• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (код НК 024:2023 - 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова);(код НК 031:2024 - Z11031101 Мультифункціональні системи для прямої цифрової рентгенології))

Торги відмінено

7 280 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.11.2025 14:21 - 24.11.2025 00:00
Без відповіді

Вплив середньозважених цін на ринку електроенергії “на добу наперед”

Номер: 1dfb0337bf024379a51eb1379fa4ecdb
Дата опублікування: 21.11.2025 14:56
Опис: Тендерною документацією та проектом договору Замовником передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в т.ч. зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”. Прошу пояснити, як впливають зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” на ціну товару по даній закупівлі?
Відповідь надана

Форма проведення закупівлі

Номер: e8c3e1b4a74b4fb694f57b2085b16d8d
Дата опублікування: 21.11.2025 14:33
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Постановою 1178 визначено вичерпний перелік(Додаток 1) лікарських засобів та медичних виробів, які в обов’язковому порядку підлягають закупівлі через електронний каталог шляхом запиту ціни пропозиції. Предмет закупівлі Замовника у зазначеному переліку відсутній.
Дата відповіді: 21.11.2025 14:50
Відповідь надана

В тендерній документації не зазначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору

Номер: 9698c6ecad134d91b3df072e3917a7af
Дата опублікування: 21.11.2025 13:54
Опис: Згідно з ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.30 ч.1 ст.1 Закону). У свою чергу, відповідно до п.5 ч.1 ст. 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з ч.1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, ЗАМОВНИК УКЛАДАЄ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ ВІДПОВІДНО ДО ТИХ ВИМОГ, ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до опублікованого Замовником змісту тендерної документації, в пункті 4 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» повинні бути зазначені істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. Всупереч заявленому, Замовник у вказаному пункті відобразив іншу пов’язану інформацію, проте сам перелік істотних умов відсутній. Поскільки Замовник у Тендерній документації взагалі не зазначив істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, необхідно внести зміни в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідь: Тендерна документація містить проєкт договору про закупівлю, в якому вказується порядок зміни його умов, що відповідає тендерній документації.
Дата відповіді: 21.11.2025 14:50
Відповідь надана

Невідповідність ТД вимогам законодавства

Номер: 25cd17f49ada457582e66897c48b4590
Дата опублікування: 21.11.2025 12:37
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості). Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Пункт 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду Замовника.
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів містить повну інформацію про Замовника.
Дата відповіді: 21.11.2025 14:49
Відповідь надана

Завищений бюджет закупівлі

Номер: be8d959261b34b5e8b081aca6732fa13
Дата опублікування: 21.11.2025 09:47
Опис: Шановний Замовнику! Очікувана вартість Ваших відкритих торгів значно завищена, як для такого типу обладнання, що відповідає заявленим медико-технічним вимогам. Проаналізуйте аналогічні закупівлі в системі «Прозорро» на придбання тотожного товару за останні 6 місяців. Вартість обладнання згідно укладених договорів на 17-22% нижча від оголошеної очікуваної вартості цих торгів. За якою методикою і на підставі якої інформації Вами розраховано бюджет закупівлі?
Відповідь: Очікувана вартість запланованої закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), а саме методом порівняння ринкових цін –методом визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку
Дата відповіді: 21.11.2025 14:49
Відповідь надана

Різні коди товару

Номер: 328ecb969c594516bea4b97a52fc880b
Дата опублікування: 21.11.2025 09:25
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до оголошеної закупівлі, звертаємо увагу на невідповідність коду предмета закупівлі по ДК 021:2015. В оголошенні про закупівлю вказано 33111800-9 Рентгенодіагностичні системи, в Тендерній документації та усіх додатках вказано 33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Таким чином, його класифікація за одним із кодів не відповідає суті предмета закупівлі. Віднесення товару до невідповідної категорії безпосередньо впливає на можливість подання пропозицій учасниками, ускладнює аналіз ринку та некоректно відображає обсяги публічних закупівель у даному сегменті. У зв’язку з цим необхідно внести зміни до тендерної документації та змінити код предмета закупівлі на той, що є більш коректним відповідно до класифікації товарів.
Відповідь: Процедурою закупівлі - Відкриті торги з особливостями Замовник здійснює закупівлю код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини .До класу код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини належать категорії товару : ДК 021:2015: 33111800-9 Рентгенодіагностичні системи. Тобто категорія товару, зазначена в оголошені та Тендерній документації, належить до одного класу товару - код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Замовник провів класифікацію предметів закупівлі відповідно до Порядку № 708: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, тобто за класом товару- код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини . Таким чином порушень в визначені коду предмета закупівлі, згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - НЕ має. Зазначені в оголошені та тендерній документації коди предмета закупівлі чітко відповідають класифікації/категорії товарів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 У зв’язку з цим не має необхідності вносити зміни до тендерної документації та змінювати код предмета закупівлі .
Дата відповіді: 21.11.2025 14:48
Відповідь надана

Чи правомірно здійснюється закупівля з ПДВ?

Номер: 29dcf97a77ce4ecabec4ec2aac75901c
Дата опублікування: 21.11.2025 07:54
Опис: Відповідно з абз.3 п.32 розд.2 підрозділу ХХ Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняють від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України лікарських засобів та медичних виробів відповідно до пп. «в» п.193, що призначені для використання закладами охорони здоров'я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійснені заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я, за переліком, установленим Кабінетом Міністрів України та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2022р №1447 щодо переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану. Якщо Замовник є закладом охорони здоров'я, що надає медичну допомогу фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки й оборони, відсічі та стримування збройної агресії російської федерації, зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я і закупівля здійснюється для використання при надані медичної допомоги вказаним особам, то чому закупівля здійснюється з урахуванням ПДВ?
Відповідь: Предмет закупівлі, оголошених торгів UA-2025-11-19-010410-a не входить до переліку товарів затверджених Постановою кабінет міністрів України від 27 грудня 2022р №1447 «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану»
Дата відповіді: 21.11.2025 14:47