-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 715 945.41
UAH з ПДВ
Період уточнення:
17.11.2025 13:58 - 22.11.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
76d10280688246f7a8c33c7d1e4afc7f
Дата опублікування:
17.11.2025 15:11
Опис:
Шановний Замовник, в складі тендерної пропозиції Додаток 2 до тендерної документації, міститься вимога «9 - документи, які видані комендатурою Миколаївської області, що підтверджують право пересування по території м. Миколаїв та Миколаївської області під час дії комендантської години працівників Учасника та транспортних засобів Учасника. Зазначені документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції;».
Повідомляємо, що згідно Постанови кабінету міністрів України від 8липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Повідомляємо, що транспорт реагування, який використовується суб’єктами охоронної діяльності, являється спеціалізованим транспортним засобом, перепустка на нього не видається, так як він і так має право на рух під час комендантської години у разі виконання невідкладного службового завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Просимо прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, у зв’язку з тим, що потенційні учасники які не мають спец перепусток, а працюють у комендантську години згідно діючого законодавства України не зможуть прийняти участь в даній закупівлі.
А також вимагаємо в Додатку 2 до тендерної документації пункті 3 – «довідку складену в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджуючі документи про наявність у вказаних працівників дозволів на використання та застосування зброї та спецзасобів;» чітко зазначити кількість працівників у яких мають бути дозволи на використання та застосування зброї зокрема правову підставу для даної вимоги, адже якщо мова іде про групи швидкого реагування, учасники мають право залучати спроможності субпідрядників наприклад підрозділи поліції охорони. Зважаючи на вашу вимогу ми як потенційний учасник маємо досвід та можливість надавати послуги з охорони, та вимога замовника щодо документального підтвердження дозволами на використання та застосування зброї, не дає змоги нам як потенційному учаснику прийняти участь в процедурі закупівлі та умисно обмежує коло учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Добрий День!
1. Абзац 5 п. 2. Вимоги до Учасника Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «- надати довідку складену в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджуючі документи про наявність у вказаних працівників дозволів на використання та застосування зброї та спецзасобів» – Учасник самостійно визначає кількість співробітників належної кваліфікації для надання послуги належної якості.
2. Відповідно до Закону України від 05 квітня 2001 року № 2344-ІІІ «Про автомобільний транспорт» «– транспортний засіб спеціалізованого призначення – транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)» та постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» «Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах».
З огляду на вищенаведене абзац 11 п. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в новій редакції та внесено зміни до Тендерної документації.
Відповідно до п.п. 5.1. п. 5. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Учаснику дозволяється залучати спроможності субпідрядників, а саме: «На підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Дата відповіді:
18.11.2025 13:13