• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

03410000-7 «Деревина»: (Тріска деревинна (щепа)– 1500 м.куб.)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.11.2025 12:39 - 27.11.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 86ef2465d7bd47f98d88967ad396b93d
Дата опублікування: 24.11.2025 18:16
Опис: Додаток 4 містить вимогу "вологість від 25% до 45%" якщо учасник може поставити сировину (тріску) вологість 12-15% це кращої якості, суха, краще тепловіддача, менша зольність. А ви встановили дискримінаційні вимоги які не відповідають нормам і звужують коло учасників до штучного Просимо внести відповідні зміни до технічних вимог
Відповідь: Шановний Учаснику ! Вимога щодо встановленої вологості тріски в межах 25-45% не є дискримінаційною та змін не потребує, оскільки визначена Замовником з урахуванням технічних характеристик та режимів роботи теплогенераційного обладнання, яке розраховане саме на використання сировини такої вологості; постачання тріски із вологістю 12-15% може призвести до порушення процесу горіння, збоїв автоматики та виходу з ладу котельного обладнання, що суперечить реальним потребам Замовника. Норма п. 29 постанови КМУ №1178 не забороняє Замовнику встановлювати конкретні технічні характеристики товару, якщо вони об’єктивно обумовлені експлуатаційними потребами, а ринок постачання тріски зазначеної вологості є достатньо широким і конкурентним, тому така вимога не обмежує конкуренцію штучно та відповідає законодавству.
Дата відповіді: 25.11.2025 08:21
Відповідь надана

Дискримінаційні вимо

Номер: d2616803eeb54aabb3fda79f470d27d2
Дата опублікування: 21.11.2025 23:03
Опис: Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» П.29. «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. А саме не вимагається підтвердження 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)." Враховуючи, що Національним стандартом на тріску деревину є ДСТУ EN 15234-4:2013 «Тверде біопаливо» Замовник не повинен ставити вимоги в тендерній документації, що стосуються технічних та якісних характеристик, що не передбачені ДСТУ. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Особливостей
Відповідь: Шановний Учаснику ! Замовник погоджується, що у відповідності до п. 29 Постанови КМУ № 1178 при закупівлі твердого палива положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону не застосовуються, а також Замовник не може встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. У зв’язку з цим Замовником прийнято рішення: Внести зміни до тендерної документації та виключити з кваліфікаційних критеріїв вимогу щодо наявності у учасника спеціалізованого вантажного транспорту; замість цього уточнити технічні умови поставки в Додатку №4, а саме встановити вимогу про надання: - гарантійного листа щодо забезпечення доставки товару з урахуванням особливостей під’їзду до місця поставки; - опису логістичного процесу в довільній формі, в якому учасник підтверджує можливість здійснення такої доставки. Такі вимоги не є кваліфікаційними критеріями, не обмежують конкуренцію, оскільки пов’язані виключно з фактичними умовами виконання договору та необхідністю забезпечення безперебійної поставки товару.
Дата відповіді: 24.11.2025 09:57
Відповідь надана

не відповідність нормам ДСТУ EN 15234-4:2013 «Тверде біопаливо. Забезпечення якості. (Частина 4) тріски деревинної для непромислового використання» (EN 15234-4:2012, IDT).

Номер: a0f68494e84243129ddbe3820621cb3f
Дата опублікування: 21.11.2025 11:55
Опис: Технічні характеристик товару зазначені в таблиці додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" не відповідють вимогам ДСТУ EN 15234-4:2013 «Тверде біопаливо. Забезпечення якості. (Частина 4) тріски деревинної для непромислового використання» (EN 15234-4:2012, IDT). Просимопривести технічну часимну у відповідність до норм ДСТУ EN 15234-4:2013 «Тверде біопаливо. Забезпечення якості. (Частина 4) тріски деревинної для непромислового використання» (EN 15234-4:2012, IDT).
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник розглянув Ваше звернення щодо необхідності приведення технічних характеристик предмета закупівлі у відповідність до ДСТУ EN 15234-4:2013. Повідомляємо наступне. В Додатку 4 ТД вже встановлено: п.6: Товар повинен відповідати діючим в Україні стандартам на даний тип товару (ДСТУ, ГОСТам, ТУ); п.7: Учасник зобов’язаний надати документи, які підтверджують відповідність стандартам та вимогам безпечності та якості товару, передбаченим законодавством, або довідку у разі їх відсутності. Оскільки ДСТУ EN 15234-4:2013 є добровільним стандартом, а не обов’язковим національним нормативом, вимога про його обов’язкове застосування до технічних характеристик товару не може бути примусовою, аби не обмежувати конкуренцію серед учасників. Відповідно, ТД вже дозволяє учаснику підтвердити відповідність продукції чинним стандартам, і додаткове внесення змін для примусової відповідності конкретному ДСТУ не є обов’язковим та не вимагається законодавством.
Дата відповіді: 24.11.2025 09:45
Відповідь надана

Невідповідність технічних характеристик законодавчим нормам

Номер: 2996677324224ca98a9594653f3c9166
Дата опублікування: 21.11.2025 11:45
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 2.3 Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr в деревині і продукції з деревини» затвердженого наказом МОЗ України від 31.10.2005 № 573 передбачено вимогу, відповідно до якої вся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з обов’язковими рекомендаціями у висновку щодо можливості використання її за радіаційним фактором. Додаток №4 ТД не містить даної вимоги що суперечить чмнному Законодавству
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник розглянув Ваше звернення щодо необхідності включення до тендерної документації вимоги про надання протоколу радіаційного контролю деревини відповідно до наказу МОЗ України від 31.10.2005 № 573. Повідомляємо, що вимога про відповідність товару чинним стандартам і забезпечення безпечності та якості вже встановлена у Додатку 4 ТД: п.6: Товар повинен відповідати діючим в Україні стандартам на даний тип товару (ДСТУ, ГОСТам, ТУ); п.7: Учасник повинен надати скановані копії протоколу випробувань, сертифікату якості або іншого документа, передбаченого чинним законодавством. У разі відсутності таких документів, учасник надає довідку довільної форми з обґрунтуванням законодавчих підстав. Таким чином, у разі якщо радіологічний контроль є обов’язковим для конкретного виду деревини, учасник зобов’язаний надати відповідний протокол. Якщо такий контроль не є обов’язковим - учасник може надати довідку відповідно до п.7 ТД. Отже, тендерна документація вже забезпечує виконання вимог законодавства щодо безпечності деревини, і додаткові зміни не потрібні.
Дата відповіді: 24.11.2025 09:45