольного комітету України свідчить, що вимога про надання гарантійного листа виробника є дискримінаційною.
АМКУ неодноразово зазначав, що:
• учасник може підтвердити можливість поставки будь-яким документом, який він вважає достатнім;
• Замовник не має права вимагати лише гарантійний лист виробника, бо це створює монопольні переваги для одного-двох постачальників;
• вимога порушує принципи недискримінації та пропорційності.
Типові рішення АМКУ (приклади формулювань):
“Вимога гарантійного листа виробника обмежує участь суб’єктів господарювання, які з об’єктивних причин не можуть отримати такий документ, та є дискримінаційною”.
“Замовник повинен передбачити можливість підтвердження поставки іншими документами, зокрема: декларацією учасника, гарантійним листом від учасника тощо”.
________________________________________
4. Вимога порушує Закон України “Про публічні закупівлі”
Порушено:
Статтю 5 — принципи недискримінації
Замовник створив переваги для обмеженого кола постачальників, які мають прямий доступ до виробника.
Статтю 22 — пропорційність та обґрунтованість вимог
Вимога не обґрунтована жодними специфічними характеристиками товару.
Статтю 23 — заборона дискримінаційних умов
Учасник не може бути обмежений у способах підтвердження можливості поставки.
________________________________________
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити з тендерної документації вимогу про подання “оригіналу гарантійного листа виробника або дилера”.
2. Замінити її на дозволені альтернативні форми підтвердження, наприклад:
• гарантійним листом віл учасника у довільній формі про можливість поставки;
• гарантійним листом про підтвердження наявності товару на складі;
3. Привести вимоги тендерної документації у відповідність до рішень АМКУ та ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше звернення взято до уваги. Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
21.11.2025 10:14